دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل یابود و گیفت عروس جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

تصاویری زیبا و متنوع از جدیدترین مدل های گیفت عروس و انواع یادبود برای جشن عروسی به همراه ایده هایی نو و تازه برای انتخاب و تهیه زیباترین یادبود یا گیفت های عروس که در ادامه به معرفی این مدل های جذاب و شیک می پردازیم و شما را با نمونه های جدید آشنا خواهیم نمود.

یادبود عروس، هدیه ایی از طرف عروس و داماد به مهمان های حاضر در جشن عروسی است که اغلب قبل از برگزاری جشن و مهمانی عروس و داماد اقدام به تهیه آن می کنند. مدل های متنوعی از انواع هدیه های دست ساز و آماده وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه و تمایلات شخصی هدیه و یادبود مورد نظر را تهیه و به مهمان ها تقدیم می کنند. در ادامه به معرفی چند مدل از جدیدترین یادبودهای عروس می پردازیم تا کمکی در جهت انتخاب مناسب داشته باشیم. با این تصاویر و مدل های زیبا تا پایان همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های گیفت عروس دست ساز و آماده :

یادبود عروس یکی از ایده های خوب و جالب در مجلسی عروسی است که برای اغلب عروس خانم ها جالب و مهیج است و ترجیح می دهند آن را به بهترین شکل انجام دهند. امروز قصد داریم شما را با مدل های جدید و زیبای انواع یادبود آشنا کنیم تا به ایده های جدید و متنوعی در رابطه با انتخاب و تهیه یادبود دسترسی پیدا کنید. یکی از ایده های جالب برای تهیه یادبود استفاده از انواع جعبه های مقوایی با طرح های زیبا و شیک است که آن را به صورت رسمی و فانتزی می توان تزیین کرد. مدل های زیر نمونه هایی از این سبک هدایا است.

گیفت عروسی

گیفت و یادبود عروس

گیفت عروسی جدید

گیفت و یادبود عروس

گیفت و یادبود عروس

  •  آرون گروپس

خانم های اهل هنر و باسلیقه اغلب ترجیح می دهند از هدایای دست ساز برای جشن ازدواج خود و اطرافیان استفاده کننید. برای ساخت گیفت میتوان از انواع تور، روبان، مقوا و هر نوع وسیله تزیینی دیگر استفاده کرد و در پابان با توجه به فرهنگ و رسم و رسومات منطقه خود، شیرینی جاتی از جمله نقل، نبات و قند را در ساخت گیفت به کار برد. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به مدل های یادبود و گیفت عروسی دست ساز می باشد که هر یک ایده جالب برای ساخت گیفت می باشد.

گیفت عروس

گیفت دست ساز

گیفت دست ساز

گیفت عروسی جدید گیفت عروسی جدید گیفت عروسی گیفت عروسی تزیینات عروس

تزیینات عروس

مدل هایی که در ادامه ملاحظه می فرمایید یادبودهای زیبا و جذابی هستند که اغلب به صورت آماده در بازار وجود دارند و به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. انتخاب طرح هدیه یا یادبود کاملا سلیقه ایی است و با توجه به علایق خود می توانید گیفت عروس مناسب را خریداری نمایید.

تزیینات عروسگیفت عروسگیفت و یادبود عروسمدل گیفت جدیدگیفت عروسی جدیدگیفت جدید عروسگیفت فانتزی عروس

مدلهای گیفت عروسی نمدی

انواع گیفت یادبود زیبا و متنوع در بازار وجود دارد که از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار هستند، اما شما می توانید با داشتن کمی ذوق و سلیقه و ایده گرفتن از طرح های موجود با کمترین هزینه گیفت های زیبایی بسازید و علاوه بر اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید، می توانید هنر و سلیقه تان را به خانواده داماد و اطرافیانتان نشان دهید، در ادامه مدلهایی از گیفت های نمدی یادبود عروسی گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها دیدن کنید.

انواع گیفت های عروسی

همانطور که گفتیم، گیفت های عروسی هدایای کوچکی هستند که در شب عروسی از طرف عروس و داماد به مهمان ها هدیه می شود و نشان دهنده تشکر میزبان از قبول دعوت مهمان و سپاسگزاری به خاطر حضور گرم آنها در بهترین شب زندگی شان می باشد.

حال ایده های زیادی برای درست کردن هدایای یادبود عروسی وجود دارد که در طراحی آنها اغلب از المان های عروسی به شکل عروسک های فانتزی عروس و داماد، قلب، لباس های عروس و داماد، کارت پستال، خوراکی هایی به شکل قلب، لباس عروس، دسته گل عروس، گل و گیاه، وسایلی مثل جاسوئیچی و … استفاده می شود، ایده استفاده از نمد برای ساختن گیفتهای عروسی زیبا پیشنهاد جذابی است، از این رو در این قسمت می توانید تصاویری دیدنی از انواع گیفتهای یادبود عروس و داماد نمدی و زیبا را ببینید و از آنها ایده بگیرید.

مدل جدید گیفت عروسی

مدلی از گیفت عروسی

هدایای یادبود عروسی

گیفت عروسی متفاوت

گیفت عروسی دست ساز

گیفت عروس زیبا

گیفت عروسی جذاب

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروس فانتزی

گیفت عروسی زیبا

گیفت عروسی

هدیه یادبود عروس

گیفت عروس نمدی

گیفت عروسی نمدی

آنچه ملاحظه فرمودید مدل های جذاب و زیبایی از انواع یادبود عروس جدید بود که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشند. پیشنهاد می کنیم با سایر مدل ها و ایده های زیبا در بخش تزیینات عروس همراه ما باشید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *