دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش آرایش چشم های پف دار به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

آرایش چشم ها شامل بخش های سایه چشم و کشیدن خط چشم و زدن ریمل است که برای چشم ها با فرم های مختلف کشیدن خط چشم و زدن سایه چشم متفاوت است, در ادامه آموزش آرایش چشم های پف دار به همراه مدل های میکاپ چشم پف دار را مشاهده خواهید کرد.

پف چشم ها یکی از مشکلاتی است که ممکن است اغلب خانم ها به آن دچار شده باشند. پف چشم ها را می توان به کمک روش های میکاپ چشم های پف دار به سادگی برطرف کرد بنابراین اگر چشم های شما پف دارد بهتر است با کمک ترفندهای آرایشی پف چشم هایتان را از بین ببرید.

آرایش چشم ها مهم ترین بخش از میکاپ صورت است که می تواند روی زیبایی و جذابیت آرایش صورت تاثیرگذار باشد. حالت و فرم و رنگ چشم ها با یکدیگر متفاوت هستند به عنوان مثال خانم ها با چشم های درشت به هیچ وجه نباید از مدل های آرایش چشم ریز استفاده کنند و بهتر است هر خانمی با توجه به فرم و رنگ چشم هایش مدل میکاپ چشم خود را انتخاب کند.

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم های پف دار

آموزش آرایش چشم های پف دار

برای اینکه پف چشم ها کمتر به نظر آیند ابتدا باید به ابرو ها فرم و حالت خاصی بدهید برای چشم های پف دار ابرو های صاف بهترین انتخاب هستند زیرا ابرو های هشتی باعث می شوند تا پف چشم ها بیشتر به نظر برسد. برای سایه زدن به چشم های پف دار باید از ترکیب رنگ های روشن و تیره سایه استفاده کنید که برای نزدیک ترین قسمت به مژه ها سایه تیره انتخاب مناسبی است و برای دورترین قسمت ها باید از سایه روشن استفاده کنید.

روش زدن سایه چشم برای چشم های پف دار

برای سایه زدن چشم پف دار باید به ترتیب زیر عمل کنید:
ابتدا با کمک یک کانسیلر زیرسازی میکاپ چشم را انجام دهید.

زدن کانسیلر روی پف چشم

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سپس با استفاده از روشن ترین رنگ سایه چشم روی سطح پلک هایتان را به خوبی بپوشانید.

آموش آرایش چشم های پف دار

با استفاده از سایه ای با رنگ تیره متوسط (که رنگ این سایه باید روشن تر از سایه زده شده روی قسمت بالای پلک و سایه زده شده روی قسمت نزدیک به مژه ها باشد) روی چشم هایتان سایه ای با رنگ یکنواخت بزنید. سپس با کمک سایه ای با رنگ تیره به صورت نواری باریک قسمت نزدیک به مژه هایتان را سایه بزنید.

برای چشم های پف دار باید خط چشمی تقریبا پهن را از قسمت یک پنجم به بعد گوشه داخلی چشم هایتان تا انتهای پلک بکشید توجه داشته باشید که باید خط چشم بعد از سایه زدن روی پلک انجام شود زیرا اگر قبل از زدن سایه, خط چشم را روی پلک هایتان بکشید چشم های شما خواب آلود به نظر می رسد. سپس برای کامل شدن میکاپ چشم پف دار باید ریمل را روی مژه های پلک بالا و پایین به صورت مرتب بکشید.

مدل آرایش چشم پف دار

برای زیباتر شدن میکاپ چشم ها همچنین می توانید یک خط باریک با کمک سایه ای با رنگ نیمه روشن در زیر چشم هایتان بکشید.

مدل زیبا و متفاوت آرایش چشم های پف دار

راهنمای آرایش صورت برای افراد دارای پف چشم

آرایش لب برای افرادی که پف چشم دارند

در صورتی که برای آرایش چشم های خود از سایه تیره استفاده می کنید، لازم است رژ کمرنگ همچون رژ کالباسی برای لب هایتان استفاده کنید و از زدن رژ پررنگ خودداری نمایید، حال در مهمانی هایی که دوست دارید از آرایش بیشتری استفاده کنید به منظور جلوه بیشتر آرایش بهتر است تنها روی چشم هایتان کار کنید و برای لب هایتان نیز فقط به یک براق کننده لب قناعت کنید، زیرا هر چقدر رنگ لب های شما پر رنگ تر  و تند تر باشد، ورم و بزگی صورت بیشتر نمایان خواهد شد.

بهترین آرایش چشم های پف دار

در این صورت، نباید از خط لب نیز استفاده شود، زیرا با حجیم شدن لب ها، چهره تان متورم تر به نظر خواهد رسید، ولی در رابطه با چشم ها اینگونه نیست و در صورتیکه بتوانید با آرایش مناسب چشم هایتان را درشت تر نشان دهید، جلب توجه بیشتری خواهند داشت.

کوچک کردن بینی برای افرادی که پف چشم دارند

به منظور کوچک کردن بینی تان لازم است از یک کرم پودر کمی تیره استفاده کنید و اطراف بینی خود را با آن بپوشانید، البته از ایجاد تیرگی در نزدیکی چشم هایتان خودداری کنید.

رژگونه برای افرادی که پف چشم دارند

بهترین حالت رژ گونه برای افرادی که پف چشم دارند نیز به گونه ای است که کمی افقی و از پایین لاله گوش تا زیر خط گونه باشد، زدن رژگونه به حالت افقی می تواند چهره را گِردتر نشان دهد.

میکاپ چشم های پف دار

آرایش مژه ها برای افراد دارای چشم پف دار

اینگونه افراد برای آرایش مژه های خود لازم نیست، حتما مژه های بالا و پایین را به طور کامل ریمل زده و آرایش کنند، بلکه با زدن اندکی ریمل به بخش پایانی مژه ها می توانند پف چشم هایشان را بپوشانند.

رنگ کرم پودر برای افراد دارای پف چشم

استفاده از کرم پودر ها و کانسیلر هایی با رنگ های گرم می توانند حالت رنگ پریدگی صورت را پوشانده و از جلب توجه چشم های پف کرده جلوگیری کنند.

آرایش چشمهای پف دار

مدل های میکاپ چشم پف دار

برای میکاپ چشم های پف دار نیازمند رعایت کردن نکاتی هستید که اگر این نکات را رعایت کنید میکاپ چشم هایتان زیبا و جذاب تر به نظر می رسند. در ادامه تصاویری از انواع مدل آرایش چشم های پف دار را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میکاپ چشم پف دار مدل میکاپ چشم پف دار

مدل آرایش چشم برای چشم های پف دار

میکاپ زیبا برای چشم پف دارمدل خط چشم برای چشم های پف دار

روش میکاپ چشم های پف دارمدل میکاپ زیبا چشم های پف دار

میکاپ چشم پف دار مدل خط چشم برای چشم های پف دار مدل آرایش چشم های پف دار   مدل زیبا آرایش چشم پف دار مدل میکاپ چشم مدل زیبا و شیک سایه چشم مدل سایه چشم صورتی آموزش آرایش چشم پف دار مدل زیبا و متفاوت آرایش چشم پف دار مدل آرایش چشم زیبا و شیک مدل میکاپ چشم جدید

در این مطلب با روش آرایش چشم های پف دار آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید چشم های خود را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های جدید و زیبا آرایش چشم کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *