دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های میز ناهار خوری تاشو با طراحی مدرن و جالب

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

میز غذاخوری امروزه یکی از ضروری ترین وسایل در هر خانه ای است که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است؛ در ادامه این مطلب مدل میز ناهار خوری تاشو مدرن و شیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میز ناهار خوری تاشو در انواع سایز های دو نفره و چهار نفره و شش نفره موجود است و این مدل میز برای خانه ها با متراژ کوچک می تواند انتخاب مناسبی باشد بهتر است طرح و رنگ میز غذا خوری با توجه به طرح و رنگ دیگر وسایل موجود در منزل انتخاب شود تا دکوراسیونی متفاوت در فضای منزل شما به وجود آید.

میز غذا خوری و میز تلویزیون و میز تلفن از کاربردی انواع وسایل در هر خانه ای هستند که اگر طرح و رنگ متفاوتی داشته باشند دکوراسیون منزل شما ایده آل تر به نظر می رسد.

میز ناهار خوری تاشو چوبی با طرح شیک و زیبا

مدل میز ناهار خوری تاشو با انواع طرح های جدید و متفاوت

میز تاشو ناهارخوری در انواع طرح های چوبی و فلزی وجود دارد که انتخاب طرح میز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد؛ در ادامه تصاویری از انواع مدل میز ناهارخوری تاشو را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

میز ناهار خوری چوبی با طرح شیک و جدید

مدل میز چوبی ناهارخوری

امروزه اغلب افراد در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند که در این خانه ها فضای کمی به آشپزخانه اختصاص داده می شود بنابراین اگر شما تمایل دارید که در فضای کوچک آشپزخانه از میز غذاخوری استفاده کنید مدل های میز ناهارخوری تاشو می توانند برایتان انتخاب مناسبی باشند و این مدل میز ها فضای کمتری را در منزل شما می گیرند. میزهای ناهارخوری تاشو در ابعاد مناسب و کوچک ساخته می شود و این مدل میز ها طراحی ظریف و کاربردی دارند.

میز ناهار خوری تاشو چوبی مدل میز ناهار خوری با طرح چوبی و متفاوت میز ناهار خوری چوبی شیک و متفاوت میز ناهار خوری چوبی مدل شیک و زیبا میز ناهار خوری میز ناهار خوری چوبی تاشو میز ناهار خوری با طرح تاشو مدل میز ناهار خوری با طرح چوبی و شیک میز ناهار خوری چوبی و زیبا میز غذاخوری تاشو میز ناهار خوری چوبی شیک و متفاوت

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های میز فلزی غذاخوری تاشو

مدل میزهای ناهارخوری به شکل کشویی و تاشو بسته و باز می شوند و پس از باز شدن به صورت میزی کامل در می آیند در طراحی برخی از این مدل ها از کشو استفاده می شود که می توانید در کشوی میز چنگال و قاشق و دستمال سفره و چاقو و وسایلی از این قبیل را قرار دهید. میزهای ناهارخوری تاشو فلزی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در برخی از این مدل میزها از ترکیب چوب و فلز استفاده می شود.

  مدل میز ناهار خوری با طرح زیبا مدل میز ناهار خوری با طرح شیک و متفاوت مدل میز ناهار خوری فلزی میز ناهار چوبی شیک و زیبا مدل میز غذا خوری تاشو با طرح شیک و متفاوت میز غذا خوری چوبی با طرح شیک و جدید مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح شیک و زیبا

انواع میز ناهارخوری تاشو دیواری

از میان مدل میز ناهارخوری های تاشو انواع میز تاشو دیواری بهترین انتخاب برای منازل افرادی می باشد که با محدودیت فضا روبه رو هستند و به هنگام سرو غذا با کم ترین زحمت و بدون هیچ گونه جابه جایی می توان از آن استفاده کرد. همچنین این نوع میزهای تاشو دیواری علاوه بر سرو غذا روی آن می توان به منظور میز تحریر نیز مورد استفاده قرار گیرند و برای انجام کارهای شخصی با لب تاپ می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

این مدل میز تاشوهای دیواری علاوه بر مناسب بودن برای منزل، انتخابی عالی برای بسیاری از شرکت ها و دفاتر شخصی است که افراد مجبور هستند در دو شیفت کاری کار نمایند و یا این که کارکنان در طول ساعات کاری تمایل به مصرف میان وعده مقوی دارند. البته در کنار مزیت های استفاده از این مدل میز تاشو دیواری باید عنوان کرد در مقایسه با دیگر میزهای تاشو کوچکتر می باشند و به منظور استفاده از آن برای سرو کردن غذا معمولا ظرفیت ۱ الی ۴ نفر را دارا هستند.

جدیدترین مدل میز ناهار خوری تاشو

در ادامه این بخش تصاویر متنوع از انواع میز ناهارخوری های تاشو دیواری با طراحی های فوق العاده شیک و جالب را ملاحظه خواهید کرد که بسته به فضا و همچنین دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید مدل میز ناهارخوری مناسبی را انتخاب نمایید.

مدل چوبی میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل قشنگ میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل جالب میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل منحصر به فرد میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل دیدنی میز ناهارخوری تاشو دیواری

بهترین مدل میز ناهار خوری تاشو

مدل بی نظیر میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل به روز میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل نیم دایره میز ناهارخوری تاشو دیواری

مدل میز تاشو دیواری زیبا

مدل میز تاشو دیواری قشنگ

خاص ترین مدل میز ناهار خوری تاشو

مدل میز تاشو دیواری لوکوس

مدل میز تاشو دیواری ایده آل

مدل میز تاشو دیواری فوق العاده

مدل میز تاشو دیواری عالی

مدل میز تاشو دیواری جالب

مناسب ترین مدل میز ناهار خوری تاشو

مدل میز تاشو دیواری خاص

مدل میز ناهار خوری تاشو دارای طراحی خاص و متفاوتی است و اغلب برای سالن غذا خوری و آشپزخانه با متراژ کوچک استفاده می شود و شما می توانید این مدل میز را در صورت لزوم باز کنید و از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های میز ناهای خوری کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *