دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های شیوا طاهری + بیوگرافی شیوا طاهری

  • مرضیه شاکری
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

شیوا طاهری، بازیگر نقش دنیا در سریال گذر از رنج هاست که این سریال اولین تجربه بازیگری او محسوب می شود، در این مطلب می خواهیم شما را با او بیشتر آشنا سازیم. اگر دوست دارید که با این بازیگر نوپا آشنا شوید، با ما همراه باشید.

گذر از رنج ها سریالیست که چندی پیش از تلوزیون پخش شد و بینندگان بسیاری داشت، این سریال داستان زندگی زنی را روایت می کند که با تمام سختی ها و مشکلات زندگی اش دست و پنجه نرم می کند و از پا نمی نشیند. نام این زن دنیاست که شیوا طاهری آن را بازی می کند. در سری عکس های شیوا طاهری می خواهیم شما را با او بیشتر آشنا سازیم.

عکس های شیوا طاهری و بیوگرافی این هنرمند

شیوا طاهری برای اولین تجربه بازیگری اش، چنان ایفای نقش کرد که تصور می کنیم آینده ای درخشان داشته باشد و بتواند روزی بازیگری توانمند شود. اولین کار بازیگری اش را در نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها به ثبت رساند که انصافا بسیار زیبا بود. با بیوگرافی و عکس های شیوا طاهری همراه شما هستیم.

متولد سال 1369 با 24 سال سن است که از کودکی به بازیگری علاقه فراوانی داشته که این علاقه موجب شد تا او در این سن بتواند نقشی اینگونه را ایفا کند. او دختر یک شاعر و خطاط و بازنشسته ارتش، که همیشه مشوقش بوده است.
او درباره حضورش در این سریال می گوید: « اول از اینکه نتونم از پس نقش بربیام خیلی می ترسیدم، چون تا قبل از اون تجربه بازیگری نداشتم و جلوی دوربین نرفته بودم ، اما با توکل به خدا و کمک های آقای حسن پور تونستم نقش را بازی کنم، ایشون به من یاد دادن که به جای اینکه اضطراب داشته باشم، از بازیگران دیگه کارو یاد بگیرم. کار بازیگری بسیار کار مشکل و سختیه، از راه رفتن ساده گرفته تا صحنه های حسی سنگین، هر کدام به نوبه خود دشواری های خاصی دارند.»

او همچنین درباره کلاس های بازیگری می گوید: « قصد ندارم به کلاس بازیگری برم، بهترین کلاس بازیگری من، بازی در سریال گذر از رنج ها بود، از بچگی دوست داشتم که بازیگر بشم و وقتی که آگهی بازی در نقش دنیا رو دیدم برای تست به دفتر آقای حسن پور رفتم. نقش دنیا رو خیلی دوست داشتم چون هر زنی میتونه اون رو الگوی خودش بزاره و در هر شرایطی محکم باشه. »

عکس های شیوا طاهری :

عکس های شیوا طاهری در بین دوستان عکس های شیوا طاهری با شال سبز شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها شیوا طاهری در نمای نزدیک شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها شیوا طاهری با عکس های جدید جدیدترین ژست های شیوا طاهری شیوا طاهری سلفی شیوا طاهری تصویر سیاه و سفید از شیوا طاهری شیوا طاهری با شال قرمز شیوا طاهری در گذر از رنج ها شیوا طاهری در منزل  شیوا طاهری با ظاهری متفاوت یک نمای زیبا از شیوا طاهری عکس های شیوا طاهری جدید

عکس های شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها:

عکس های شیوا طاهری در سکانس سریالعکس های شیوا طاهری در سکانسی دیگر از گذر از رنج هاشیوا طاهری در سکانس گذر از رنج ها

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای این بازیگر تازه وارد آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که شما عزیزان از عکس های شیوا طاهری و بیوگرافی او راضی بوده باشید. با ادامه عکس ها همراه باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *