دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس های تزیین حلوا مجلسی جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

تزیین حلوا به شکل های مختلف و زیبا برای همه کدبانوها جذاب و با اهمیت است و اغلب سعی دارند حلوا را به بهترین و زیباترین مدل تزیین و بعد سرو کنند. در ادامه میتوانید ضمن مشاهده مدل های جدید این تزیینات، با روش هایی ساده و کاربردی برای تزیین حلوا آشنا شوید.

یکی از هنرهای زیبا که اغلب خانم های خانه دار علاقه زیادی به انجام آن دارند تزیینات حلوا با طرح های جدید و متنوع برای مهمانی ها و مجالس مختلف است. این سبک تزیینات با روش ها و شیوه های مختلفی انجام می شود که امروز قصد داریم ضمن ارائه تصاویر تزیینات حلوا به معرفی روش هایی برای انجام بهتر این تزیینات بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

تزیین حلوا شیک و زیبا برای مجلس:

ایده ها و پیشنهادات مختلفی برای دیزایین حلوا، بیان شده است که هر یک زیبایی خاص خود را دارد و میتوان آنها را برای تزیین حلوای مجلسی به کار برد. در ادامه به بررسی جدیدترین مدل های تزیینات  برای مجالس و مهمانی های مختلف می پردازیم و شما را با نمونه های جدید و زیبای این تزیینات آشنا می کنیم.

تزیینات متفاوت حلوا با قاشق :

یکی از ابتکارات زیبا و جذاب برای تزیینات حلوا استفاده از قاشق است که با کمک فشار قاشق روی حلوا می توان طرح های شیک و متنوعی ایجاد کرد و از این طریق زیباترین تزیینات را داشت. این سبک تزیین به علت راحتی و در دسترس بودن طرفدارهای زیادی دارد و به سرعت و در موقعی که دسترسی به سایر وسایل و امکانات نیست می توان از آن استفاده نمود.

تزیین حلوای مجلسیتزیین روی حلواتزیین حلوای مجلسی

دیزایین دیس حلوا :

سطح حلوایی که داخل دیس کشیده اید را صاف و یکدست کنید و بعد روی آن را با انواع خوراکی ها دیزایین کنید و یا اینکه با استفاده از قیف های مخصوص طرح های زیبایی روی حلوا ایجاد کرد، برای دیزایین دیس حلوا می توانید از ترکیب مدل های مختلف استفاده کنید تا حلوای شما جلوه بیشتری داشته باشد.

تزیین دیس حلواتزیین حلواتزیین دیس حلواتزیین حلواتزیین دیس حلواتزیین دیس حلوا

دیزایین حلوای دورنگ :

حلوای دورنگ نوع زیبا و خاصی از حلواست که به راحتی و با کمی خلاقیت و ابتکار تزئین می شود. در صورت تمایل می توانید در هنگام پخت مقداری کاکائو به بخشی از حلوا اضافه نمایید تا تنوع رنگی زیبایی ایجاد شود.

  •  آرون گروپس

تزیین حلواتزیین حلوای مجلسیتزیین حلوای دو رنگتزیین حلوای دورنگ

تزیینات زیبای حلوا به شکل گل :

یکی از تزیینات زیبای حلوا، دیزایین آن به شکل گل است که برای مجالس مختلف و انواع مهمانی ها کاربرد زیادی دارد و مطمئن خواهید بود که همه مهمان ها این سبک از تزیینات را دوست خواهند داشت برای این سبک تزیینات باید حلوا لطیف تر باشد. برای مشاهده آموزش پخت حلوا با روشی ساده و در عین حال خوشمزه و خوش طعم به پخت حلوا مراجعه فرمایید و از این دستور آشپزی بی نظیر استفاده فرمایید.

تزیین حلوای مجلسیتزیین حلوای مجلسیتزیین حلوای مجلسیتزیین حلوای دو رنگ

دیزایین حلوا با نان بستنی:

استفاده از نان بستنی در کنار حلوا، علاوه بر طعم و مزه عالی، می تواند ایده خوبی برای انجام تزیینات مختلف باشد. در این روش اغلب حلوا به صورت رولی پیچیده می شود و یا لا به لای نان های بستنی قرار می گیرد و برش می خورد. این سبک دیزایین برای مهمانی های عصرانه مناسب است و در کنار زیبایی ظاهری، طعم دلنشینی نیز دارد.

حلوا با نان بستنیحلوای رولیتزئین حلواحلوا با نان بستنی

مدل های زیبا و جذاب انواع تزئیتات حلوا را مشاهده نمودید، امیدواریم از این طرح ها و تزیینات، ایده های خوبی گرفته باشید و زیباترین تزیینات حلوا را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم از سایر تزیینات و ایده های جذاب در بخش سفره آرایی دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *