دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه با تزیینات جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب مدل سیسمونی نوزاد جدید و زیبا یکی از انتخاب های مهم برای همه والدین است، در ان مقاله ضمن ارائه جدیدترین مدل های سیسمونی دخترانه و پسرانه، به معرفی راهکارهایی برای خرید بهتر سیسمونی و چیدمان آن نیز می پردازیم.

تولد هر نوزاد یکی از زیباترین نعمت های خداوند است که این امر نیازمند فراهم نمودن مقدماتی می باشد، مطمئنا همه والدین بعد از شنیدن خبر بارداری، اقداماتی در جهت فراهم نمودن وسایل مورد نیاز نوزاد می نمایند. این وسایل که همان سیسمونی نوزاد است با توجه به عوامل مختلف انتخاب و تهیه می شود که ما قصد داریم در این مطلب ضمن معرف مدل های سیسمونی نوزاد جدید و بسیار زیبا، شما را با عوامل موثر در انتخاب سیسمونی آشنا نماییم. پس تا پایان همراه ما بوده و نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

۳۲ مدل سیسمونی نوزاد جدید و بسیار زیبا :

مشاهده انواع مدلهای سیسمونی نوزاد جدید می تواند به شما در داشتن انتخابی مناسب کمک کند، از این رو در این مقاله از مجله آرگا قصد داریم به معرفی جدیدترین مدلها و انواع عکس سیسمونی نوزاد دختر و پسر و ایده های جدید و متنوع برای تزیین سیسمونی بپردازیم که مطمئنا می توانند راهنمای مناسبی برای شما عزیزان باشند و با توجه به این موارد بهترین تزیین و چیدمان سیسمونی نوزاد را نیز داشته باشید.

سیسمونی جدید و زیبا برای نوزادمدل جدید سیسمونی پسرانهمدل سیسمونی نوزاد پسرتزیین سیسمونی سادهمدل سیسمونی جدید و زیبا

اولین نکته ایی که در هنگام خرید سیسمونی مورد توجه قرار می گیرد جنسیت نوزاد است، با توجه به دختر و یا پسر بودن نوزاد می توانید انتخاب شایسته تری داشته باشید. فصل تولد نوزاد نیز در نقش مهمی در چگونگی انتخاب سیسمونی دارد، سعی کنید در هنگام خرید البسه و وسایلی را انتخاب کنید که برای سرما یا گرمای فصل تولد نوزاد مناسب تر باشند. علاوه بر این موارد سعی کنید از خرید وسایل غیر ضروری اجتناب نمایید تا فضای اتاق نوزاد شما شلوغ و درهم نشود.

مدل سیسمونی نوزاد سیسمونی جدید و زیبا برای نوزاد مدل تخت و کمد نوزاد مدل سیسمونی برای نوزادان چیدمان سیسمونی برای نوزادان  مدل های سیسمونی جدید و زیبا

سیسمونی نوزاد دختر :

برای تهیه سیسمونی برای نوزاد دختر، به رنگ و طرح وسایل دقت نمایید. برای تزیین سیسمونی دخترانه می توانید از انواع عروسک های زیبا و بامزه استفاده نموده و یا وسایلی را خریداری کنید که از لحاظ رنگ و مدل با سیسمونی هماهنگی داشته باشد. تصاویر زیر چند مدل سیسمونی دخترانه زیبا و شیک را نشان می دهند که می توانید از این مدل های زیبا به عنوان الگو استفاده نموده و زیباترین سیسمونی دخترانه را برای نوزادتان بچینید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیدمان سیسمونی برای نوزاد دخترمدل های سیسمونی نوزادچیدمان سیسمونی برای نوزادعکس سیسمونی نوزادتزیین وسایل سیسمونی عکس سیسمونی جدیدتزیین کمد و وسایل سیسمونی

سیسمونی نوزاد پسر :

اگر قصد خرید سیسمونی برای نوزاد پسر را دارید پیشنهاد می کنیم از رنگ هایی که مختص پسربچه ها است از جمله آبی، سبز، طوسی، شکلاتی و… استفاده نمایید. این رنگ ها زیبایی و جلوه خاصی به سیسمونی نوزاد می بخشند و می توانند زینت بخش اتاق نوزاد شما باشند. در هنگام خرید وسایل برای سیسمونی به هماهنگی و ست بودن این اجزا توجه نمایید تا به نتیجه دلخواه و ایده آل دست یابید. عکس های زیر می توانند الگوی مناسبی برای چیدمان سیسمونی پسرانه باشند.

مدل سیسمونی نوزاد مدل سیسمونی پسرانه تزیین سیسمونی برای نوزاد تزیینات سیسمونی نوزاد مدل سیسمونی پسرانه جدیدچیدمان سیسمونی نوزادچیدمان سیسمونی نوزاد

نکات مهم دیگر درباره خرید سیسمونی نوزاد

به هنگام خرید سیسمونی نوزاد به این نکته توجه داشته باشید که کودک شما پیوسته در حال رشد می باشد، از این رو بهتر است تختی انتخاب کنید که تا سن ۴ تا ۵ سالگی وی مناسب باشد.

برای امنیت نوزاد بهتر است از تخت خواب استفاده کنید که دارای حفاظ و نرده باشد تا کودک را در برابر خطر افتادن و سقوط از روی تخت حفظ نماید.

تصاویری از سیسمونی نوزاد

بهتر است مدل تخت خواب نوزاد به صورت فانتزی و عروسکی انتخاب شده باشد تا کودک بعد از کمی بزرگ شدن نیز اشتیاق و علاقه بیشتری برای بودن در اتاق خود و خوابیدن برای تختش داشته باشد.

تشک خریداری شده برای تخت خواب نوزاد باید استاندارد های لازم را داشته باشد به طوری که جنس آن از الییاف طبیعی و راحت بوده تا کودک به هنگام خوابیدن روی آن به هیچ وجه اذیت نشود.

مدل شیک سیسمونی نوزادان

بهتر است به هنگام تهیه و چیدمان سیسمونی نوزاد از رنگ ها و طرح های شاد و آرامش بخش استفاده کنید.

نورپردازی اتاق نوزاد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا کودکان نیز مانند افراد بالغ نسبت به روشنایی و نور حساس بوده و در نور مناسب احساس آرامش بیشتری خواهند داشت.

مدلی از سیسمونی نوزادان

به هنگام خرید فرش سیسمونی نوزاد بهتر است از فرش های نرم و مناسب استفاده کنید تا در زمانی که کودک شما شروع به راه رفتن و  چهار دست و پا رفتن می کند، اذیت نشود و در نتیجه شما نیز ناچار به تعویض فرش نشوید.

خریدن اسباب بازی ها و عرسک های مناسب جزو سیسمونی نوزادان می باشد که تهیه آن هیجان زیادی دارد، حال به هنگام انتخاب عروسک ها و اسباب بازی ها بهتر است از رنگ های تند و نیز خرید وسایلی که برای نوزادان خطرناک هستند، خودداری کنید. در اینجا می توانید انواع دیگری از سیسمونی نوزادان با طراحی جدید و زیبا را ببینید و ایده بگیرید.

چیدمان سیسمونی نوزاد

مدلی از سیسمونی دخترانه

خرید سیسمونی نوزاد

 سیسمونی نوزاد شیک

همانطور که مشاهده نمودید در انتخاب مدل سیسمونی نوزاد دختر و پسر عوامل مختلفی تاثیرگذار می باشند که با توجه به آنها می توانید بهترین سیسمونی را تهیه نموده و زیباترین تزیینات را در این راستا داشته باشید. البته در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و انواع تزیینات زیبا در این زمینه می توانید به بخش سیسمونی مراجعه نموده و از دیگر مطالب منتشر شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *