دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش ساده برای ساخت زیورآلات دست ساز در منزلتان

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله ساخت زیورآلات دست ساز زیبا و جدید و ایده هایی برای درست کردن انواع گردنبند و دستبند های دست ساز بسیار زیبا را در این مطلب مشاهده نموده و از این آموزش نهایت استفاده را ببرید.

زیورآلات متنوع و زیبا از جمله وسایل تزیینی محسوب می گردند که اغلب خانم ها و برخی از آقایان علاقه زیادی به استفاده از آنها دارند. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید و تمایل دارید از انواع مختلف زیورآلات استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم خود اقدام به ساختن زیورآلات دست ساز نموده و از این طریق به راحتی و با صرف هزینه کم انواع زیورآلات زیبا و دوست داشتنی را برای خود تهیه کنید. بر این اساس ما نیز سعی نمودیم آموزشی جالب و جدید برای درست کردن زیورآلات را گردآوری نماییم که مطمئنا این آموزش می تواند به شما برای ساخت دستبند و گردنبندهای زیبا کمک کند.

آموزش ساخت زیورآلات دست ساز جدید و زیبا :

ساختن زیورآلات دست ساز به راحتی انجام می گیرد، بدین منظور باید ابتدا طرح مورد نظر را انتخاب نموده و سپس وسایل لازم را تهیه نمایید و با توجه به توضیحات مراحل ساخت را پیش ببرید. برای راهنمایی بیشتر شما دوستان هنرمند قصد داریم در این مطلب به معرفی دو آموزش مجزا برای ساخت دستبند و گردنبند بپردازیم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

آموزش ساخت دستبند با مهره :

دستبند های مهره ایی زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای دختران جوان و شیک پوش است که به راحتی نیز می توان آن را با رنگ لباس ها ست نمود. برای ساخت دستبند مهره ایی زیبا، به مقداری مهره یا مروارید در رنگ های دلخواه، نخ نایلونی ابریشمی یا سیم مفتول و همچنین قفل مناسب برای دستبند احتیاج دارید که با فراهم کردن آنها می توانید اقدام به ساخت یا بافت دستبند نمایید.

آموزش ساخت زیور آلات دست ساز

برای شروع مچ دست را اندازه گیری نموده و سپس از نخ یا سیم مفتول به همان اندازه مچ به اضافه مقداری برای اتصال قفل، برش بزنید.

آموزش ساخت زیورآلات جدید آموزش ساخت دستبند مهره ای

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

حال به سراغ مهره های می رویم، در این آموزش از دو نوع مهره متفاوت با رنگ های مخالف استفاده شده است، که انتخاب طرح و مدل این مهره ها کاملا سلیقه ایی است و شما دوستان خلاق و با سلیقه می توانید از رنگ های متنوع و زیبا استفاده نمایید. نخ را از میان مهره ها عبور دهید و آنها را به یکدیگر متصل نمایید.

ساخت زیورآلات جدید و زیبادرست کردن زیورآلات دست سازساخت دستبند زیبا با مهره

بعد از اینکه با مهره ها، نخ را کاملا پوشاندید، باید به سراغ اتصال قفل بروید، بدین منظور بهتر است از انبر نوک تیز استفاده کنید و دو تکه قفل را به دو سر نخ یا سیم دستبند وصل کنید.

ساخت دستبند با مهره های رنگیدرست کردن دستبند با مهرهساخت دستبند زیبا در منزل

دستبند مهره ایی ما تکمیل شد، همانطور که مشاهده می نمایید این دستبند می تواند انتخاب مناسبی برای دختران شیک پوش و خانم های جوان باشد.

دستبند دست ساز زیبا

آموزش ساخت گردنبند دست ساز :

برای ساخت این مدل گردنبند دخترانه از سیم مفتول استفاده می کنیم تا ایست بهتری داشته باشد. بدین منظور نیازمند مقداری مهر یا مروارید در رنگ دلخواه، تکه ایی سیم مفتول، قفل و زنجیر ظریف هستید تا بتوانید گردنبند زیبا و شیکی تهیه نمایید.

آموزش ساخت زیورآلات دست ساز مفتولیقفل برای گردنبند دست ساز

برای شروع با استفاده از سیم مفتولی حلقه ایی کوچک ایجاد نموده و سپس مهره ها را با ترتیب دلخواه از سیم عبور دهید

مراحل ساخت گردنبند با مهرهساخت گردنبند مهره ای زیبا

نوع چیدمان مهره ها کنار یکدیگر کاملا سلیقه ایی است و شما با هر نوع ترتیب دلخواهی می توانید آنها را کنار هم قرار دهید. همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید برای ساخت این نوع گردنبند سعی شده است، از دو ردیف مهره متفاوت استفاده شود.

ساخت گردنبند دست ساز زیبا

برای زیبایی بیشتر گردنبند بهتر است دو تکه زنجیر کوچک و ظریف را به دو سر سیم وصل کنید و سپس قفل را به زنجیر ها متصل نمایید.

ساخت زیورآلات دست ساز مفتولی

در تصویر زیر نمونه تکمیل شده گردنبند را مشاهده می فرمایید که می تواند الگوی مناسبی برای ساخت گردنبند دست ساز شما باشد.

آموزش ساخت گردنبند مهره ای

ایده هایی برای ساختن زیورآلات دست ساز

بسیاری از افراد خوش ذوق علاقمند هستند تا زیورآلات و بدلیجات خود را با هنر دستی خود و در منزل بسازند، ضمن اینکه انجام این کار می تواند یک منبع درآمد عالی باشد، حال در صورتی که به این هنر علاقمند باشید می توانید با بکارگیری کمی ذوق و خلاقیت و کمترین هزینه ها بدلیجات زیبایی بسازید، در بالا با آموزش ساختن دو نوع زیورآلات ساده و زیبا آشنا شده اید، اکنون در ادامه قصد داریم, تصاویری از انواع زیورآات دست ساز دخترانه با ایده های جذاب و متنوع را در اختیارتان قرار دهیم که امیدوارم مورد توجهتان قرار گیرند.

آموزش بدلیجات دست ساز

ایده های بسیاری برای ساخت زیورآلات دست ساز وجود دارد، استفاده از هر کدام از وسایلی مانند منجوق و مروارید، سیم های مفتول، چسب های رزینی، صدف، نگین، سنگ های تزئینی و … می تواند ایده ساختن زیورآلات و بدلیجات شیک و جذاب همچون دستبند های زیبا، ساخت گوشواره و ساخت گردنبند رزینی و یا مرواریدی و غیره را در اختیارتان قرار دهد. در اینجا انواع ایده های متنوع و جذاب برای ساختن زیورآلات دست ساز را گلچین کرده ایم که با کمی دقت در تصاویر می توایند الگوی ساختن آنها را به راحتی بدست آورید و بدلیجات زیبا و متنوعی در منزل بسازید.

مدلهایی از بدلیجات دست ساز

ایده ساختن بدلیجات دست ساز

آموزشی از بدلیجات دست ساز

تصاویری از بدلیجات دست ساز

ساخت بدلیجات  زیبایدست ساز

انواع بدلیجات دست ساز

ساخت بدلیجات دخترانه دست ساز

ساخت بدلیجات دست ساز دختران

ایده ساخت زیورآلات دست ساز

ساخت بدلیجات دست ساز دخترانه

ساخت بدلیجات دست ساز جذاب

مدل ساخت زیورآلات دست ساز

ساخت بدلیجات دست ساز رزینی

ساخت بدلیجات دست ساز شیک

ساخت بدلیجات دست ساز زیبا

ساخت بدلیجات دست ساز

عکس ساخت زیورآلات دست ساز

امیدواریم آموزش های ارائه شده در زمینه ساخت زیورآلات دست ساز برای شما دوستان باسلیقه و هنرمند نیز جذاب بوده باشد و با استفاده از این آموزش ها و به کارگیری نکات مطرح شده، زیورآلات زیبا و شیکی برای خود و دوستانتان بسازید. شما عزیزان علاقه مند همچنین می توانید با کلیک بر روی هنر در خانه و مراجعه به این بخش با دیگر آموزش های جدید و متنوع در این راستا آشنا شده و بهترین استفاده را از هر یک ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *