دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مانتو مجلسی شیک و جدید

  • مرضیه شاکری
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

بانوان شیک پوش شایسته بهترین ها هستند. آنان که دوست دارند جذاب باشند تا دیگران را مجذوب خود کنند. در هر شرایطی زیباییشان را محفوظ می دارند و به دنبال برترین های سال هستند. ما برای این دسته از بانوان مجموعه ای را تحت عنوان مدل مانتو مجلسی گردآوری نموده ایم تا نگران جذابیت خود نباشند.

یکی از پر طرفدارترین لباس های بانوان، مانتوها می باشند که در انواع و اقسام متفاوت، با رنگ های مختلف عرضه می گردد. این تنوع و زیبایی هم پسندیده است و هم مشکل آفرین، چرا که گاه، افراد در انتخابشان دچار سردرگمی می شوند، به خصوص اگر جزء افراد مشکل پسند باشند. در این مجموعه منحصر به فردترین مدل هی متنوعی از مانتوهای مجلسی را جمع کرده ایم تا دیگر دچار سردرگمی نشوید و به راحتی انتخاب کنید.

با مدل مانتو مجلسی زیبا باشید و جذاب

در این مجموعه ای که مشاهده می کنید، سعی داشته ایم تا بهترین های روز را از جای جای دنیا گردآوری کنیم تا طبق سلیقه و نظر خود انتخاب کنید و ایده بگیرید. در انتخاب مدل مانتوی مجلسی، نکاتی را باید مد نظر داشته باشید، نظیر جنس و رنگ متناسب با مدل، و یا رنگ و مدل متناسب با چهره، تمامی این گزینه ها در کنار هم می توانند ترکیبی خارق العاده ایجاد کنند که در جذابیت شما تاثیر بسزایی دارد.

رنگ شاد در طراحی مانتوی مجلسی:

مجالس شادی، از دسته مجالسی هستند که بانوان ایرانی سعی دارند از رنگ های شاد در آن استفاده کرده و مدل مانتویی به رنگ های شاد بپوشند. رنگ شاد علاوه بر داشتن جذابیت، در آرامش فکری افراد نیز موثر است. مدل های رنگ شاد را ببینید.

مانتو مجلسی شیک و باکلاس

مدل مانتوی کلاسیک مجلسی:

مدل مانتوی کلاسیک به مدل هایی گفته می شود که ترکیبی از رنگ روشن و تیره دارند. این ترکیب رنگ باعث می گردد تا رنگ ها در کنار هم جلوه بیشتری داشته باشند و به اصطلاح نور یکدیگر را منعکس کنند. در ادامه مدل مانتوی کلاسیک را مشاهده می کنید.

مدل مانتو مجلسی مدرن مدل مانتو مجلسی باکلاس

  •  آرون گروپس

مانتو مجلسی باکلاس و زیبا

مانتو مجلسی جذاب و مدرن

مدل های طرح دار مانتوی مجلسی:

امروزه مدل های طرح دار مانتوی مجلسی یکی از پرطرفدارترین ها محسوب می شود. مانتوهای طرح دار، با توجه به طرح هایی که دارند، جذابیت و زیبایی بسیاری به شما می بخشند.

مدل مانتو مجلسی شیک

  مانتو مجلسی باکلاس و مدرن مانتو مجلسی باکلاس و شیک مانتو مجلسی باکلاس و جذاب مانتو مجلسی جذاب و زیبا مانتو مجلسی جذاب و جدید  مانتو مجلسی جذاب و باکلاس مانتو مجلسی جذاب و شیک مانتو مجلسی شیک و زیبا مانتو مجلسی شیک و جدید

مانتو مجلسی شیک و جذاب مانتو مجلسی شیک و مدرن

امیدواریم که مجموعه مدل مانتو مجلسی توانسته باشد رضایت شما عزیزان را جلب کند. انتخاب و الگوبرداری از مدل های مانتوی مجلسی جدید و مدرن کمک بسیاری به شیک پوش ماندن شما می کند.

برای مشاهده و آشنایی با انواع مدل مانتو جدید و متفاوت به بخش مدل مانتو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *