دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس عروس ساتن برای انواع طرح های مد روز

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در دوخت لباس عروس ها از پارچه های مختلف نظیر ساتن و گیپور و دانتل و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند, در ادامه این مطلب انواع مدل لباس ساتن با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن عروسی ساتن زیبایی و جذابیت خاصی دارد و این مدل پیراهن نوعروس مانند بقیه لباسهای عروس ها در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری خود طرح و مدل پیراهن عروسی خود را انتخاب کنید، در ادامه مطلب مدل هایی از لباس عروس ساتن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنابراین بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس عروس گیپور و لباس عروس دانتل و ساتن، از انواع مدل های محبوب و پرطرفدار در بین عروس ها هستند که در برخی از مدل لباسهای عروس از ترکیب پارچه مختلف استفاده شده است که این مدل لباسهای کار شده زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم اندام شما می دهند.

لباس عروس ساتن دکلته

مدل لباس عروس ساتن با جدیدترین طرح های مد سال

پارچه ساتن از انواع پارچه ها با سطح صاف و براق است. پیراهن عروس هایی که با پارچه ساتن دوخته می شوند تن پوشی شیک و متفاوت دارند و از زمان های گذشته تا به امروز این مدل لباسها توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده اند.

در برخی از مدل های لباسهای عروس ساتن، از پارچه های گیپور و دانتل و سنگ های تزیینی برای تزیین لباس عروس استفاده شده است که اغلب در این مدل ها از پارچه گیپور در قسمت بالاتنه لباس نظیر آستین و یقه استفاده می شود. در برخی از مدل لباس عروس ها نیز در از پارچه دانتل و گیپور در قسمت پایین تنه لباس استفاده می شود.

مدل لباس عروس ساه ساتن

مدل پیراهن عروس جدید ساتن

  •  آرون گروپس

لباس عروس شیک ساتن

لباس عروس شیک با بالاتنه کار شده

مدل لباس عروس ساتن دکلته

مدل زیبا و جدید لباس عروس

مدل لباس عروس زیبا و شیک ساتن

مدل لباس عروس بلند و شیک و خاص

مدل لباس عروس دنباله دار ساتن

لباس عروس دنباله دار

لباس عروس ساده و شیک ساتن

مدل ماکسی عروس زیبا و جذاب ساتن

مدل لباس عروس آستین دار ساتن

مدل ماکسی عروس آستین دار ساتن

مدل لباس عروس ساتن و گیپور دار

مدل لباس عروس کار شده با دانتل

پیراهن عروس های ساتن در انواع طرح های بلند و کوتاه و پف دار و دنباله دار و … موجود هستند که بهتر است مدل این نوع پیراهن عروس با توجه به فرم اندام شما انتخاب شود.
به طور کلی برای جذاب تر به نظر رسیدن اندام تان در جشن عروسی باید پیراهن عروس های ساتنی را انتخاب کنید که عیب های موجود در اندام شما را به خوبی می پوشانند و روی نقاط قوت اندام شما تاکید بیشتری دارند.

لباس عروس ساتن کوتاه

مدل لباس عروس کوتاه

مدل لباس عروس شیک و ساده ساتن

مدل پیراهن عروس ساده ساتن

مدل لباس عروس ساتن پوشیده

مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس پفی ساتن

مدل لباس عروس پف دار

لباس عروس ساتن با سایز بزرگ

لباس عروس سایز بزرگ

لباس عروس شیک و جدید ساتن

مدل لباس عروس شیک و ساده

مدل لباس عروس شیک ساتن

مدل لباس عروس کار شده و شیک

لباس عروس دکلته

مدل زیبا و شیک لباس عروس

لباس عروس شیک و جذاب ساتن

لباس عروس جدید و شیک دکلته

مدل لباس عروس شیک و متفاوت ساتن

مدل متفاوت و شیک لباس عروس

مدل لباس عروس پوشیده و شیک

لباس عروس پوشیده و جذاب

پیراهن ساتن جدید برای نوعروس

همانطور که می دانید یکی از لباسهای زیبا و به یاد ماندنی برای هر خانم پیراهن عروس می باشد که در مدل های مختلفی وجود دارند و با پارچه های مختلفی تهیه می شود که بیشتر با پارچه های حریر و ساتن دوخته می شود و بسیار زیبا و شیک هستند و استایل نوعروس را جذاب تر نشان می دهد، استفاده از پارچه ساتن برای خانم هایی که تمایل به پوشیدن پیراهن عروس ساده دارند بسیار مناسب است.

پیراهن عروس ساتن شیک

پیراهن عروس ساتن دارای انواع مختلفی است که بسته به سلیقه تان می توانید مدلی مناسبی برای خود انتخاب کنید تا ظاهری جذاب و منحصر به فرد برای عروسی تان داشته باشید، در ادامه مطلب مدل هایی از پیراهن عروس ساتن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید پیراهن عروس زیبایی انتخاب کنید، بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال پیراهن عروس ساتن شیک و زیبا هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پیراهن عروس ساتن زیبا

پیراهن عروس ساتن شیک

پیراهن عروس ساده با جنس ساتن

پیراهن عروس جذاب با جنس ساتن

مدل لباس عروس ساتن

جدیدترین لباس عروس ساتن

شیک ترین لباس عروس ساتن

لباس عروسی ساتن

لباس عروسی ساتن پوشیده

لباس عروس زیبا و شیک

پیراهن عروس دنباله دار ساتن

لباس عروسی خاص و زیبا

مدل های شیک پیراهن عروس

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل پیراهن عروس ساتن با طرح های ساده و کار شده را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پیراهن عروس شیک و با تن پوش مناسبی را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید، جهت آشنایی بیشتر می توانید بر روی لباس عروس کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *