دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کمد دیواری کشویی جدید و مدرن برای اتاق خواب

  • شیما عنایتی
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

کمد دیواری با درهای کشویی بسیار آسان باز و بسته می شود و در انواع مدل های زیبا و مدرن طراحی شده اند. در این مطلب طرح های متنوع و شیک کمد دیواری کشویی از جنس های متفاوت را مشاهده نمایید.

کمد دیواری مزایای بسیاری دارد. شیک و مدرن بودن یکی از عوامل توجه به کمد دیواری می باشد و مرکزیت توجه دیگر آن فضای زیادی است که برای جای دادن انواع وسایل دارد. در این میان کمد های دیواری با درهای ریلی این امکان را می دهند که در های کمد به سمت بیرون باز نشوند و زیبایی و دکوراسیون خانه را حتی برای لحظه ای ناموزون نسازند. در ادامه با طرح های مدرن و متنوع مدل کمد دیواری کشویی همراه ما باشید.

مدل های جدید و مدرن کمد دیواری کشویی

کمد دیواری بدلیل اینکه ارتفاع آن از کف تا سقف ادامه دارد و معمولا بخشی از دیوار و یا کل دیوار را احاطه می کند به کمد دیواری معروف است. البته کمد دیواری می تواند حتی قسمتی از دیوار باشد که در طراحی های جدید معمولا کمد ها را درون دیوار تعبیه می سازند تا فضای کمتری را اشغال نماید. کمد های دیواری با درهای ریلی بسیار شیک و با طرح های زیبا می باشند که با کشیدن در کمد به طرفین براحتی می توان از کمد استفاده نمود. درون کمد را می توانید با قفسه های متعدد و دلخواه خود طراحی نمایید. در ادامه نمونه هایی از طرح های مدرن مدل کمد دیواری ریلی را مشاهده نمایید.

کمد دیواری کشوییکمد دیواری ریلی ساده با چوب

مدل جدید کمد دیواری کشوییکمد دیواری با درهای ریلی مدرن

مدل های کمد دیواری کشوییکمد دیواری با درهای کشوی سبک

کمد دیواری کشویی در طرحی زیبا و شیکمدل کمد دیواری زیبای ریلی

کمد دیواری کشویی زیبا کمد دیواری زیبا با در های کشویی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کمد دیواری کشویی شیکمدل شیک کمد دیواری با درهای ریلی

بهترین طرح کمد دیواری کشوییمدل کمد دیواری ریلی جدید و شیککمد دیواری مدرن و شیک با در کشوییمدل جدید کمد دیواری با در کشویی با طرح آینه و ام دی اف

کمد دیواری زیبا با در کشوییمدل کمد دیواری فلزی با در کشویی آیینه ای

کمد دیواری با در کشوییمدل کمد دیواری اتاق خواب با درهای ریلی ساده و سبک

طرح زیبای کمد دیواری کشوییطراحی زیبای درهای ریلی کمد دیواری با ام دی اف

مدل شیک کمد دیواری کشوییمدل جدید و شیک کمد دیواری با در ریلی

کمد دیواری کشویی مدل کمد دیواری ریلی جدید و شیککمد دیواری زیبا با درهای کشوییکمد دیواری ساده و زیبا با درب ریلی

کمدهای دیواری کشویی کمد دیواری مدرن با در ریلی

مدل شیک کمد دیواری کشوییمدل های جدید طراحی کمد دیواری با درب ریلی

مدل زیبای کمد دیواری کشوییکمد دیواری ساده ریلی

کمد دیوری کشویی اتاق خوابکمد دیواری مدرن ریلی

کمد دیواری کشویی برای اتاق خوابکمد دیواری مدرن ریلی با طرح چوب

کمد دیواری اتاق خوابمدل زیبا و جدید کمد های دیواری ریلی

کمد دیواری با طرح سادهکمد دیواری زیبا و شیک

کمد دیواری شیک و مدرنمدل های کمد دیواری در انواع کشودار

طرح زیبای کمد دیواری کشویی برای اتاق خوابکمد دیواری جدید ریلی برای اتاق خواب

کمد دیواری کشویی شیک و جادارکمد دیواری زیبا برای اتاق خواب

طرح چوب کمد دیواری کشوییکمد دیواری در طرحی ساده و شیک

کمد دیواری بای اتاق خوابکمد دیواری از نوع در ریلی با طراحی زیبا

مزایا و معایب استفاده از کمد های دیواری ریلی

امروزه کمد های دیواری در طراحی های مدرن و شیک, ضمن کاربردی که برای نگهداری و جمع و جور کردن وسایل اتاق ها و آشپزخانه دارند، به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبا محسوب شده و در طرح های مدرن و جنس های مختلف چوبی، ام دی اف، های گلاس (نوعی ام دی اف براق) و شیشه طراحی و تولید می شوند، اخیرا کمد های دیواری با درب های ریلی طرفداران بیشتری دارند، زیرا باز کردن این درب ها نیاز به فضای اضافی ندارند، ضمن اینکه می توانید به راحتی لوازم تان را داخل این کمد ها جای دهید، در اینجا می توانید با انواع مزایا و معایب کمدهای دیواری ریلی آشنا شوید.

  • مزایای کمدهای دیواری کشویی

از مهمترین مزایا کمدهای دیواری کشویی، نیاز به فضای کمتری دارند از این رو استفاده از آن در دکوراسیون خانه های کوچک بسیار مناسب است، ضمن اینکه قرار دادن آنها در مکان های باریک از جمله راهرو ها کاربرد دارد.

درب های لولایی معمولا در هنگام باز شدن ایجاد صدا می کنند از این رو بسیار آزار دهنده می باشند اما درب های کشویی اینطور نیستند، به گونه ای که خیلی راحت بر روی ریل ها باز و بسته شده و ایجاد صدا نخواهند کرد، البته در صورتی که ریل ها از کیفیت لازم برخوردار باشند.

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی یا کشویی، برای هر نوع سبکی از دکوراسیون از جمله مدرن و کلاسیک به کار می روند، از این رو وابسته به سبک دکوراسیون خاصی نیستند.

  • معایب کمدهای دیواری کشویی

یکی از مشکلات این نوع کمد ها تمیز کردن مداوم آنها می باشد و از آنجا که تجمع گرد و غبار بر روی ریل ها می تواند موجب کارکرد ریل ها شود، بنابراین لازم است تا همیشه روی ریل ها را تمیز کنید. همچنین در صورت کثیف شدن ریل ها به هنگام باز و بسته کردن درب کمد، ایجاد صدا خواهند کرد و یا احتمال گیر کردن آن زیاد است.

یکی دیگر از معایب کمد های ریلی یا کشویی، باز نشدن کامل درب آنها می باشد از این رو نمی توانید از فضای کلی داخل کمد به طور همزمان استفاده کنید، با باز کردن درب این کمد ها, تنها نصف فضای داخلی کمد قابل مشاهده است و نصف دیگر آن در پشت درب باقی می ماند.

از آنجا که درب های کمد های ریلی به صورت افقی باز و بسته می شوند، بنابراین نصب آنها فقط برای مکان های مستطیلی شکل  امکان پذیر است و در مکان های شیب دار نمی توان از آنها استفاده کرد.

کمد دیواری ریلی شیک

کمد های دیواری ریلی به دلیل یراق آلات به کار رفته در آنها دارای قیمت بیشتری نسبت به کمد های لولایی هستند، اگر چه لوازم دیگر استفاده شده در تولید کمد نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشند، اما نباید به خاطر کاهش هزینه ها از یراق آلات بی کیفیت در طراحی آنها، استفاده شود.

امیدوارم مدل کمد دیواری های ریلی و طرح های زیبا برای سلیقه های متفاوت کاربردی باشد و انتخاب آسان تری برای خرید کمد دیواری داشته باشید برای دیدن انواع کمد دیواری کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *