دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

20 مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن و شیک + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

ایده ها و مدل های جدید و زیبا برای داشتن دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی شیک با به کار بردن اصول مدرن دکوراسیون داخلی و همچنین نکاتی برای بهترین و مناسب ترین چیدمان و دیزاین اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک و زیبا که با اجرای طراحی های حساب شده و به روز به دست می آید نقش زیادی در چیدمان بهتر و زیبایی منزل دارد. ایجاد فضایی زیبا و مدرن دغدغه این روزهای اغلب افراد است که با کمی دقت و مهارت به بهترین نحو اجرا می شود و میتوانید بهترین دکوراسیون و چیدمان را داشته باشید. در ادامه چند مدل از شیک ترین نمونه های چیدمان اتاق پذیرایی را مشاهده می کنید.

عکس های دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی:

برای داشتن دکوراسیون اتاق پذیرایی ایده آل و زیبا رعایت چند نکته مهم و کاربردی اهمیت زیادی دارد، اتاق پذیرایی به عنوان ویترین منزل به حساب می آید و دکوراسیون آن نقش مهمی در چیدمان کلی خانه دارد که با کمی تغییرات و دیزاینی متفاوت میتواند به شیک ترین بخش منزل تبدیل شود. اولین نکته، توجه به امکانات و فضای اتاق پذیرایی است. دکوراسیونی مناسب با فضای اتاق انتخاب کرده و بعد از بررسی همه زوایا و اطمینان از ایده آل بودن به اجرای آن بپردازید. تاثیر رنگ های مختلف و همچنین نور پردازی مناسب را در دکوراسیون منزل ندیده نگیرید و مطمئن باشید زمانی بهترین چیدمان را خواهید داشت که به همه نکات توجه کرده باشید.

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون منزل

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

نوع چیدمان و قرار دادن وسایلی از قبیل مبلمان، میزها، فرش و انواع کف پوش، پرده، تابلوها و سایر وسایل مورد استفاده در اتاق پذیرایی اهمیت زیادی در دکوراسیون اتاق پذیرایی دارد. سعی کنید همه وسایل را با دقت انتخاب کرده و بهترین دیزاین را داشته باشید تا علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق، فضای دسترسی مناسبی ایجاد کنید و مکان مناسبی برای پذیرایی از مهمان برخوردار شوید. در ادامه چند مدل از بهترین دکوراسیون و چیدمان مناسب با فضای اتاق پذیرایی را می بینید که می تواند ایده خوبی برای جلوه بیشتر اتاق شما باشد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی

نکته آخر اینکه در دکوراسیون اتاق پذیرایی به هیچ وجه از چیدمان شلوغ و تزیینات زیاد استفاده نکنید تا به دکوراسیون شما آسیبی نرسد و فضای اتاق پذیرایی همچنان شیک و مجلل باقی بماند. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *