دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت ایمیل یاهو و ایمیل گوگل (جیمیل) با تغییرات جدید

  • مرضیه شاکری
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب قصد داریم شیوه های ساختن ایمیل یاهو و جیمیل گوگل را به شما عزیزان آموزش دهیم، راحت ترین شیوه ها و آموزش ساخت ایمیل را به صورت تصویری در این مقاله بیاموزید.

شاید شما هم جزء کاربرانی هستید که به تازگی دارای اینترنت شدید و به جمع کاربران اینترنت پیوستید، لازم است بدانید که داشتن یک اکانت ایمیل در یاهو و یا گوگل، امروزه به تبدیل به یک امر لازم برای تمام کاربران اینترنت شده است. اکانتی که به وسیله آن بتوانید با دوستانتان از راه دور ارتباط برقرار کرده و به تبادل داده بپردازید، در این مقاله به آموزش ساخت ایمیل می پردازیم.

آموزش ساخت ایمیل با روش هایی ساده و راحت:

ساخت ایمیل یکی از مشکلات پیش پا افتاده ایست که عده ای از کاربران اینترنت با آن مواجه هستند. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، احتیاج داریم که با افرادی که دور از ما هستند ارتباط برقرار کنیم، ارتباطی سریع و کم هزینه که در زمانمان بسیار صرفه جویی می کند. ارسال نامه در گذشته از طریق پست انجام می شد که بسیار زمان بر بود و گاه حتی نامه به مقصد هم نمی رسید. از این رو ما بر آن شدیم تا ساخت ایمیل را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن نامه هایتان را ارسال کنید. با ما در آموزش ساخت ایمیل همراه باشید تا به صورت مرحله به مرحله و تصویری راه های ساخت ایمیل را آموزش دهیم و شما به راحتی بتوانید برای خود ایمیل درست کنید!

آموزش ساخت ایمیل یاهو:

1- در نوار آدرس www.yahoo.com را تایپ کنید و کلید Enter را بزنید.

ساخت ایمیل یاهو مرحله اول

2-  پس از باز شدن سایت یاهو، از سمت راست گزینه sign up را انتخاب کنید.

ساخت ایمیل یاهو مرحله دوم3- در این قسمت گزینه Create New Account را انتخاب کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت ایمیل یاهو مرحله سوم4- در پنجره بعدی فرم ایجاد ایمیل را باید پر کنید، مطابق تصویر زیر، اطلاعات خواسته شده در فرم را تکمیل کنید. نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه داشته باشید، این است که در قسمتی که می خواهید یک آدرس ایمیل برای خود انتخاب کنید، این آدرس باید متشکل از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و کارکترهایی مثل نقطه ، خط فاصله و … باشد.

ساخت ایمیل یاهو مرحله چهارم 5- پس از کلیک روی Create My Account پنجره ای باز می شود که شامل حروف در هم است و شما باید عبارت متحرک را در کادر زیرین آن وارد کرده و روی Submit code کلیک کنید. دقت داشته باشید که باید عبارت را عینا وارد کنید، به این معنی که حروف کوچک و بزرگ را دقیقا همانطور که در عبارت می بینید وارد کنید. و نکته دیگر اینکه، اگر عبارت برایتان ناخواناست، می توانید از گزینه Try a new code برای ایجاد یک عبارت امنیتی دیگر استفاده کنید.

ساخت ایمیل یاهو مرحله پنجم

6- پس از آن شما باید پنجره ای مطابق زیر را مشاهده کنید که به معنی موفقیت در ایجاد ایمیل یاهو است.

ساخت ایمیل یاهو مرحله ششم

آموزش ساخت ایمیل گوگل ( جیمیل):

1- وارد سایت گوگل شوید و بر روی sing in در گوشه سمت راست (و یاچپ) صفحه کلیک کنید تا به صفحه جدید راهنمایی شوید سپس مانند تصویر زیر  روی create an account کلیک کنید.

ساخت جیمیل مرحله اول

2- مانند یاهو باید فرم را تکمیل کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در قسمت name باید نام و در کادر رو به روی آن نام خانوادگی خود را وارد کنید. در قسمت choose your username یک آدرس برای ایمیل خود انتخاب کنید مانند : Arga@yahoo.com, دقت داشته باشید که در هر دو مورد (یاهو و جیمیل) آدرسی که انتخاب می کنید باید از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و همچنین کرکترهایی مانند نقطه و خط فاصله تشکیل شده باشد. موارد دیگر را نیز همانند توضیحات تصویر، تکمیل می کنیم.

مرحله دوم ساخت جیمیل4- عبارتی که در تصویر می بینید را در کادر زیر آن وارد کنید، و در قسمت location نیز باید نام کشور را انتخاب کنید. طبق تصویر زیر پیش بروید.

ساخت جیمیل مرحله سوم5- پس از اینکه شما تمامی مراحل قبل را پشت سر گذاشتید، پس از گذشت چند ثانیه ، کد فعالسازی برای شماره ای که وارد کرده اید، پیامک می شود که باید آن را در کادر زیرین وارد کنید، و پس از آن گزینه Verify را کلیک کنید.

ساخت جیمیل مرحله چهارم

6- در مرحله آخر باید با پنجره زیر مواجه شوید که در آن گزینه continue to gmail را کلیک کنید.

ساخت ایمیل گوگل مرحله هفتم

«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»»«

امیدواریم که از این مقاله در رابطه با آموزش ساخت ایمیل استفاده لازم را برده باشید. با دیگر آموزش های ما در زمینه اینترنت همراه باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *