دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو نخی حاشیه دار جدید و شیک زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰

مانتوی نخی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب برای فصل تابستان است که این مدل مانتو طرح های متنوعی دارد, در ادامه انواع مدل مانتو نخی حاشیه دار زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

پارچه های نخی به دلیل خنک بودن از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت انواع مانتوهای تابستانه هستند. مدل مانتوی نخی حاشیه دار از انواع مدل مانتوهای زیبا و طرح دار تابستانه است که این مدل مانتوها در بین خانم های جوان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

با شروع هر فصل جدید مانتو های متناسب با همان فصل وارد بازار می شوند مدل مانتو بهاره، مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی، مدل مانتو پاییزه و مدل مانتو زمستانه از انواع مدل مانتو هایی هستند که بهتر است خانم ها این مدل ها را در کمد لباس خود داشته باشند و در فصول مناسب سال از این مانتو ها استفاده کنند.

مدل مانتو دخترانه نخی

مدل مانتو نخی حاشیه دار با جدیدترین طرح های مد سال

مانتوی نخی در انواع طرح های ساده و حاشیه دار موجود است که انتخاب طرح مانتوها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مدل مانتوی نخی ساده و مدل مانتوی نخی حاشیه دار همچنین در انواع رنگ های متنوع موجود هستند که بهتر است طرح و رنگ مانتویتان بر اساس شکل اندام خانم ها انتخاب شود تا اندام خانم ها زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

مدل مانتو نخی حاشیه دار

مدل مانتو نخی حاشیه دار مشکی

مدل مانتوی حاشیه دار نخی زنانه

اغلب مانتوهای حاشیه دار در قسمت بالاتنه و پایین تنه دارای حاشیه هایی هستند که وجود این حاشیه های زیبا باعث زیبایی و جذابیت بیشتر طرح مانتوهای نخی می شود. مانتوهای نخی حاشیه دار در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود هستند که انتخاب اندازه قد مانتویتان بهتر است بر اساس اندازه قد شما صورت گیرد.
مدل مانتو حاشیه دار زیبایی و جذابیت خاصی دارند و شما می توانید با پوشیدن این مدل مانتو ها شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو قهوه ای نخی

مدل مانتو نخی قهوه ای زنانه

مدل مانتو نخی مشکی

مدل مانتو مشکی حاشیه دار

مدل مانتو قهوه ای حاشیه دار شیک

مدل مانتوی کوتاه حاشیه دار با پارچه نخی

مدل مانتو تابستانه حاشیه دار

مدل مانتو زنانه نخی

مدل مانتو آبی حاشیه دار

مدل مانتو نخی حاشیه دار آبی

مدل مانتو کوتاه حاشیه دار

مدل مانتوی کوتاه حاشیه دار

مدل مانتو سبز حاشیه دار

مدل مانتوی سبز حاشیه دار

مدل مانتوی نخی حاشیه دار دخترانه شیک و جدید

دختران جون به پوشیدن مانتوهای طرح دار و رنگ روشن در فصل تابستان علاقه زیادی دارند. مانتوهای حاشیه دار نخی در انواع رنگ های روشن و تیره و با طرح های ریز و درشت موجود هستند.

بهتر است مدل مانتوی نخی دخترانه با توجه به لاغری و یا چاقی اندام انتخاب شود زیرا اگر مدل مانتوی شما با فرم اندام متناسبت و همخوانی داشته باشد شما شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل مانتوی با حاشیه ریز و رنگ تیره برای افراد با اندام چاق می تواند انتخاب ایده آلی باشد و مدل مانتوی حاشیه دار نخی با رنگ روشن و تیره و طرح های درشت و ریز می تواند برای خانم ها با اندام لاغر و متناسب انتخاب مناسبی باشد.

   مدل مانتو زیبا و جذاب نخی

مدل مانتو دخترانه زیبا حاشیه دار

  مدل مانتو کوتاه نخی

مدل مانتو جدید و شیک حاشیه دار

مدل مانتو جلوباز نخی

مدل مانتو جلو باز حاشیه دار

مدل مانتو سبز حاشیه دار

مدل مانتو سبز نخی دخترانه

مدل مانتو مشکی حاشیه دار

مدل مانتو مشکی نخی جدید و شیک

مدل مانتو زیبا و جذاب حاشیه دار

مدل مانتو جدید حاشیه دار دخترانه

مدل مانتو مشکی گلدار

مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی

مدل مانتو نخی حاشیه دار دخترانه

مدل مانتوی نخی کوتاه و شیک

مدل مانتو بلند نخی

مدل مانتو دخترانه با طرح بلند

در این مطلب با انواع مدل مانتو حاشیه دار با پارچه نخی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی مناسب را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *