دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تجربه ثروتمند شدن با دانستن هفت راز بزرگ

  • سمانه عقیقی
  • ۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در عصر حاضر زندگی کردن بدون پول، سخت و تا حدی ناممکن است.هر کسی در زندگی اش کسب درآمد را برای نیت های خاصی می خواهد که رسیدن به آرامش و راحتی نتیجه ی غیرمحسوس آن است.

پولدار شدن آرزوی خیلی از انسان هاست که این برای بیشتر آن ها به صورت یک آرزو خواهد ماند. اما در جامعه کنونی جمعیت ثروتمندان رو به افزایش است و علت آن این است که با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات مفیدی برای پولدار شدن بدست می آورند.

بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که در سن ۴۳ سالگی ثروتمندترین فرد جهان شد. می توان نتیجه گرفت که برای هیچ کاری مانند پولدار شدن دیر نیست فقط کافی است بخواهید که پولدار بشوید. انسان ها انگیزه های مختلفی برای پولدار شدن دارند، در این میان کمتر کسی به نتیجه غیر محسوس پولدار شدن که رسیدن به عشق و آرامش و راحتی و انجام کارهای خیر است، توجه می کند.

هفت راز بزرگ برای ثروتمند شدن

ثروتمند شدن

۱ – شما در ابتدا باید تعریف واضحی از ثروتمند شدن داشته باشید. و بایستی بدانید چقدر ثروت و پول میخواهید و چه برنامه ای برای بدست آوردن ثروت دارید و از چه راهی آن را به دست خواهید آورد و چگونه باید این ثروت خرج شود.

۲ – به خودتان بقبولانید که باید ثروتمند شوید و بدست آوردن ثروت را وظیفه خود بدانید.

۳ – در مقابل مشکلات بزرگ هیچوقت تسلیم نشوید و به هدف بزرگی که پس از کسب ثروت دارید، بیاندیشید.

۴ – افراد ثروتمند اعتماد به نفس بالایی دارند و برای خود احترام قایل هستند.پس اعتماد به نفس داشته باشید و خود را لایق به دست آوردن درآمد و ثروت بدانید.

  •  آرون گروپس

۵ – پس انداز کنید.همیشه بیش از ۲۵ درصد از درآمد خود را پس انداز کنید و آن را در سرمایه گذاری های با امنیت، وارد کنید.

۶ – همیشه به خاطر آنچه که تاکنون دارید شکرگذار باشید و به تلاش خود برای رشد مالی ادامه بدهید.

۷ – بیشتر از ۱۰۰ درصد از توان خود را به کار ببرید تا مسئولیت تمام زندگیتان به عهده خودتان باشد و بهانه و توجیهی برای عدک موفقیت، نداشته باشید.

همه ی انسان های ثروتمند، مستقیم و غیر مستقیم استاد و مربی و الگو  داشته اند و با آنها رابطه ی دوستانه و صمیمانه ای داشته اند که موفق شده اند.سعی کنیم یک الگوی خوب، در این راه داشته باشیم و سعی کنیم بالاتر از آن برسیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *