دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ژست جدید لیلا بلوکات در سفر به فرانسه

  • یلدا محمدی
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

لیلا بلوکات بازیگر زن ایرانی و موسس و مدیر موسسه خیریه مهر لیلا، جدیدترین عکس خود را از سفر به کشور فرانسه منتشر نموده است که در این عکس شاهد ژست جدید لیلا بلوکات در این کشور خواهید بود.

لیلا بلوکات را می توان یکی از بازیگران جوان و خوش چهره دانست که مدتی است موسسه ای تحت عنوان مهر لیلا را راه اندازی نموده است و از این طریق مشغول خدمت رسانی به افراد بی بضاعت است. وی در این راه از همکاران خود و سایر بازیگران نیز یاری گرفته است. ضمن تشکر و قدردانی از این بازیگر خیر و مهربان، قصد داریم در ان مطلب به ارائه ژست جدید لیلا بلوکات در جدیدترین عکسش بپردازیم که مطمئنا برای همه هوادارانش جذاب خواهد بود.

عکس جدید لیلا بلوکات با ژست خاص و متفاوت :

شاید شما نیز درباره پل معروف (قفل) چیزهایی شنیده باشید، این پل در کشور فرانسه است و برخی از مردم آن منطقه بر این باورند که زدن قبل بر دیوار پل باعث رسیدن آنها به آرزوهایشان می شود. با اینکه این موضوع چیزی بیش از خرافات نیست اما این مکان تبدیل به یکی از سوژه های جالب شده است. خانم لیلا بلوکات نیز از این سوژه غافل نشده است و در آخرین سفر خود به کشور فرانسه عکس یادگاری زیبایی با این پل و قفل هایش به ثبت رسانده و سپس در صفحه شخصی خود منتشر نموده است. در ادامه ژست جدید لیلا بلوکات را در کنار این پل معروف مشاهده می فرمایید.

ژست جدید لیلا بلوکاتعکس جدید لیلا بلوکات

امیدواریم از مشاهده عکس لیلا بلوکات این بازیگر توانا و خیر لذت برده باشید، در صورت تمایل به مشاهده عکس ها و تصاویر بیشتر از بازیگران و افراد مشهور به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید و از جدیدترین مطالب منتشر شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *