دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات آتش سوزی یک خانه و سوختن دو مرد

  • بهاره سلطانی
  • ۸ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

در پی حادثه آتش سوزی خانه ایی قدیمی دو مرد 30 و 40 ساله جان خود را از دست دادند. با کشف اجساد پلیس، به سرعت تحقیقات خود را شروع و به عمدی بودن حادثه آتش سوزی پی برد.

طی تحقیقات مشخص شد که سه مرد جوان در خانه ایی که دچار حریق شده بود زندگی می کردند و در جریان حادثه یک زن و مرد موفق به فرار از حادثه آتش سوزی شده اند. بعد از شناسایی زن و مرد مورد نظر، بازجویی ها آغاز شد. زن جوان که مینا نام دارد در بازجویی ها ادعا کرد که آتش سوزی به دست دو برادر به نام های شهرام و اردشیر انجام شده است.

مینا در اظهارات خود گفت:
«مدتی قبل با اردشیر آشنا شدم اما به خاطر اختلافاتی که با او پیدا کردم خیلی زود این رابطه تمام شد. بعد از آن با یکی از قربانیان این حادثه که ایمان نام داشت آشنا شدم و این آشنایی به نامزدی ما منجر شد. من با ایمان مشکلی نداشتم تا اینکه سر و کله اردشیر پیدا شد. او به سراغ ایمان آمد و به خاطر اینکه چرا با من نامزد کرده است باهم درگیر شدند. درگیری و اختلاف بین آنها روز به روز بیشتر می‌شد و اردشیر سر همین موضوع از ایمان کینه به دل گرفت. در این مدت من به خانه ایمان رفت و آمد می‌کردم و اردشیر نیز در جریان ماجرا بود. شب حادثه اردشیر همراه برادرش به مقابل خانه ایمان آمد و برای انتقام و گرفتن زهر چشم، بطری آتشین بنزین را به داخل خانه پرتاب کردند. خانه آتش گرفت و هر کدام سعی کردیم راه فراری پیدا کنیم. اما در چشم برهم زدنی آتش شعله‌ور شد و ایمان و یکی از دوستانش داخل خانه گرفتار شده و من و دوست دیگر ایمان موفق به فرار شدیم.»

حادثه آتش سوزی

با توجه به صحبت های مینا، اردشیر و برادرش تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند، آنها در جریان بازجویی اتهامات را رد کردند. گفتنی است که تحقیقات پلیس برای کشف علت این حادثه و مضنونان آن ادامه دارد.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *