دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تیپ جدید نیوشا ضیغمی در اکران خصوصی فیلم هفت معکوس

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
  • ۰

عکس های خاص و متفاوت تیپ جدید نیوشا ضیغمی در اکران خصوصی فیلم “هفت معکوس” را در این مطلب مشاهده نمایید و با جدیدترین عکس ها و تیپ های نیوشا ضیغمی بازیگر جوان ایرانی آشنا شوید.

مراسم نمایش و اکران خصوصی فیلم سینمایی هفت معکوس ساخته مهدی خسروی با حضور برخی از بازیگران و عوامل سازنده این فیلم در سالن سینما فرهنگی برگزار شد. نیوشا ضیغمی، جوان عزتی، کامران تفتی، مهران رجبی، محمد فرزانه و… از جمله بازیگران این فیلم می باشند که برخی از آنها در اکران خصوصی این فیلم حضور داشتند. در این مقاله ضمن معرفی خصوصیات مربوط به این اکران، به ارائه عکس های مربوط به تیپ جدید نیوشا ضیغمی و جواد عزتی می پردازیم.

عکس های تیپ جدید نیوشا ضیغمی در کنار جواد عزتی :

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران زن جوان و خوش چهره سینمای ایران است که تاکنون شاهد نقش آفرینی های متعددی وی در فیلم های مختلف بوده ایم. آخرین ایفای نقش نیوشا ضیغمی مربوط به فیلم سینمایی “هفت معکوس” می باشد که در این فیلم نقش مقابل آقای جواد عزتی را بازی می کند. طبق روال همه فیلم های سینمایی، مراسم اکران این فیلم نیز با حضور بازیگران آن و اهلی سینما و رسانه برگزار شد که در این مراسم شاهد تیپ جدید نیوشا ضیغمی بودیم. از این رو عکس های جدید نیوشا ضیغمی را در این مراسم گردآوری نموده ایم که در ادامه می توانید به مشاهده آنها بپردازید.

عک نیوشا ضیغمی با مدل مو جدیدنیوشا ضیغمی در مراسم اکران فیلم هفت معکوس

عکس دونفره نیوشا ضیغمی و جواد عزتیعکس جدید نیوشا ضیغمی در کنار جواد عزتی

عکی نیوشا ضیغمی با تیپ جدیدتیپ جدید و متفاوت نیوشا ضیغمی

مدل مانتو جدید نیوشا ضیغمیعکس بازیگران در اکران خصوصی فیلم هفت معکوس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس جدید نیوشا ضیغمیعکس نیوشا ضیغمی و جواد عزتی در سینما فرهنگ

تیپ جدید نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی با تیپ جدید و متفاوت

فیلم سینمایی “هفت معکوس” اکران خود را در گروه (هنر و تجربه) آغاز نموده است و تاکنون با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. برای کلیه عوامل سازنده این فیلم آرزوی موفقیت داریم و از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده جدیدترین اخبار مربوط به بازیگران و مشاهده عکس های به روز و دیدنی هر یک به بخش عکس بازیگران مراجعه نموده و با جدیدترین مطالب در این زمینه آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *