دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری ساخت جعبه هدیه های جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

آموزش ساخت جعبه هدیه با الگو و ایده هایی جذاب برای ساخت و تزیین جعبه کادو در منزل با سبک های متنوع و شیک که با به کار بردن کمی خلاقیت و ابتکار میتوانید با استفاده از این روش های ساخت انواع جعبه هدیه را به بهترین شکل تهیه نمایید. در ادامه با آموزش ساخت و تزیین انواع جعبه کادویی همراه ما باشید.

یادگیری نحوه ساختن جعبه هدیه های مختلف و متنوع کمک می کند علاوه بر استفاده از جعبه هدیه های زیبا و جدید برای مهمانی ها و تقدیم هدایای مختلف، به کسب درآمد نیز بپردازیم. جعبه هدیه های متنوعی در بازار وجود دارد که تقریبا اصول ساختن همه آن ها یکی است و شما با یادگیری مراحل اولیه می توانید انواع جعبه کادویی را بسازید و از هنر و توانایی خود در زمینه های مختلف استفاده کنید. آنچه در ادامه مشاهده می فرمایید آموزش تهیه چند نمونه جعبه هدیه زیباست که کاربردهای زیادی دارد. همراه ما باشید.

نحوه ساخت جعبه هدیه متنوع و زیبا:

روش ساختن جعبه هدیه یکی از پرکاربردترین هنرهاست که مطمئنا در طول سال چندین بار به آن احتیاج پیدا می کنید و از این هنر زیبا استفاده خواهید کرد. امروز تلاش داریم شما را با نحوه درست کردن چند نمونه جعبه هدیه زیبا و شیک به همراه الگوهای مربوطه آشنا کنیم. آنچه که واضح است برای ساختن همه جعبه ها به مقوا و چسب و قیچی احتیاج داریم. البته برای تزیین جعبه هدیه می توان از انواع وسایل تزیینی و همچنین روبان و کاغذ کادو استفاده کرد. اولین مدل جعبه هدیه که طریقه درست کردن آن را برای شما در نظر گرفته ایم، جعبه هدیه بالشتی است. برای تهیه آن الگو زیر را در سایز مناسب روی مقوای دلخواه رسم کنید و بعد از برش زدن، قسمت های نقطه چین را به آرامی به سمت داخل تا بزنید و سپس به کمک چسب لبه های کار را به جزء قسمت بالا به هم بچسبانید. جعبه کادوی شما آماده است و در صورت دلخواه آن را با انواع وسایل تزیینی تزیین کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

ساخت جعبه هدیه36891_392ساخت جعبه هدیه36892_36736893_175جعبه هدیه

آنچه در ادامه ملاحظه می فرمایید چند نمونه جعبه کادو زیبا و جذاب به همراه الگوهای جعبه است که همه آنها را با روشی که در بالا ذکر شد می توانید تهیه کنید. در ضمن در صورتی که برای رسم الگو مشکل دارید، می توانید تصویر الگو را در سایز دلخواه پرینت بگیرید و بعد روی مقوا منتقل کنید و سپس اقدام به شروع ساخت جعبه هدیه کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید این جعبه های کادویی به بهترین شکل تزیین شده اند و هر یک زیبایی خاص خود را دارند. با یادگیری روش کلی درست کردن جعبه کادو و با کمک خلاقیت و ابتکار می توانید جعبه هدیه های متنوعی بسازید.

15644223932194102a09744223932194102a

جعبه هدیه

جعبه هدیهجعبه هدیهجعبه هدیه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت جعبه کادوییساخت جعبه کادوییساخت جعبه های هدیهجعبه هدیه

در مطلب بالا با آموزش و نحوه ساختن جعبه کادوهای مختلف و زیبایی آشنا شدید. امیدواریم از این آموزش و همچنین مدل های متنوع جعبه هدیه نهایت استفاده را ببرید و جعبه هدیه های زیبا و شیکی تهیه کنید. برای مشاهده آموزش های بیشتر به بخش هنر در خانه مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *