دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های جدید رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در جشنواره فیلم فجر

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
  • ۱

حضور رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در سومین روز از جشنواره فیلم فجر سوژه عکاسان با ذوق شد و عکس های زیبایی از این زوج دوشت داشتنی ثبت نمودند که در این مطلب می توانید جدیدترین عکس ها از حضور نگار جواهریان در کنار رامبد جوان در جشنواره فجر را مشاهده نمایید.

فیلم نگار ساخته رامبد جوان یکی از فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است که نگار جواهریان، همسر رامبد جوان نقش اصلی آن را ایفا می نمایند. علاوه بر وی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی، افسانه بایگان، اشکان خطیبی و… نیز به ایفای نقش در این فیلم سینمایی می پردازند. حضور نگار جواهریان و رامبد جوان در جشنواره فجر سوزه عکاسان شده است که در ادامه این عکس های جالب و دیدنی را مشاهده خواهید نمود.

عکس های رامبد جوان در جشنواره فجر در کنار همسر جدیدش :

چندی پیش خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان رسانه ایی شد، بعد از آن بارها شاهد حضور این دو در کنار یکدیگر در محافل مختلف بودبم، حال در سومین روز از جشنواره فیلم فجر، این دو و دیگر عوامل فیلم سینمایی نگار در نشست نقد و بررسی این فیلم شرکت نمودند. رامبد جوان مثل همیشه با شوخی و طنز در این نشست حضور یافت و پاسخگوی خبرنگاران بود. در ادامه عکس های شیطنت آمیز رامبد جوان را ملاحظه می فرمایید.

رامبد جوان و نگار جواهریانعکس جالب و دیدنی رامبد جوان و همسرش

عکس رامید جوان و نگار جواهریانعکس جدید رامبد جوان در جشنواره فجر

عکس جدید رامبد جوان و نگار جواهریانعکس نگار جواهریان و رامبد جوان

نگار جواهریان و رامبد جوان در جشنواره فجرنگار جواهریان و رامبد جوان در جشنواره فیلم فجر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

از نکات جالب این نشست خبری صحبت های رامبد جوان درباره فیلم بود که در انتها این فیلم را به همسرش نگار جواهریان تقدیم نمود. فیلم سینمایی نگار در ژانر اجتماعی و مربوط به سینمای اکشن و معمایی می باشد که یکی از تجربیات جدید رامبد جوان محسوب می گردد.

عکس رامید جوان و همسرشعکسی زیبا از رامبد جوان و همسرش

عکس جدید نگار جواهریان و رامبد جوانمانی حقیقی و رامبد جوان در نشست خبری فیلم نگار

عکس های جالب رامبد جوان در جشنواره فیلم فجرعوامل فیلم سینمایی نگار در جشنواره فجر

نگار جواهریان در جشنواره فیلم فجرعکس نگار جواهریان و رامبد جوان در کاخ جشنواره فجر

امیدواریم از مشاهده جدیدترین عکس های رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان لذت برده باشید، از شما دوستان عزیز دعوت می نماییم برای مشاهده عکس های بیشتر و همچنین جدیدترین اخبار در رابطه با جشنواره فیلم فجر و حضور دیگر هنرمندان در این جشنواره به بخش عکس بازیگران مراجعه نموده و از دیگر مطالب جدید و جذاب در این رابطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *