دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل شلوار مردانه اسپرت جدید و شیک با پارچه های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

شلوار یکی از مهم ترین پوشش ها برای آقایان است, طرح و مدل شلوار می تواند روی زیبایی و جذابیت بیشتر ظاهر آقایان تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل شلوار مردانه اسپرت حساسیت های لازم را به خرج دهید.

شلوارهای مردانه در انواع طرح های اسپرت و ساده موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع شلواری مناسب را با توجه به طرح سایر لباس های خود نظیر پیراهن و کفش انتخاب کنید, در ادامه انواع مدل شلوارهای مردانه اسپرت با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل شلوار اسپرت تکمیل کننده یک دست لباس اسپرت برای آقایان است که می تواند زیبایی و جذابیت مدل پیراهن و تی شرت و کفش و کت اسپرت شما را بیشتر کند.

شلوارهای اسپرت در انواع طرح های لی و کتان و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به طرح و رنگ شلوار و پیراهن و یا تی شرت شما بستگی دارد.

مدل شلوار مردانه اسپرت شیک و زیبا

مدل شلوارهای اسپرت با طرح های شیک و متفاوت

اغلب آقایان جوان تمایل دارند از شلوارهای اسپرت برای مکان های مختلف استفاده کنند. شلوارهای اسپرت طرح و رنگ های مختلفی دارند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است این نوع شلوارها را با کفش و یا پیراهن های اسپرت بپوشید.

در این مطلب انواع مدل شلوار مردانه شیک و جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها شلوار با طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل شلوار شیک و جدید مردانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل شلوار لی مردانه

مدل شلوار لی مردانه از انواع مدل شلوار های پرطرفدار و محبوب هستند که شما می توانید این مدل شلوار ها را با انواع پیراهن و یا تی شرت و مدل کفش های  ورزشی بپوشید. شلوار های لی برای مکان های اداری مناسب نیستند و بهتر است آقایان طرح و مدل شلوار خود را بر اساس موقعیت اجتماعی و مکانی که قرار است شلوار را در آنجا بپوشند انتخاب کنند.

مدل شلوار جین مردانه

مدل شلوار مردانه لی اسپرت

مدل شلوار اسپرت مردانه شیک و زیبا

مدل شلوار لی خاکستری مردانه

مدل شلوار مردانه اسپرت شیک

مدل شلوار لی راسته مردانه

مدل شلوار اسپرت و جین مردانه

مدل شلوار اسپرت لی با تن پوش متفاوت

مدل شلوار جین

مدل شلوار  لی مردانه

مدل شلوار مردانه اسپرت شیک و جدید

مدل شلوار خاکستری اسپرت

مدل شلوار جین مردانه زیبا

مدل شیک و جدید شلوار لی مردانه

مدل شلوار جین سایه دار مردانه

شلوار لی مردانه با رنگ تیره

مدل زیبا و متفاوت شلوار جین مردانه

مدل شلوار لی طرح دار مردانه

مدل شلوار سایه دار مردانه

مدل شلوار لی رنگ روشن مردانه

مدل شلوار جین مردانه زیبا و جدید

مدل شلوار راسته مردانه

مدل شلوار اسپرت جدید و زیبا

یهتر است مدل شلوار برای آقایان با توجه به فرم اندام و کوتاهی و یا بلندی قد آن ها انتخاب شود. اگر شما پاهای لاغری دارید و قدتان نیز کوتاه است بهتر است برای اینکه لاغری پاهایتان بیش از حد معمول به نظر نرسد دور شلوار های جذب را خط بکشید و شلوارهای راسته را برای پوشیدن انتخاب کنید. آقایان با قد و اندام متناسب می توانند از انواع شلوار های راسته و جذب و دم پا استفاده کنند.
اگر شما جزء افراد قد کوتاه و چاق هستید بهتر است شلوارهای تنگ و چسبان را برای پوشیدن انتخاب نکنید همچنین آقایان چاق و قد کوتاه باید از پوشیدن شلوار ها با پارچه ضخیم خودداری کنند زیرا این شلوار ها باعث چاق تر به نظر رسیدن آن ها می شود.

مدل شلوار سفید اسپرت

مدل شلوار شیک مردانه

  مدل شلوار شیک مردانه

مدل شلوار اسپرت پسرانه

مدل شلوار مردانه

مدل شلوار جدید اسپرت

مدل شلوار سفید و شیک مردانه

مدل شلوار سفید مردانه اسپرت

مدل شلوار کتان مردانه اسپرت

مدل شلوار مردانه کتان

مدل شلوار جین با رنگ تیره

مدل شیک و زیبا شلوار مردانه

مدل شلوار مردانه اسپرت با رنگ روشن

مدل شلوار کتان اسپرت

  مدل شلوار ساده و اسپرت مردانه

مدل شلوار کتان راسته مردانه

مدل شلوار شیک و جذاب مردانه

مدل شلوار کتان مردانه با تن پوش زیبا

مدل شلوار مشکی مردانه

مدل شلوار مشکی مردانه

مدل های شلوار مردانه

مدل های شیک و زیبا شلوار مردانه

مدل شلوار اسپرت مردانه

مدل شلوار زیبا و جدید مردانه با تن پوش شیک

مدل زیبا و جذاب شلوار مردانه

مدل شلوار راسته مردانه

مدل شلوار مشکی اسپرت

جدیدترین مدلهای شلوار اسپرت پسرانه و مردانه

در اینجا مدلهای جدیدتری از شلوار های شیک و متنوع برای آقایان طرفدار تیپ اسپرت و شیک پسند قرار داده ایم که هر کسی می تواند بهترین مدل شلوار دلخواه خود را با توجه به سلیقه و نیز فرم بدن و استایلش انتخاب و خریداری نماید، انواع شلوار جین، شلوار کتان، اسلش و … مدلهایی از شلوارهای شیک و اسپرت برای آقایان خوش پوش می باشند که استفاده از هر یک از آنها در صورتی که به خوبی با کفش و لباس مناسب ست شده باشند، می توانند استایل زیبا و فوق العاده جذابی ایجاد نمایند، حال در ادامه تصاویر بالا می توانید مدلهای جدیدتری از این شلوار های اسپرت و جدید مردانه و پسرانه دیدن کنید.

تصاویر شلوار اسپرت آقایان

شلوار های اسلش از محبوبیت زیادی در بین آقایان به خصوص پسران جوان برخوردارند و یکی از دلایل محبوبیت آن می تواند وجود ترند های ورزشی مختلف در دنیای مد باشد؛ مدل شلوار اسلش در واقع نوعی از شلوار ورزشی است که امروزه دارای تنوع زیادی است، از این رو هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش مدل دلخواه خود را به راحتی پیدا کند.

جالب است بدانید که این شلوار ها در ابتدا به عنوان لباس ورزشی مورد استفاده قرار می گرفتند، این نوع شلوار ها بسیار سبک و راحت بوده و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شوند، گاهی از کش های پهن برای تنگ تر شدن ساق پا استفاده شده و گاهی نیز جنس خود پارچه موجب تنگ تر شدن شلوار خواهد شد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای شلوار پسرانه و مردانه اسپرت و شیک دیدن کنید.

مدلهای شلوار اسپرت آقایانجدیدترین مدل شلوار اسپرت آقایانانواع شلوار اسپرت آقایانمدلی از شلوار اسپرت آقایانمدل زیبای شلوار اسپرت آقایانمدل شلوار مردانه اسپرت اسلشمدل شیک شلوار اسپرت آقایانمدل جدید شلوار اسپرت آقایانمدل شلوار مردانه اسپرت زاپ دارمدل شلوار اسپرت پسرانهمدل شلوار اسپرت مردانمدل شلوار اسپرت آقایانمدلی از شلوار مردانه اسپرتمدل شلوار مردانه اسپرت جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل شلوار اسپرت مردانه شیک و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های زیبا و متفاوت شلوار مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *