دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کدام رنگ موی روشن برای پوست سبزه مناسب است؟

  • ندا خوشرو
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

خانم ها با رنگ پوست سبزه نمی توانند از هر رنگ مویی برای رنگ زدن موهای خود استفاده کنند زیرا هر رنگ مویی با رنگ پوست آن ها مطابقت ندارد, در ادامه انواع رنگ موی روشن برای پوست سبزه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

هر خانمی باید رنگ مو تیره و یا روشن خود را از بر اساس رنگ پوستش کند. رنگ مو برای پوست سفید با رنگ مو روشن برای پوست سبزه متفاوت هستند و بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو ابتدا رنگ و تن پوست خود را تشخیص دهید و سپس از بین رنگ موهای متناسب با پوست خود رنگ مویی مناسب را انتخاب کنید.

رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره و موها دارد بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب رنگ مو خود حساسیت لازم را به خرج دهند و رنگ مویی را برای رنگ کردن موهایشان انتخاب کنند که با رنگ پوست و رنگ موهای آن ها مطابقت بیشتری دارد.

رنگ موی مناسب برای پوست تیره

رنگ موی روشن برای پوست سبزه

برای تشخیص دادن رنگ و تن پوست خود می تواند از جواهرات نقره و طلا کمک بگیرد. جواهرات نقره و طلا را در کنار صورتتان قرار دهید اگر جواهرات نقره به رنگ پوست صورت شما می آیند تن پوستتان سرد است و اگر جواهرات طلا به رنگ پوست شما می آیند تن پوست شما گرم است سپس می توانید با مشخص شدن تن پوست خود رنگ مو مناسبی را از بین رنگ موهای تیره و روشن انتخاب کنید. بهتر است برای ایجاد تعادل بین رنگ مو و رنگ پوست خانم ها با رنگ پوست سبزه از رنگ موهای سرد استفاده کنند, در ادامه انواع رنگ مو روشن برای پوست سبزه را مشاهده خواهید کرد.

رنگ موی روشن برای پوست سبزه

رنگ موی زیبا روشن

رنگ مو روشن مناسب برای پوست سبزه کدام است ؟

رنگ پوست سبزه به دو گروه پوست سبزه معمولی و پوست سبزه تیره تقسیم می شوند که رنگ موهای روشن برای هر کدام از این رنگ پوست ها متفاوت هستند. اگر پوست شما سبزه معمولی است می توانید موهایتان را با کمک رنگ موهای قرمز قهوه ای روشن و بلوند روشن و شاه بلوطی روشن رنگ بزنید.

  •  آرون گروپس

رنگ موی قرمز قهوه ای روشن رنگ موی شاه بلوطی روشن رنگ موی بلوند روشن
اگر رنگ پوست شما سبزه تیره است رنگ موهای روشن، نظیر رنگ موی قهوه ای روشن، رنگ موی بلوند روشن می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

رنگ موی قهوه ای روشن رنگ موی بلوند و زیبا برای پوست سبزه
رنگ موی بلوند مایل به زیتونی نیز می تواند برای خانم ها با رنگ پوست سبزه انتخاب مناسب و ایده آلی باشد.

بلوند مایل به زیتونی

رنگ مو با هایلایت روشن، نیز از انواع رنگ موی مناسب برای پوست سبزه است و خانم هایی که تمایل ندارند رنگ موهای خود را به کلی تغییر دهند می توانند از این هایلایت روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.

رنگ موی زیتونی با لولایت های تیره رنگ موی هایلایت روشن برای پوست سبزه

مدل رنگ موهای روشن برای پوست سبزه

علاوه بر رنگ پوست در انتخاب رنگ مو بهتر است به سن و موقعیت اجتماعی تان نیز توجه کنید اگر رنگ مو با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد چهره ای جذاب و متفاوت پیدا خواهید کرد.
در ادامه تصاویری از انواع رنگ موهای مناسب برای افراد با پوست سبزه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موها شما را در انتخاب رنگ مو دلخواه و مناسب به خوبی راهنمایی کنند.

رنگ موی بلوند روشن   رنگ مو برای افراد با پوست سبزه انواع مدل رنگ موی روشن برای پوست سبزه رنگ مو روشن   رنگ مو روشن مناسب برای رنگ پوست سبزهرنگ موی زیبا و روشن برای افراد با پوست روشن رنگ موی روشن رنگ موی روشن و جذاب برای پوست سبزه رنگ موی روشن

رنگ مو روشن برای پوست سبزه رنگ موی بلوند برای پوست سبزه

رنگ مو روشن  مناسب برای رنگ پوست سبزه رنگ موی روشن برای پوست سبزه کدام است؟ رنگ موی روشن و زیبا برای پوست سبزه

در این مطلب انواع رنگ مو روشن برای پوست سبزه را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این مطلب رنگ موی مناسبی را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و فرمول های ترکیبی رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *