دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مبلمان استیل جدید و شیک برای اتاق پذیرایی

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه مدل مبلمان در انواع طرح های متنوع طراحی می شوند که انتخاب طرح و مدل مبلمان به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه این مطلب انواع مدل مبلمان استیل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

از مدل مبلمان استیل برای سالن پذیرایی استفاده می شود زیرا این نوع مبلمان زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می توانند دکوراسیون سالن پذیرایی را از این رو به آن رو کنند بنابراین اگر شما تمایل دارید که از مبلمان با طرح خاص و متفاوت در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید انتخاب این مبل ها می توانند برایتان فوق العاده ایده آل و مناسب باشند.

مدلهای مبل استیل و مدل مبل نیمه استیل از انواع مبلمان ها با طراحی شیک و جذاب برای پذیرایی های ایرانی هستند که این نوع مبلمان طرح های متفاوتی دارند و انتخاب طرح مبل های استیل و نیمه استیل به سلیقه شخصی شما و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی تان بستگی دارد.

مدل مبلمان استیل با رنگ فیروزه ای

مدل مبلمان استیل با طراحی شیک و کاربردی

مبل استیل دارای ارتفاع نشیمن گاه زیادی هستند و این مدل مبلمان کلاسیک برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند شما می توانید از این مبلمان برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کنید و اگر در منزل شما فضای کافی برای قرار دادن دو دست مبلمان وجود دارد بهتر است از یک دست مبل راحتی یا مبل اسپرت در کنار مبلمان سلطنتی استفاده کنید. مبل های استیل دارای طرح های منبت کاری زیبایی هستند و همین طرح های منبت کاری شده می توانند به این مدل مبلمان طرح خاص و بی نظیری بدهند.

مدل زیبا و متفاوت مبلمان استیل
علاوه بر طرح مبلمان استیل باید در انتخاب رنگ آن نیز حساسیت لازم را به خرج بدهید بهتر است طرح و رنگ مبلمان با طرح و رنگ فرش و پرده و سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی شما مطابقت داشته باشد تا فضایی متفاوت در دکوراسیون پذیرایی منزل تان ایجاد شود. برای پارچه مبل استیل بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود. رنگ های روشن روکش مبلمان با رنگ طلایی طرح های منبت کاری شده مبل استیل بیشتر همخوانی دارد و ترکیب این رنگ ها باعث می شود تا زیبایی این مدل مبلمان افزایش یابد. بهتر است در هنگام انتخاب مدلهای مبل استیل علاوه بر زیبایی آن ها کیفیت این مبلمان ها را هم در نظر بگیرید.

مدل مبل استیل و شیک
در ادامه تصاویری از انواع مبلمان استیل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل مبلمان با سلیقه شما مطابقت داشته باشند.

مدل مبلمان زیبا و متفاوت استیل   مدل مبل استیل با رنگ روشن   مدل مبلمان استیل زیبا   مدل مبمان استیل با رنگ بنفش مدل مبل استیل با طراحی متفاوت مدل شیک و کاربردی مبلمان استیل مدل مبلمان استیل با رنگ بنفش مدل مبل استیل با رنگ طلایی مدل زیبا و متفاوت مبل استیل مدل مبلمان استیل با طرح جدید مدل جذاب و زیبا مبل استیل مدل مبل استیل با رنگ تیره مبلمان استیل با طراحی شیک و رنگ روشن مدل مبل طرح دار استیل مدل مبل با رنگ روشن مدل مبل زیبا و شیک نیمه سلطنتی مدل شیک و کاربردی مبل نیمه سلطنتی مدل مبل استیل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدلهای شیک و جدید مبلمان استیل ترک

امروزه در دکوراسیون اغلب خانه های امروزی از مبلمان استفاده می شود و کمتر خانه ای وجود دارد که همچون گذشته از پشتی ها به شکل سنتی برخوردار باشند، با پیشرفت تکنولوژی انواع مبلها در طرح و رنگ ها و اندازه های مختلف و به سبک های گوناگون برای فضا های مختلف منزل طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش و نیز با توجه به سبک دکوراسیون منزلش بهترین و مناسب ترین مبلمان را انتخاب نماید، در ادامه تصاویری از مدلهای مبل استیل ترک و شیک قرار داده ایم که امیدواریم توجهتان را جلب نمایند.

مدل مبل استیل لاکچری

همانطور که گفتیم، مبلمان ها شامل مدلهای مختلف کلاسیک، نئوکلاسیک، راحتی و استیل می باشند، حال یکی از انواع مدلهای مبلمان که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند، مبلمان استیل کلاسیک است که برای هر خانه ای مناسب نبوده و بیشتر برای فضا های لاکچری و لوکس مناسب می باشد. از ویژگی این مبلها منبت کاری و وجود جزئیات زیاد در طراحی آنها، کیفیت مناسب، بزرگتر بودن اندازه آنها نسبت به مبلمان دیگر و … می باشد، همچنین اغلب این مبلها دارای تاج هستند، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر و زیباتر مبلمان های استیل دیدن کنید و ایده بگیرید.

طرح مبلمان استیل جدید

تصاویری از مبل های استیل

مدل جدید مبل استیل

مدل لاکچری مبل استیل

انواع مبل استیل  مدل مبل استیل لوکس

مدل مبلمان استیل لاکچری

مدل مبل استیل سلطنتی

مدل مبل استیل زیبا

مدل مبلمان استیل لوکس

مدل مبل استیل راحتی

مدل مبل استیل شیک

مدل مبل استیل جدید

مدل مبل استیل

مدل مبلمان استیل مدرن

در این بخش از مبلمان مجله آرگا انواع طرح های مدل مبلمان استیل را ملاحظه کردید که هر یک از این مدل مبلمان طرح های خاص و متفاوتی دارند و شما می تواید با الگوبرداری از آن ها مبلمان با طرح استیل زیبایی را برای پذیرایی منزل تان انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *