دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هر کدام از گروه های خونی چه ویژگی های شخصیتی دارند؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
  • ۰

تست های روانشناسی انواع مختلفی دارند که تست روانشناسی گروه خونی از انواع تست های روانشناسی جالب و جذاب است و بر اساس گروه خونی هر فردی دارای شخصیت و حالات روحی متفاوتی است.

شخصیت افراد به گروه خونی آنها بستگی دارد. اصولا افراد هر گروه خونی دارای خوی، عادت، رفتار، کردار و شخصیت خاص خود هستند. به نظر می رسد که در طی اعصار به تدریج این حالات و عوامل مربوط به ساختمان درونی و فکری انسان در ژن های بدن ذخیره شده و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. در ادامه تست روان شناسی گروه خونی های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

خون رمز سلامت و تندرستی است، خون به تمام سلول های بدن، اعضاء و اندام ها غذا می رساند. خون وسیله دفاعی بسیار ارزشمند در برابر هجوم میکروب ها به بدن است. خون نمایشگر و نشان دهنده وضعیت درونی هر فردی است و به طور کلی گروه خونی هر فردی روی شخصیت او تاثیرگذار است. شما می توانید با مطالعه تست روان شناسی گروه خونی به شخصیت افراد تا حدودی پی ببرید.

انواع تست روانشناسی برای گروه خونی های مختلف

تست روانشناسی گروه خونی مختلف

امروزه تست های روانشناسی زیادی نظیر تست روانشناسی میوه مورد علاقه و تست روانشناسی رنگ ها و تست روانشناسی گروه خونی وجود دارد و شما می توانید با مطالعه این تست ها تا حدودی از شخصیت و حالات روحی خود و اطرافیان تان مطلع شوید. در ادامه خصوصیات و حالات روحی افراد با گروه خونی مختلف را مشاهده خواهید کرد.
تست روانشناسی گروه خونی

روانشناسی گروه خونی A

حدود ۳۴% از مردم دارای گروه خونی A+و۶% دارای گروه خونی A- هستند. بر اساس تست روانشناسی گروه خونی کسانی که گروه خونی A دارند، در طول حیاتشان تا حد زیادی تغییر اخلاق و روحیه میدهند. گاهی تیزهوش ، مبتکر و پرکارند و گاهی تحت تاثیر افکار و نقشه‌های دیگران قرار می گیرند.
زمانی سرشار از شوق،شور و حرارت به نظر می‌رسند و زمانی دیگر ، سرد ، افسرده و منزوی هستند. چنان که گویی اصلا با وقایع اطراف خویش هیچگونه ارتباطی ندارند. حتی گاهی نسبت به آنچه در خانه شان می گذرد نیز بی اعتنایی نشان می دهند. به همین جهت ، شناختن شخصیت پیچیده و غریب آنها چندان ساده نیست
صاحبان این گروه خونی ، معمولا افرادی کم رو و تاثیر پذیرند. در مقابل افراد ناشناس هرگز جانب احتیاط و ملاحظه کاری را از دست نمی‌دهند. خیلی دیر با اشخاص دوست می‌شوند و زیاد به کسی اعتماد نمی کنند.
از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر هستند و نمی‌توانند انتقاد و نامهربانی را به آسانی تحمل کنند. بی عدالتی و ناسپاسی لطمات شدیدی به آنها می‌زند. گاهی می‌توانند در لاک خود فرو بروند. و در تنهایی و خاموشی رنج می‌برند و گاهی می‌برند و گاهی حالت دفاعی به خود می‌گیرند و با صداقت عکس العمل نشان می‌دهند. گاهی هم به راهنما یا مشاوری احتیاج دارند تا آن ها را در انتخاب واکنش و رفتار صحیح یاری دهد. این گروه از دورویی متنفرند. اهل تظاهر ، چاپلوسی و دروغ نیستند. در محیط های هماهنگ و خالی از ریا و تزویر احساس آسودگی و سعادت می‌کنند ، همیشه دست به عصا هستند و با ریسک کردن میانه خوبی ندارند و چون غالبا از شکست می ترسند ، هیچ وقت بدون مطالعه و سرسری دست به کاری نمی‌زنند. دیر تصمیم می گیرند و معمولا برای شروع هر کاری وسواس به خرج می دهند. ا ما وقتی عزمشان را جزم شود ، دیگر خودشان را به عقب نمی‌کشند. وجدان و احساس مسئولیت آنها قابل تحسین است و برای مشاغل حساس شایستگی دارند.

تست جالب و متفاوت گروه خونی

روانشناسی گروه خونی B

حدود ۹% از مردم جهان دارای گروه خونی B+ و۲۵ % هم دارای گروه خونی B- هستند. بر اساس تست روان شناسی گروه خونی صاحبان گروه خونی B افرادی رک گو ، با اراده و جسور هستند. خیلی صریح و جدی حرف می‌زنند ، اما ساده عمل می‌کنند و از پرده پوشی ، زبان بازی و این دست ، آن دست کردن ، خوششان نمی‌آید و همین صفات باعث می‌شود تا اشخاص زود رنج، کم ظرفیت و احساساتی نتوانند با آنها کنار بیایند. این گروه اکثرا و اغلب از حیث درونی کامل هستند و به ندرت تحت تاثیر دیگران قرار می گیرند و دشوار می‌توان نظرشان را در مورد چیزی یا کسی تغییر داد. آن ها برای پوشاندن حساسیت هایشان ، غالبا نقابی از خشونت به چهره میزنند و تظاهر به سنگدلی میکنند ، لیکن در اصل خوش خو ، منصف ، سخاوتمند و بلند نظر هستند و اگر توانایی کمک به کسی را داشته باشند ، مضایقه نمی کنند. با این حال ، گاهی خودخواه و تک رو می‌شوند و ترجیح می‌دهند وقت و نیرویشان را حتی المقدور صرف امور شخصی و منافع خویش کنند. این عده موجوداتی فعال و پر شورند. معمولا نقطه ضعیفی از خود شان بروز نمی دهند. ولی گاهی گرفتار نگرانی ، کم حوصلگی و عصبانیت می شوند ، اما حتی در این حالت نیز خیلی زود خودشان را از ناراحتی و دلواپسی رها میکنند. صاحبان این گروه خونی، چون سختگیر و دیر جوش هستند، دوستان زیادی را نمی‌توانند به خود جلب کنند. ولی در زمینه کار و مسئولیت های اجتماعی روی هم رفته آدم هایی جاه طلب ، اما مثبت هستند. کنار آمدن با آن ها خیلی سخت است. چون پیوسته سعی دارند ، قدرت خود را به دیگران تحمیل کنند و بدشان نمی‌ آید که در هر حالت آقا و سرور دیگران باشند.

تست روانشناسی گروه خونی B

  •  آرون گروپس

روانشناسی گروه خونی O

حدود ۳۸% مردم جهان دارای گروه خونی O+ و ۶% دارای گروه خونی O- هستند. بر اساس تست روان شناسی گروه خونی اشخاصی که دارای گروه خونی O هستند، از لحاظ فطری و طبیعی، آدم هایی خوش بین، زنده دل پر تحرک و تا حدودی سر و زبان دار به حساب می آیند و به خوبی می‌توانند با فراز و فرودهای زندگی کنار بیایند و به اصطلاح گلیم خود را از آ ب بیرون بکشند .آنها همواره سعی دارند با اوضاع پیش بروند، و برایشان واقعا دم غنیمت است. در صورت لزوم انسانهایی با اراده و صمیمی هستند، تسلط خوبی بر اعصاب خود دارند و در برابر مشکلات حتی اگر خیلی بزرگ باشد ، استقامت و خونسردی کامل نشان میدهند. اغلب دلشان می‌خواهد خوب زندگی کنند و از همه جنبه‌ ها و جهات زندگی لذت ببرند ، چندان دربند جمع آوری پول و ثروت نیستند.
از کینه جویی و انتقام گرفتن تا جایی که ممکن باشد، پرهیز دارند. به همین جهت ، اشخاص پاک طینت و خوش قلب محسوب می‌شوند. راه و رسم کار و زندگی را خوب می‌شناسند و می‌دانند مسئولیت یعنی چه، تدبیر و کارآیی بسیار زیادی دارند و چنین به نظر میرسد که اصولا مدیر خلق شده اند.

تست جالب روانشناسی گروه خونی O

روانشناسی برای گروه خونی AB

حدود ۴% مردم گروه خونی AB+ و۱% گروه خونی AB- دارند. بر اساس تست روان شناسی گروه خونی تجزیه و تحلیل شخصیت و روحیات کسانی که در این گروه قرار دارند ، کار بسیار سختی است. زیرا آن ها معمولا موجوداتی حساس ، زود رنج و اسیر احساسات ، عواطف ، رویا و غرایز خویش هستند به همین جهت غالبا نا متعادل و بی ثبات به نظر میرسند، حال آن که واقعا این طور نیستند. این عده معمولا آرامش درونی ندارند و اغلب اوقات، واکنش هایی متضاد و دور از انتظار از خود بروز میدهند و در میان آن ها  افراد خود دار و دارای اراده قاطع ، خیلی کم یافت می‌شود. بعضی هایشان به طور واقعی به خود اطمینان ندارند و دائم دنبال کسی می گردند تا به وی تکیه کنند. پیوسته از قابلیت ها و استعدادهای خود تردید دارند و از نوعی نگرانی یا کشمکش روحی رنج می‌برند و گاهی هم بر اثر همین بحران های روحی ، دچار خسارت هایی می‌شوند و حاصل سال ها رنج و زحمت خود را از دست می‌دهند.
به طور کلی در وجود این گروه از افراد، دو شخصیت متفاوت نهفته است. گاهی بسیار پرشور و حرارت هستند و زمانی به محض برخورد با مانع یا مشکلی کوچکی خودشان را کاملا می بازند و به دنیای تنهایی و انزوا پناه می‌برند. این افراد روحی انعطاف پذیر، هوشی سرشار و ذوقی قابل ملاحظه دارند. لیکن به زحمت می‌توانند خود را با محیط تطبیق دهند و به اصطلاح همرنگ جماعت شوند. با این اوصاف در میدان دوستی آدم های بسیار موفقی هستند و خوب می دانند دوستانشان را چگونه تحت تاثیر کمالات ظاهری و باطنی خویش قرار دهند. گشاده دستی این گروه حد و حصری ندارد معمولا از بذل و بخشش لذت می برند و هیچگاه هم پشیمان نمی شوند. به طور ذاتی آدم هایی مهربان و انسان دوست هستند.

تست رواشناسی گروه خونی AB

تست روانشناسی ازدواج گروه خونی مختلف با یکدیگر

ازدواج یکی از مهم ترین بخش ها در زندگی هر فردی است تست های روانشناسی ازدواج و تست شخصیت شناسی ازدواج از انواع تست های خودشناسی مناسب برای افرادی هستند که تصمیم به ازدواج گرفته اند. در ادامه این مطلب تست روانشناسی گروه خونی های مختلف برای ازدواج با یکدیگر را مورد بررسی قرار می دهیم.

تست ازدواج گروه خونی های مختلف در این مطلب تست روانشناسی گروه خونی های مختلف را مطالعه کردید امیدواریم با مطالعه این تست های مختلف بتوانید تا حدودی از شخصیت درونی و حالات روحی اطرافیان تان مطلع شوید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تست روانشناسی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *