دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های دکوراسیون آشپزخانه سبز جدید و مدرن

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

انتخاب دکوراسیون آشپزخانه سبز ایده جذاب و متفاوتی است که باعث ایجاد فضایی مطلوب و آرامش بخش می شود. رنگ سبز به دلیل خاصیت خنثی بودن تاثیراتی از جمله حس دوستی، لطافت و شادابی را نشان می دهد از این رو رنگ سبز رنگ مناسبی برای دکوراسیون داخلی منزل به حساب می آید. در ادامه چندین مدل از انواع دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک را با رنگ سبز مشاهده می فرمایید که هر یک میتواند ایده کمناسبی برای انتخاب دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید دکوراسیون آشپزخانه سبز :

رنگ ها مهمترین نقش را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارند و استفاده به جا و مناسب از انواع رنگ ها یکی از اصول مهم و کاربردی در دکوراسیون داخلی است. آنچه که امروز به معرفی آن می پردازیم نوع چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه سبز است که مطمئنا خواهان زیادی دارد و به این دلیل که به راحتی میتوان از رنگ سبز در کنار سایر رنگ ها استفاده کرد، این رنگ کاربردهای زیادی در دکوراسیون داخلی منزل دارد. تصاویر زیر مربوط به چند آشپزخانه سبز می باشد که توسط طراحان موفق طراحی شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه سبزدکوراسیون آشپزخانه جدیدآشپزخانه سبز

استفاده از کابینت سبز در آشپزخانه:

یکی از ترفندهای جالب و قابل توجه برای ایجاد دکوراسیونی با رنگ سبز برای آشپزخانه استفاده از کابینت سبز رنگ است که میتوان آنها را در طیف های مختلفی از سبز تهیه و مورد استفاده قرار داد. تصاویر زیر مربوط به دکوراسیون هایی با کابینت سبز در آشپزخانه است که از این مدل های زیبا و جدید می توانید در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانهآشپزخانه سبزدکوراسیون سبزآشپزخانه سبزدکوراسیون آشپزخانه

به کاربردن رنگ سبز در دیوارها و کفپوش آشپزخانه:

برای داشتن آشپزخانه سبز میتوانید از انواع کفپوش ها و همچنین دیوارهایی با این رنگ استفاده کنید و با ایجاد فضایی متفاوت و شیک در آشپزخانه به کمک رنگ سبز طراوت و تازگی خاصی نیز به فضا ببخشید.

دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهآشپزخانه سبز

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ترکیبی از رنگ سبز با بقیه رنگ ها در دکوراسیون:

با نگاهی به طبیعت متوجه خواهید شد رنگ سبز با اغلب رنگ هاس سرد و گرم هماهنگی دارد و ترکیبی زیبا می سازد. برای داشتن دکوراسیون موفق با رنگ سبز میتوانید سبز را در کنار سفید، مشکی و چوب به کار ببرید و ترکیبی زیبا و اثرگذار ایجاد کنید. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون آشپزخانه سبز را با ترکیبی از سبز با دیگر رنگ ها مشاهده می کنید که هر یک از این مدل های زیبا انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه است.

دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون داخلی سبزدکوراسیون سبزدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون سبز برای آشپزخانه

مدل های شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه سبز را مشاهده نمودید، میتوانید از هر یک از این مدل ها و ایده ها برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش دکوراسیون آشپزخانه مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *