دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت مو ۲۰۱۵ زیبا و جذاب که چهره شما را زیباتر می کند

  • پرستو محمدی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

برای داشتن مدل مویی زیبا و جذاب فقط کافی ست که مطلب این مقاله را به خوبی بخوانید و مراحلی که در متن و تصاویر گفته شده برا با دقت اجرا کنید تا مدل مویی زیبا و جذاب برای خود خلق کنید و از داشتن چنین مدل مویی لذت ببرید.

امروزه بافت مو یکی از پر طرفدار ترین مدل های مو برای بانوان است از این رو ما در این مقاله آموزشی بافت مو ۲۰۱۵ زیبا و جذاب را برایتان آورده ایم که شما می توانید به راحتی و زیبایی از این مدل استفاده کنید و موهایتان را بسیار ساده و شیک بیارایید.

آموزش بافت مو ۲۰۱۵ ساده و جذاب :

بافتمو یکی از جذاب ترین مدل های آرایش مو برای خانم ها است که همه در هر سنی که باشند نمونه هایی از مدل بافت مو را برای خود انتخاب می کنند. این مدل زیبا بیشتر برای خانم های جوان استفاده می شود و در مهمانی ها و مجالس کاربرد بسیاری دارد مزیت این مدل این است که برای آماده کردن آن نیازی به استفاده از ابزار خاصی ندارید و فقط با چند کش موی ریز و یک شانه و دو کش موی معمولی می توانید مدل زیبایی را بر روی موهایتان خلق کنید. با نحوه بافت مو ۲۰۱۵ همراه باشید.

ابتدا موهایتان را مانند تصویر زیر ببندید. اگر دوست دارید قسمت جلوی موهایتان پف بیشتری داشته باشد می توانید قبل از بستن موهایتان با شانه کمی موهایتان را پف دهید و بعد ببندید.

آموزش بافت مو 2015

حال باید کناره موهایتان را با کش مو های ریز ببندید بهتر است موهایتان را به سه قسمت تقسیم کنید تا در نهایت زیبایی موهایتان بیشتر شود. موها را مانند تصویر زیر ببندید.

آموزش بافت مو 2015

هر دسته ی مویی را که با کش ریز بسته اید به دو قسمت تبدیل کنید و هر کدام را جدا گانه با کش ببندید این قسمت یکی از مهم ترین قسمت های این مدل مو است پس با دقت زیاد به عکس مو ها را مانند تصویر دسته بندی کنید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آموزش بافت مو 2015

حال دسته دوم از کش ها را به دو قسمت تبدیل کرده و مطابق مرحله ی قبل پیش بروید.

آموزش زیبا و جذاب بافت مو آموزش زیبا و جذاب بافت مو

بعد از اینکه تقسیم بندی موها با کش ریز تمام شد ادامه ی موها را مطابق تصویر با یک کش موی معمولی ببندید. موهایی که بالا بسته اید را با یک شانه باریک باز کنید و موهای پایین را از داخل آن بیرون بکشید. اینکار به پر تر نشان دادن موها کمک بسیاری میکند.

آموزش بافت مو زیبا 2015

حال مو ها را با شانه مرتب کنید و با اسپری مو, نامرتبی مو ها را بگیرید و به مو ها درخشندگی و نظم بدهید.

آموزش بافت مو زیبا 2015

با آموزش بافت مو ۲۰۱۵ آشنا شدید. این مدل بسیار زیبا بوده و در عین زیبایی و جذابیتی که دارد بسیار ساده آرایش می شود اگر می خواهد موهایتان را با گل مو تزیین کنید نیز می توانید مانند تصویر بالا از وسایل تزئینی زیبا برای این کار استفاده کنید و برای هماهنگی بیشتر بافت مو با رنگ لباستان می توانید از کش موهایی هم رنگ لباس خود استفاده کنید. برای دیدن آموزش شینیون دخترانه ساده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *