دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین کیک یخچالی جدید و جالب برای مهمانی ها (۳۰ تزیین متفاوت)

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین کیک نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانواده است بنابراین بهتر است کدبانوهای عزیز در تزیین انواع کیک های مختلف مهارت لازم را کسب کنند؛ در ادامه این مطلب تزیین کیک یخچالی با کمک روش های خلاقانه و جالب را مشاهده خواهید کرد.

کیک یخچالی از انواع دسرهای خوش طعم و محبوب است که می توانید این نوع کیک را به راحتی در منزل برای مهمانی ها و مجالس مختلف تهیه کنید. برای تزیین کیک یخچالی ایده های زیادی وجود دارند که شما می توانید با کمک هر یک از این ایده ها کیک یخچالی را به بهترین شکل ممکن دیزاین نمایید.

همانطور که تهیه کیک یخچالی به سادگی امکان پذیر است شما می توانید این نوع دسر را به کمک ایده های خلاقانه و آسان در منزل به زیبایی دیزاین کنید و پذیرایی با شکوهی را از مهمان ها با کمک این نوع دسر داشته باشید.

تزیین کیک یخچالی برای تولد

تزیین کیک یخچالی با کمک روش های خلاقانه

در طرز تهیه کیک یخچالی از شیر و شکر و کاکائو و کره و بیسکویت پتی بور و خامه و گردو و … استفاده می شود. برای تهیه این نوع دسر نیازی به استفاده از فر نیست و شما می توانید این دسر خوشمزه را به زیبایی تزئین کنید و سپس به عنوان عصرانه و میان وعده به همراه چای و یا قهوه کیک یخچالی را میل کنید؛ کیک یخچالی همچنین از انواع دسر های مجلسی برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس و مهمانی های مختلف نظیر جشن تولد ها است.

تزیین کردن کیک یخچالی با شکلات آب شده و میوه

تزیینات زیبای کیک یخچالی برای تولد

برای تزئین کردن کیک یخچالی می توانید از بیسکویت خرد شده و شکلات آب شده و شکلات های رنگی و پودر نارگیل و خامه و … استفاده کنید. دیزاین این کیک مانند تزئین کیک تولد خانگی از لذت بخش ترین و ساده ترین تزییناتی است که به راحتی در منزل امکان پذیر است. برای زیبا سازی کیک یخچالی مخصوص تولد همچنین می توانید از برش های میوه نیز استفاده کنید.

تزیین ساده کیک یخچالی با شکلات و پرتقال تزیین کیک یخچالی با شکلات آب شده و شکلات رنگی تزیین کردن کیک یخچالی برای تولد تزیین زیبا و شیک کیک یخچالی تزیین کیک یخچالی با پودر نارگیل تزیین کردن کیک یخچالی برای تولدتزیین کردن کیک یخچالی برای تولد با شکلات آب شده و شکلات رنگی تزیین زیبا و ساده کیک یخچالی برای تولد تزیین کردن کیک یخچالی برای تولد با کمک ایده های خلاقانه تزیین کردن کیک یخچالی با ژله آبی تزیین مجلسی و زیبا کیک یخچالی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیزاین خلاقانه کیک یخچالی با شکلات و ژله

شکلات و ژله از انواع مواد خوراکی هستند که برای تزئین کردن انواع کیک مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب کدبانوها از شکلات و ژله به عنوان طعم بی نظیری که دارند برای تزئین کیک خانگی و … استفاده می کنند.  با کمک انواع شکلات های رنگی و شکلات آب شده و ژله های رنگی می توانید کیک یخچالی را به زیبایی دیزاین کنید و پذیرایی با شکوهی را از مهمان هایتان داشته باشید.

تزیین کیک یخچالی با شکلات آب شده تزیین برش های کیک یخچالی   تزیین کیک یخچالی با توت فرنگی و خامه تزیین کیک یحچالی با شکلات آب شده تزیین کردن کیک یخچالی با گردو تزیین ساده کیک یخچالی با میوه تزیین کردن کیک شکلاتی با برش های میوه تزیین برش های کیک یخچالی تزیین برش های کیک یخچالی تزیین کردن کیک یخچالی با شکلات های رنگی تزیین کردن کیک یخچالی با توت فرنگی و شکات آب شده تزیین زیبا و متفاوت کیک بخچالی برای مهمانی ها تزیین کیک یخچالی با ژله تزیین ساده و شیک کیک یخچالی تزیین زیبا کیک یخچالی با ژله و موز تزیین کردن کیک یخچال با کیوی و دانه های انار تزیین کیک یخچالی با میوه و پودر نارگیل

تزیینات کیک یخچالی با میوه

در تزیینات کیک یکی از ساده ترین روش های تزیینی استفاده از میوه می باشد که در عین سادگی می تواند این مدل تزیین زیبای خاصی به انواع کیک ببخشد. البته نباید فراموش کرد برای این نوع تزیینات چیدن میوه و در واقع میوه آرایی روی کیک باید به درستی صورت گیرد و به اندازه ای از میوه ها استفاده کرد که لطمه ای به دیگر تزیینات به کار گرفته شده بر روی کیک نزند و در صورت به کار بردن میوه های متنوع، به تناسب میوه ها و تطابق رنگ آن ها برای زیباسازی کیک توجه گردد.

در مطالب قبلی با انواع تزیین کیک با میوه آشنا شدید، در ادامه این بخش مجموعه ای ایده آل از انواع دیزاین کیک یخچالی با استفاده از میوه های مختلف را برای شما همراهان علاقمند به تزیینات کیک ارائه کرده ایم که ضمن تماشای این تزیینات شیک و منحصر به فرد می توانید بهترین دیزاین را برای کیک یخچالی خود انتخاب نمایید و از این کیک های خوشمزه با تزیینات جالب و شیک در مناسبت های مختلف به ویژه شب یلدا استفاده نمایید و بر زیبای میز پذیرای خود بیفزایید و به این طریق پذیرایی شایسته ای از مهمانان داشته باشید.

بهترین تزیین کیک یخچالی

جدیدترین تزیین کیک یخچالی

تزیینات جدید کیک یخچالی با میوه

تزیینات خاص کیک یخچالی با میوه

تزیینات متفاوت کیک یخچالی با میوه

تزیینات عالی کیک یخچالی با میوه

تزیینات بی نظیر کیک یخچالی با میوه

جذاب ترین تزیین کیک یخچالی

تزیینات دیدنی کیک یخچالی با میوه

تزیینات مدرن کیک یخچالی با میوه

مدل های عالی دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های زیبای دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های جالب دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های خاص دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های متنوع دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های منحصر به فرد دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های بی نظیر دیزاین کیک یخچالی با میوه

مدل های هنرمندانه دیزاین کیک یخچالی با میوه

متفاوت ترین تزیین کیک یخچالی

در این مطلب با انواع تزئینات کیک یخچالی به کمک ایده های خلاقانه و جالب در منزل آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها زیبا بتوانید کیک یخچالی را به زیباترین شکل ممکن در منزل تزئین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تزیینات کیک های مختلف به بخش انواع تزئین کیک مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *