دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیست عکس مدل آرایش موی کوتاه عروس با متد روز

  • پرستو محمدی
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

همیشه تصور همه این است که مو های عروس باید بلند باشد تا به زیبایی آرایش شود ولی ما در این مقاله ثابت خواهیم کرد با مو های کوتاه هم میتوان جذاب ترین عروس سال شد و مدل مویی فوق العاده زیبا داشت.

اگر موهایتان کوتاه است و دل نگران آرایش مو جشن عروسیتان هستید و نم یدانید برای جشنتان از گیس های مصنوعی استفاده کنید و یا موهای خودتان را آرایش کنید بهتر است این بخش را مشاهده کنید. بیش از بیست عکس از آرایش مو کوتاه عروس با جدید ترین متد روز دنیا را در اختیارتان قرار داده ایم.

مدل ها جذاب و شیک آرایش موی کوتاه عروس :

بعضی از عروس خانم ها دوست دارند موهای خودشان برای جشن عروسی آرایش شود و از گیس مصنوعی استفاده نکنند زیرا طبیعی بودن و ها جلوه ی خاصی دارد. هرجند که موهایتان کوتاه باشد باز میتوانید موهای خودتان را آرایش کنید همیشه تصور همه این است که مو های عروس باید بلند باشد تا به زیبایی آرایش شود اما در اینجا ثابت خواهیم کرد با موهای کوتاه نیز می توان جذاب ترین عروس سال شد. در این مقاله بیش از بیست عکس از آرایش مو کوتاه عروس آورده ایم که با جدید ترین متد روز دنیا آراسته شده اند و هرکدام جزء جذاب ترین مدل ها هستند.

در بیشتر این مدل ها تاج عروسی نقش مهمی را در زیبایی مدل مو ایفا کرده است به مدل های زیر توجه کنید تا متوجه تاثیرات تاج عروسی برای آرایش موی کوتاه باشید. البته از تاثیرات رنگ مو در شینیون عروس، نیز نباید غافل شوید و باید مدلی را انتخاب کنید که با رنگ مویی که می خواهید در جشن عروسی داشته باشید جور شود و زیبایی آن بیشتر باشد.

شینیون عروس با تاج پرنسسی :

عکس های زیر نمونه هایی از مدل آرایش موی کوتاه عروس، با تاج پرنسسی هستند که این تاج نمایی زیبا و جذاب به مدل مو ها داده است.

آرایش موی کوتاه برای عروس

مدل های زیبا و جذاب آرایش موی کوتاه

آرایش موی کوتاه عروس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شینیون مو کوتاه عروس به شکل گل :

دو مدل زیر با موهای کوتاه آرایش شده اند و به زیبایی به شکل در آمده اند.

شینیون کوتاه عروسمدل موی کوتاه عروس

مدل های زیر نمونه ای جذابی از آرایش مو کوتاه و متوسط عروس هستند. در بیشتر این مدل ها از فر مو استفاده شده است که برای مو کوتاه هم بسیار مناسب است.

آرایش موی کوتاه عروس مدل های جدید آرایش مو عروس آرایش موی عروس آرایش مو عروس مدل موی کوتاه عروس آرایش موی عروس آرایش شیک موی عروس مدل موی کوتاه عروس مدل آرایش مو کوتاه عروس آرایش موی کوتاه برای عروس مدل های شیک و جذاب موی کوتاه عروس مدل های شیک و جذاب موی کوتاه عروس

شینیون باز عروس :

دو مدل زیر از جذاب ترین مدل های آرایش مو کوتاه عروس هستند که در آنها مو ها باز گذاشته شده اند.

مدل های شیک و جذاب موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه عروس

مدل های شیک شینیون مو کوتاه عروس را مشاهده کردید امیدواریم عکس های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. برای دیدن مدل های بیشتری از آرایش موی عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *