دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های بازیگران زن ایرانی با تیپ های متفاوت

  • مرضیه شاکری
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه عکس های بازیگران زن ایرانی شامل بیست بازیگر زن زیبا و محبوب را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم. بازیگرانی که با محبوبیت خود بارها ما را میخکوب جعبه های جادو و پرده های سینما کرده اند.

در مجموعه ای که در حال مشاهده آن هستید، عکس های بازیگران زن ایرانی جمع آوری شده است که از بین چندین بازیگر و هنرمند توانا انتخاب شده اند. قصد داریم شما را با هنرمندان خوب کشورمان بیشتر آشنا سازیم. لطفا با ما همراه باشید.

مجموعه ای گلچین شده از عکس های بازیگران زن ایرانی

بازیگران و هنرمندان بسیاری در خطه ایران زمین مشغول خدمت رسانی و هنرنمایی برای مردم عزیزمان هستند. تعدادی از این هنرمندان را برای شما معرفی خواهیم کرد و قصد داریم که شما را با هنرمندان و بازیگران بیشتری آشنا سازیم. هدف از این مقاله آشنا سازی مردم با این افراد مشهور جامعه است و اینکه آنها چه اهدافی را دنبال می کنند و چگونه زندگی کرده اند. می خواهیم بدانیم آیا افراد مشهور و معروف از ابتدا زندگی راحت داشته اند و یا با تلاش و پشتکار به موفقیت رسیدند.

آناهیتا نعمتی از بازیگران ایرانی:

(شش نفر زیر باران) ، (برف روی شیروانی داغ) ، (یکی از ما دو نفر) ، (در امتداد شهر) ، (شیش و بش) ، (پرستوهای عاشق) ، (پنهان) و … از کار های سینمایی با نقش آفرینی این هنرمند خوب کشورمان است.

آناهیتا نعمتی در عکس های بازیگران زن ایرانی

عکس بهاره رهنما در مجموعه عکس بازیگران زن :

(ورود زنده ها ممنوع) ، (توفیق اجباری) ، (دایره زنگی) ، (ماجراهای اینترنتی) ، (چارچنگولی) ، (ده رقمی ) ، (شبانه) و … یادآور هنرنمایی های این بازیگر محبوب است، بهاره رهنما را بیشتر بشناسید.

بهاره رهنما در عکس های بازیگران زن ایرانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بهنوش طباطبایی هنرمند زن ایرانی:

بهنوش طباطبایی در کارش بسیار دقیق است و توانا، از مجموعه کارهای او می توان به : (پسران آجری) ، (مصائب دوشیزه) ، (کلاغ پر) ، (پوست موز) ، (به فاصله یک نفس) ، (آزادراه) ، (غریبه) و … اشاره کرد. وی همسر مهدی پاکدل است.

بهنوش طباطبایی در عکس های بازیگران زن ایرانی

بیتا سحرخیز در دسته بازیگران زن ایرانی:

بازیگری زیبا چهره و توانا از کشورمان که بازی هایش را در ( نسکافه داغ داغ) ، (فقط چشماتو ببند) ، (هم خانه) ، (انعکاس) ، (نیش زنبور) و …به نمایش گذاشت و اثبات کرد که با وجود سابقه بازیگری اندک بسیار تواناست.

تصویر بیتا سحرخیز در عکس های بازیگران زن ایرانی

عکس چکامه چمن ماه هنرمند زن ایرانی:

در کارش خبره است، بازی خوبش را در «بانوی کوچک» «ازدواج صورتی» «سهراب» «بودن یا نبودن» «جایی دیگر» «شکلات» «صبحانه برای دو نفر» و… به زیبایی نشان داد. او دختر هنگامه فرازمند است. هنگامه فرازمند، بازیگر و منشی صحنه است.

چکامه چمن ماه بازیگر زن ایرانی

الهام حمیدی بازیگر زیباروی ایرانی:

از جمله بازی های زیبای الهام حمیدی می توان به «سرگیجه» «شهر اشوب» «دلداده» «ملک سلیمان» «سه درجه تب» «محیا» «راه بهشت» «اخلاقتو خوب کن» «بچه های ابدی» و… اشاره کرد.

الهام حمیدی بازیگر زن ایرانی

تصویر الیکا عبدالرزاقی هنرمند و بازیگر زن ایرانی:

بسیار شوخ طبع و پر هیجان است، با بازی در « مزرعه کوچک » « تلخ و شیرین » « جایی برای زندگی » « آواز مه » « نسل جادویی » « فرزند صبح » « جایی برای زندگی » « سریال گمشده » و… به شهرت رسید. الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی است.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر زن ایرانی

الناز شاکردوست از بازیگران زن توانمند ایرانی:

الناز شاکردوست به واسطه چهره زیبایش شناخته شد. “از ما بهترون” ، “چراغ قرمز” ، “سلام بر عشق” ، “کارناوال مرگ” ، “رسوایی ارابه مرگ” ، “عروس فراری” ، “مجرد ها” ، “قاعده بازی” ، “تو و من” و… معرف بازی ها و هنرمندی های این بازیگر محبوب است.

الناز شاکردوست، بازیگر توانمند ایرانی

گلاره عباسی بازیگر خوش چهره زن ایرانی:

با سری کارهای بازیگری اش در « نون و ریحون » « کتاب فروشی هدهد » « مهرآباد » « حیرانی » « مدینه » « بچه‌ها نگاه می‌کنند » « تکیه بر باد » « سریال گمشده » و… به شهرت رسید. گلاره عباسی همچنین با بازی در « شیدایی » ثابت کرد که می تواند بهترین از این هم باشد.

گلاره عباسی هنرمند زن ایرانی

حدیث فولادوند از هنرمندان خوب ایرانی:

در فیلم های بسیاری به نقش آفرینی پرداخته که میتوان به « داماد خجالتی » « چشمک » « کلاهی برای باران » « فریاد در شب» « کما » « رز زرد » « هدف اصلی » « گاهی واقعی » « غزل » « مسافر ری » و… اشاره کرد. او همسر رامبد شکرآبی (بازیگر مرد ایرانی) است.

حدیث فولادوند بازیگر زن ایرانی

لیندا کیانی بازیگر زیبای ایرانی:

یک هنرمند توانا که بسیار با مهارت در عرصه بازیگری است. با بازی هایش در فیلم ها و سریال هایی از جمله « رستگاران » « مهرآباد » « ساعت شنی » « گارد ساحلی » « ماتادور » « تا ثریا » « روز حسرت » « ناسپاس » « آقای هفت رنگ » و… به خوبی هنرش را نشان داد.

لیندا کیانی بازیگر ایرانی

مارال فرجاد بازیگر توانمند ایرانی:

از هنرمندانیست که پدرش(جلیل فرجاد) نیز در همین زمینه مشغول به فعالیت است. از بازی های زیبایش می توان به «دوشیزه باران» «پسران آجری » «شام عروسی» «عملیات » «کت جادویی» و… اشاره کرد.

مارال فرجاد بازیگر زن ایرانی

نفیسه روشن بازیگر توانا ایرانی:

خوش چهره و زیباست و در عین حال بسیار توانمند در کار بازیگری. از کارهای هنری اش می توان به «چک» «مادر زن سلام» «شاخه گلی برای عروس» «انسان ها» «کلانتر» «روزگار قریب» «کمکم کن» و … اشاره کرد.

نفیسه روشن بازیگری ایرانی

روشنک عجمیان در بین بازیگران زن ایرانی:

روشنک عجمیان بازیگر و هنرمند زن ایرانی توانایی است که در تاریخ بازیگری اش کار های بسیاری را به ثبت رسانیده، از جمله این کارها «کارناوال مرگ» «کتاب قانون» «ابراهیم خلیل الله» «لبخند خدا» «یک وجب خاک» «داغ عشق» «کوچه اقاقیا» و … را می توان نام برد.

روشنک عجمیان در سری بازیگران زن

سحر قریشی بازیگر ماهر ایرانی:

“لج و لجبازی” ، “نردبان چوبی” ، “گشت ارشاد” ، “ساعت شلوغی” ، “دربست آزادی” ، “آتیش بازی” ، “دوباره با هم” ، “همه چی آرومه” ، “دردسر بزرگ” و …  را می توان از جمله هنر های به یاد ماندنی سحر قریشی، هنرمند خوب کشورمان دانست.

سحر قریشی بازیگر زن ایرانی

شقایق دهقان از بازیگران خوب ایرانی:

بازیگری توانا و ایرانی است که با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد. از کارهای هنری شقایق دهقان می توان به «شرف خانواده فاضل» «آتیش بازی» «گنجینه جواهر پشته» «زیر نور ماه» «سر به راه» «شب می‌گذرد» «شب‌های برره » و… اشاره کرد.

شقایق دهقان از جمله بازیگران ایرانی

شیلا خداداد بازیگر ایرانی:

بسیار زیبا و باوقار و همسر دکتر سرکارات متخصص و جراح زیبایی است، از سری بازی های شیلا خداداد، می توان به «پاتو زمین نذار» «عیسی می آید» «سایه وحشت» «پسر آدم، دختر حوا » «اعتراض» «آبی» «خیابان بیست و چهارم » «سن پترزبورگ» «اخراجی ها ۲» «زنان ونوسی، مردان مریخی» «سوغات فرنگ» و … اشاره کرد.

شیلا خداداد در عکس بازیگران زن

ترانه علیدوستی یک بازیگر زن ایرانی:

ترانه علیدوستی، دختر حمید علیدوستی است. از کارهای هنری اش می توان «آسمان زرد کم عمق» «راز دشت تاران» «چهارشنبه سوری» «درباره الی» «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» «استراحت مطلق» «شهر زیبا» «من ترانه ۱۵ سال دارم» «کنعان» و … را نام برد.

ترانه علیدوستی در عکس بازیگران ایرانی

یکتا ناصر هنرمند خوش سیمای ایرانی:

همسر منوچهر هادی و بازیگری ایرانی است که «من سالوادور نیستم » «نسکافه داغ داغ» «خانه‌ای در شن» «عاشق مترسک » «روز برمی‌آید » «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» «زندگی جای دیگریست » «ساقی» و… را از هنرمندی هایش به ثبت رسانده است.

یکتا ناصر در سری عکس های بازیگران

افسانه پاکرو بازیگر جوان ایرانی:

افسانه پاکرو، بازیگر سینما و تلوزیون است و با نقش آفرینی در «زندگی شیرین» «رویای خیس» «شیر و عسل» «شبکه» «پیدا و پنهان» «در مسیر زاینده رود» «یادگاری» و… هنرش را به ثبت رساند و به همگان اثبات کرد که می تواند بازیگری توانا باشد.

افسانه پاکرو در عکس های بازیگران زن ایرانی

 امیدواریم که از بخش عکس های بازیگران زن ایرانی لذت برده باشید، ما قصد داریم شما را با هنرمندان ایرانی بیشتری آشنا سازیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *