دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حسن جوهرچی درگذشت + پیام بازیگران و حواشی درگذشت وی

  • یلدا محمدی
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  • ۱

آخرین عکس های مرحوم حسن جوهرچی و پیام های تسلیت بازیگران و هنرمندان به فوت وی را در این مطلب مشاهده نموده و با آخرین اخبار در رابطه با درگذشت حسن جوهرچی بازیگر 48 ساله ایرانی آشنا شوید.

خبر درگذشت حسن جوهرچی یکی از اخبار تلخی بود که بعد از تایید از سوی بیمارستان و خانواده وی، باعث غم و اندوه زیادی برای علاقه مندان به این بازیگر توانا و دوست داشتنی شد. حسن جوهرچی ساعت پنج صبح روز جمعه 15 بهمن ماه، در بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل مشکل کبد و ایست قلبی درگذشت و افراد زیادی را غمگین و عزادار نمود. در این مقاله قصد داریم به ارائه آخرین عکس های حسن جوهرچی و همچنین اخبار و حواشی مرتبط با درگذشت وی بپردازیم.

 حسن جوهرچی را می توان از بازیگران توانا و مردمی دانست که با گذشت سالها، هنوز بازی درخشان وی در سریال در پناه تو در ذهن همه ما باقی است. وی متولد سال 1347 در اردبیل است و از سن 28 سالگی بازیگری را شروع نمود و در آثار هنری متعدد از جمله : او یک فرشته بود، کیمیا، تنهایی لیلا، فاصله ها، فاکتور هشت، مشق عشق، پیله های پرواز، وکلای جوان و ده ها سریال و فیلم سینمایی دیگر به ایفای نقش پرداخت.

حسن جوهرچی

علت درگذشت حسن جوهرچی :

متاسفانه در صبح روز جمعه 15 بهمن ماه، خبر فوت این بازیگر عزیز، غمی بزرگ برای اهالی هنر و طرفداران وی بود. حسن جوهرچی از حدود یک سال پیش متوجه بیماری مزمن کبدی خود شد و پیگیری های اولیه را در این رابطه انجام داد، اما با عدم بهبودی مواجه گردید و حدود سه ماه پیش زیر نظر متخصصین بیمارستان امام خمینی درمان خود را با روش های پیشرفته تر آغاز نمود و از دو ماه پیش در لیست پیوند کبد قرار گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رابطه بیان نمود که حسن جوهرچی، دچار نارسایی شدید  و پیشرفته کبد بودند و باید هر چه سریع تر درخواست پیوند کبد را به دانشگاه می دادند تا اقدامات لازم در این جهت انجام گیرد، اما متاسفانه به دلایل نامعلومی از مراجعه به کمیسیون خودداری نمود و متاسفانه در سن 48 سالگی بر اثر عفونت شدید و در نهایت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

عکس های حسن جوهرچی

واکنش بازیگران به خبر فوت حسن جوهر چی :

برخی از بازیگران و هنرمندان با شنیدن خبر درگذشت حسن جوهرچی، با انتشار عکس های وی و متن هایی کوتاه، درگذشت این بازیگر توانای سینما و تلویزیون را به خانواده این بازیگر و همچنین جامعه هنری و مردم تسلیت گفتند که در ادامه برخی از این پیام های تسلیت را مشاهده می فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پرویز پرستویی : “درگذشت این بازیگر با اخلاق رو به خانواده محترمش و جامعه هنری تسلیت عرض می‌نمایم . بازی خوبش در سریال در پناه تو و… یادمان نمی‌رود”

مهدی پاکدل : “چه سالى شد، سال نود و پنج. نشد كه نشد يك هفته رو بدون خبر بد بگذرونيم.  متاسفانه امروز صبح حسن جوهرچى هم از ميان مان رفت. روح اش شاد و يادش جاويد.”

لیلا بلوکات : “تسليت برای فوت حسن جوهرچی كه اصلا قابل باور نيست”

الهام پاوه نژاد : “شوخی می كنيد؟! اين يك مبارزه است ؟ رو كم كنی؟ امتحان؟ ياد آوری؟ خدایا…”

مهدی امینی خواه، نسرین مقانلو، بهنوش طباطبایی، مجید صالحی، رزیتا غفاری، مهران احمدی و…. از دیگر بازیگرانی بودند که با انتشار عکس حسن جوهرچی در شبکه های اجتماعی این فاجعه دردناک را تسلیت گفتند.

آخرین عکس های حسن جوهرچی :

در این بخش به ارائه آخرین عکس های مرحوم حسن جوهرچی می پردازیم که مطمئنا تماشای این عکس های زیبا از این هنرمند مردمی و بزرگ، خالی از لطف نیست.

جشن تولد حسن جوهرچی در موسسه خیریهجشن تولد حسن جوهرچی در موسسه خیریه در مشهد

عکس جدید حسن جوهرچیآخرین عکس حسن جوهرچی

عکس فرزندان حسن جوهرچیحسن جوهرچی و فرزندانش آوا و علی

تولد چهل و هشت سالگی حسن جوهرچیتولد 48 سالگی حسن جوهرچی

عکس حسن جوهرچیعکسی زیبا از مرحوم حسن جوهرچی

درگذشت حسن جوهرچیعکس جدید حسن جوهرچی

بیوگرافی حسن جوهرچیعکس حسن جوهرچی در نمایی از سریال تلویزیونی

درگذشت حسن جوهرچیعکس آخرین جشن تولد حسن جوهرچی

در پایان مجددا درگذشت حسن جوهرچی را به خانواده ایشان و تمامی مردم ایران تسلیت گفته و از خداوند منان برای وی طلب آمرزش و مغفرت داریم و از شما دوستان علاقه مند نیز دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران با دیگر عکس ها و همچنین جدیدترین اخبار در رابطه با هر یک از بازیگران آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *