دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟ چگونه این موضوع را بفهمم؟

  • سمانه عقیقی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟ باید خود شخص ابتدا پاسخ دهد که همسر خور را به چه میزان می شناسد و چقدر به خصوصیات اخلاقی و رفتاری همسرش اشراف دارد. با شناخت ویژگی های همسر خود پی به میزان علاقه وی به خودتان خواهید برد.

آیا همسرم من را دوست دارد ؟ جمله ای است که ذهن خیلی از افراد متاهل را درگیر خود می کند و شخص را از لذت بردن در کنار همسرش محروم می کند. و حتی باعث پیش آمدن سوء تفاهماتی شود که شاید به هیچ وجه جبران نشود.

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟ این جمله خیلی از افراد است که مدتی از ازدواجشان گذشته و با هم زیر یک سقف زندگی می کنند و یا هنوز در دوران عقد هستند و زندگی مشترکشان زیر یک سقف مشترک هنوز آغاز نشده است. برای یافتن پاسخ خود مطالب ذیل را مطالعه کنید.

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟

خصوصیات همسر خود را بشناسید :

جواب سوال آیا همسرم من را دوست دارد ؟ در مرحله نخست این است که شما چقدر همسر خود را می شناسید؟ هر چقدر که این شناخت دقیق و کامل تر باشد جواب سوال خود را خواهید گرفت و می فهمید که همسرتان به چه میزان شما رو دوست دارد. آشنایی با خلق و روحیات ایشان و اینکه از چه چیزهایی خوشش می آید و از چه چیزهایی رنجیده خاطر می شود، راحت می توانید به میزان علاقه وی به شما پی ببرید.

آیا همسرم مرا دوست دارد ؟ و

نشانه های دوست داشتن همسر :

• اگر شما را آنگونه که هستید قبول داشته باشد و بپذیرد؛ به طور قطع شما را دوست دارد. همه ی انسان ها قطعا بدون عیب و ایراد نیستند. شما هم از این امر مستثنی نیستید. یک مرد و یا یک زن در نقش همسر از خصوصیات اخلاقی آن گرفته تا خصوصیات کرداری و رفتاری، موردی حتما وجود دارد که شریک زندگی خود را آزرده خاطر می کند اما چشم خود را بر روی آن می بندد و همچنان به همسرش عشق می ورزد، و این نشانه ای جز دوست داشتن نیست.

• اگر مشکلی برای شما پیش بیاید، با تمام قوا در حل کردن آن مشکل تلاش می کند. اگر همسر شما، شما را دوست داشته باشد، زمانی که در برابر مشکلی یکه و تنها مانده اید، خود را به هر دری می زند تا بتواند آن مشکل آسیبی به شما نزند، و همه خطرات را به جان می کشد.

• در تک تک لحظه های واقعی و رویایی زندگی اش شما حضور دارید. کسی که همسر خود را دوست داشته باشد همیشه و در خوشی ها خود را در کنار همسرش می بیند و رویاهای خود را با حضور او می سازد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

• اگر شما را در صف اول اولویت های خود بگذارد، چیزی جز دوست داشتن شما را بیان نمی کند. به آن چیزی که شما دوست دارید اهمیت و بها می دهد، برنامه های خود را با برنامه های همسرش هماهنگ می کند، آن چه را که خود می داند و می تواند به صورت یک راز پیش خود نگه دارد، اما این کار را انجام نمی دهد و بعد از خودش شما اولین نفری هستید که شما را از آن مطلب مطلع می کند، به هر بهانه ای سعی در شاد کردن همسرش می کند.

در همه این موضوعات جواب آیا همسرم مرا دوست دارد ؟ به این جا ختم می شود که همسر شما تمام تلاش خود را برای آرامش زندگی مشترک خود انجام می دهد تا شادی و سر زنده گی را در چهره ی شریک زندگی خود ببیند و از آن لذت ببرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *