دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس جدید آناهیتا درگاهی و جمله عاشقانه ای که اشکان خطیبی برایش نوشت

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
  • ۰

عکس جدید آناهیتا درگاهی همسر سابق محمد پروین که به تازگی با اشکان خطیبی ازدواج کرده است را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین و عاشقانه ترین پست اینستاگرامی اشکان خطیبی برای همسرش آشنا شوید.

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین با اشکان خطیبی یکی از خبرهای داغی بود که چندی پیش سوژه رسانه های مختلف شد. حال با گذشت چندین ماه اشکان خطیبی با انتشار عکس جدید آناهیتا درگاهی و نوشتن جمله ای عاشقانه و احساسی بار دیگر به ابراز علاقه به همسرش پرداخت.

عکس جدید آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی

اشکان خطیبی برای اولین بار در برنامه خندوانه خبر ازدواجش را رسانه ایی نمود و بعد از آن به همراه همسرش آناهیتا درگاهی در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و سوژه عکاسان و خبرنگاران شد. حال نیز وی عکسی از همسرش را به همراه جمله ایی رمانتیک و عاشقانه در صفحه شخصی اش منتشر نموده است که در ادامه این عکس زیبا و همچنین جمله عاشقانه اشکان خطیبی برای همسرش آناهیتا درگاهی را مشاهده می فرمایید.

عکس جدید آناهیتا درگاهیعکس آناهیتا درگاهی

ضمن آرزوی موفقیت و خوشبختی برای اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی، از شما دوستان گرامی نیز دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران و مراجعه به این صفحه با جدیدترین عکس ها و اخبار مربوط به بازیگران آشنا شده و از مشاهده جدیدترین مطالب در رابطه با زندگی شخصی و خصوصی هر یک از بازیگران سینما و تلویزیون لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *