دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با وسایل ساده و دم دستی پادری های جذاب و زیبا بسازید

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲
  • ۰

با به کاگیری وسایل ساده و ارزان و استفاده از خلاقیت و ابتکار خود، می توانید اقدام به ساخت پادری های زیبا و جدید نمایید و از پادری های ساخته شده برای تزیین بخش های مختلف منزل استفاده نمایید. در ادامه با این ایده ها، همراه ما باشید.

روش های مختلفی برای ساخت پادری وجود دارد که با استفاده از هر یک می توان اقدام به تهیه پادری های متنوع و زیبایی برای منزل نمود. در این مقاله قصد داریم شما را با چهار روش برای درست کردن و بافت پادری آشنا نماییم که هر یک از این روش ها با استفاده از ایده های خلاقانه و جدید انجام می گیرند و می توانند انتخاب مناسبی برای شما دوستان هنرمند باشند.

ساخت پادری های زیبا و شیک با ایده های جدید و خلاقانه :

پادری های دست ساز را می توان از جمله وسایل تزیینی زیبا برای منزل دانست که علاوه بر کاربردهایی که دارند می توانند جذابیت زیادی به فضای منزل ببخشند. هر یک از این پادری ها روش های ساختن مجزایی دارند که در این مطلب سعی می کنیم شما را با رایج ترین ایده ها و روش ها برای درست کردن پادری های ساده و شیک آشنا نماییم. تا پایان ما را همراهی نمایید و از این ایده های زیبا در جهت خلاقیت در خانه نهایت استفاده را ببرید.

پادری های زیبای پارچه ای

پادری با نخ کنفی و گونی :

نخ های کنفی از جمله نخ های زیبا و کاربردی با ضخامت های مختلف می باشند که می توانید آنها را از بازار تهیه نمایید و یا با استفاده از پارچه های گونی اقدام به تهیه این نخ ها کنید. بعد از فراهم آوردن نخ های کنفی، نقطه ایی را به عنوان مرکز انتخاب نموده و شروع به پیچیدن نخ ها اطراف آن نمایید و در هر مرحله با استفاده از چسب حرارتی، نخ ها را به هم بچسبانید. این کار را تا جایی ادامه دهید که پادری شما به اندازه دلخواه برسد. سپس پارچه ایی ضخیم به پشت پادری متصل نمایید، تا کار شما مقاومت بیشتری داشته باشد. با کمی خلاقیت می توانید با این روش پادری های فوق العاده زیبایی بسازید.

ساخت پادری با نخ کتفیپادری های زیبا با نخ کنفیپادری با نخ کنفیمدل پادری دست ساز جدیدپادری با نخ های کنفیساخت انواع پادری کنفی

بافت پادری با پارچه :

برای بافت پادری می توانید از انواع پارچه های قدیمی و کهنه که در منزل دارید استفاده کنید. ابتدا آنها را به صورت نوارهایی باریک برش بزنید و سپس اقدام به بافت نموده و در صورت نیاز با چرخ خیاطی آنها را به هم بدوزید. این نوع پادری از مقاومت بالایی برخوردار است و تنوع رنگ بالایی نیز دارد. در تصاویر زیر نحوه بافت را مشاهده فرمایید.

  •  آرون گروپس

مراحل بافت پادری بافت پادری با پارچه های لباس کهنهساخت انواع پادری زیباساخت پادری با پارچه

ساختن انواع پادری با کاموا :

برای ساختت انواع پادری با کاموا، شما نیاز به تعدادی پام پات یا گلوله های کوچک کاموایی دارید تا با اتصال آنها به یکدیگر پادری زیبایی بسازید. پام پات ها را در رنگ های شاد و متنوع تهیه نموده و با متصل نمودن آنها به هم، پادری شیک و زیبایی تهیه نمایید.

آموزش ساخت پادری با کاموامراحل ساختن پادریمدل پادری با پام پات پادری زیبا و شیک با کاموامدل پادری دست ساز زیباساخت انواع پادری جدید

پادری های پارچه ای زیبا :

برای ساخت پادری های پارچه ایی با این روش، ابتدا پارچه های دلخواه را در ابعاد کوچک و یک اندازه برش زده و سپس توری مناسبی تهیه نمایید و شروع به عبور تکه پارچه ها از توری نموده و سپس آنها را گره بزنید. این روش نیز یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین روش ها برای تهیه پادری است که پیشنهاد می کنیم آن را تجربه نمایید.

مراحل ساخت پادری با پارچهساخت دم دری با پارچهمدل پادری زیبای پارچه ایبافت انواع پادری پارچه ای

ساختن پادری های شیک و زیبا با نمد

پادری های نمدی یا پادری های ساخته شده با نمد از قدیمی ترین انواع مدل پادری می باشد که البته در گذشته جنس نمد آن با جنس نمد حال حاضر متفاوت بوده است و ساختن نمد با مشقت و رنج فراوانی همراه بوده است که ضخامت آن بیشتر بود و معمولا تنها به عنوان زیر انداز مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این پارچه در کارخانه ها و با رنگ های متنوع و در جنس ظریف تر نسبت به قبل تولید می گردد و از این پارچه در تهیه انواع کیف، کفش، وسایل تزیینی، پادری و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه های زیبا از از انواع پادری نمدی را در مجموعه تصاویر پیش رو به اشتراک گذاشته ایم. در این نوع پادری های ساخته با نمد می توان از ایده های زیادی بهره گرفت و طرح های فوق العاده زیبا و منحصر به فردی را روی پارچه های نمد پیاده کرد. همچنین چند مدلی از پادری سنتی نمدی را در ادامه ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با مشاهده این مدلها به سادگی بتوانید پادری دلخواه خود را برای منزلتان بسازید.

ساخت پادری های زیبا

ساختن پادری نمدی جدید

ساختن پادری نمدی جذاب

ساختن پادری نمدی قشنگ

ساختن پادری نمدی دوست داشتنی

ساختن پادری نمدی فوق العاده

ساخت پادری های شیک

ساختن پادری نمدی بامزه

ساختن پادری نمدی ساده

ساختن پادری نمدی به شکل گل رز

ساختن پادری نمدی منحصر به فرد

ساختن پادری نمدی با طرح گل

ساخت پادری های سنتی

دوختن پادری نمدی با طرح سنتی

دوختن پادری نمدی با طرح ساده

دوختن پادری نمدی با طرح جدید

دوختن پادری نمدی با طرح خاص

دوختن پادری نمدی با طرح دیدنی

مدل های ساختن پادری با ایده های خلاقانه

همانطور که می دانید یکی از وسایل تزیینی که در خانه ای وجود دارد پادری می باشد که به منظور درست کردن آن  می توانید از وسایل اضافی و دور ریختنی استفاده نمایید و برای هر چای منزل از آن استفاده کنید و شاید برای شما نیز پیش آمده است که تمایل دارید با وسایل دور ریختنی پادری زیبایی بسازید اما نمی دانید چگونه اینکار را انجام دهید که دارای مدل های مختلفی هستند و در ادامه مطلب تصاویری از مدل های پادری ساخته شده با وسایل دور ریختنی را در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پادری زیبایی را بسازید.

مدل پادری شیک مدل پادری منحصر به فرد متفاوت ترین مدل ساخت پادری خاص ترین مدل ساخت پادری زیباترین مدل ساخت پادری

مدل های ساختن پادری با ایده خلاقانه

مدل های ساختن پادری با ایده خلاقانه انواع مدل های ساختن پادری مدل های ساختن پادری لاکچری مدل های ساختن پادری خاص مدل های ساختن پادری زیبا

امیدواریم آشنایی با روش های متنوع و جالب ساخت پادری که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان هنرمند قرار گرفته باشد، از همه شما عزیزان علاقه مند، دعوت می نماییم با مراجعه به بخش هنر در خانه مجله آرگا از دیگر آموزش های هنری و ایده های جدید و زیبا برای ساخت وسایل دست ساز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *