دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ست های زیبا و دوست داشتنی لحاف و تشک نوزاد دخترانه و پسرانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

لحاف تشک نوزاد دارای طرح های متنوع و زیبایی است که طرح و رنگ تشک و لحاف نوزاد می تواند در زیبایی و جذابیت اتاق نوزادان تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب انواع مدل لحاف و تشک نوزاد با طرح های زیبا و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

لحاف و تشک یکی از ضروری ترین اجزاء در سیسمونی نوزاد به شمار می روند. راحتی و کیفیت تشک و لحاف نوزاد می تواند روی خواب نوزادان تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح لحاف و تشک نوزاد حساسیت های لازم را به خرج دهید تا بتوانید کالای خواب با کیفیت و زیبایی را برای نوزاد خود تهیه کنید، در ادامه شیک ترین مدل های لحاف و تشک نوزادان را مشاهده خواهید کرد.

تهیه سیسمونی نوزاد یکی از انواع کارهای مورد علاقه برای پدر و مادر های جوان است سیمونی نوزادان دختر و پسر دارای اجزای مختلفی هستند که کالای خواب نوزاد را می توان جزء ضروری ترین وسایل در سیسمونی نوزاد محسوب کرد کالای خواب نوزاد شامل روتختی نوزاد و تشک و ملحفه و بالش و لحاف و پتو نوزاد است که تهیه هر کدام از این موارد برای خواب نوزاد الزامی است. مدل شیک و فانتزی لحاف و تشک نوزاد

مدل لحاف و تشک نوزاد با طرح های زیبا و فانتزی

لحاف و تشک نوزادان دارای طرح های متنوعی هستند که همین تنوع زیاد ممکن است کار انتخاب طرح لحاف و تشک نوزاد را برای والدین کمی دشوار کند که در چنین مواقعی توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق نوزاد می تواند برای شما راهنمای خوبی باشد, در ادامه انواع ست های زیبا لحاف تشک نوزاد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تشک و لحاف نوزاد

مدلهای ست لحاف و تشک نوزاد دختر

یکی از مهم ترین عوامل در هنگام انتخاب طرح تشک و لحاف نوزاد توجه به امنیت آن ها است. تشک نوزاد باید به اندازه ای سفت و تخت باشد که نوزاد در میان تشک فرو نرود, تشک های سفت به خوبی از نوزادان محافظت می کنند و این تشک ها برای نوزاد ها راحت تر هستند. لحاف نوزاد یکی دیگر از وسایل ضروری در تخت نوزاد است, لحاف نوزاد باید سبک باشد و با پر قو پر شده باشد زیرا پر قو وزن کمی دارد.

مدل لحاف و تشک نوزاد دختر مدل لحاف و تشک نوزاد با طرح کیتی مدل لحاف و تشک نوزاد دختر با طرح شیک و فانتزی مدل لحاف و تشک نوزاد دختر با طرح گل مدل تشک و لحاف نوزاد با رنگ زرد و سفید مدل زیبا و جدید لحاف و تشک نوزاد مدل زیبا و متفاوت تشک و لحاف نوزاد مدل تشک و لحاف نوزاد با طرح عروسکی و جذاب مدل تشک و لحاف ست نوزاد مدل تشک و لحاف نوزاد با رنگ زرد مدل لحاف نوزاد با طرح عروسکی مدل تشک و لحاف نوزاد دخترانه مدل شیک و فانتزی لحاف و تشک نوزاد پسر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدلهای جدید و شیک تشک و لحاف نوزاد پسر

علاوه بر راحتی و کیفیت لحاف و تشک نوزاد باید به طرح و رنگ آن ها نیز توجه کنید. بهتر است رنگ تشک و لحاف نوزادان دختر و پسر را از بین رنگ های روشن و گرم انتخاب کنید. لحاف و تشک با طرح های عروسکی و کارتونی آرامش بخش می توانند برای نوزادان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. بهتر است رنگ و طرح تشک و لحاف با رنگ و طرح سرویس خواب نوزاد مطابقت و همخوانی داشته باشد تا دکوراسیون اتاق نوزاد متفاوت و جذاب تر به نظر برسد.

مدل تشک و لحاف نوزاد با طرح خرس مدل لحاف و تشک نوزاد با طرح سه بعدی   مدل زیبا و شیک تشک و لحاف نوزاد مدل زیبا و شیک لحاف و تشک نوزاد پسر مدل تشک و لحاف زیبا و شیک نوزاد مدل لحاف و تشک نوزاد پسرانه مدل زیبا و عروسکی لحاف و تشک نوزاد مدل تشک نوزاد با رنگ زرد مدل لحاف نوزاد با طرح عروسکی و کارتونی مدل تشک و لحاف نوزاد پسر با رنگ آبی تشک و لحاف نوزاد با طرح خرسی لحاف و تشک نوزاد با طرح عروسکی و جذاب مدل لحاف و تشک با طرح خرس مدل لحاف و تشک با طرح فانتزی

مدل های جدیدتری از لحاف و تشک نوزادان

همانطور که می دانید تشک نامناسب در هر سنی باعث ایجاد بیماری های ستون فقرات می شود همچنین، در کودکان به دلیل اینکه در مراحل اولیه زندگی آن اندام ها شکل می گیرند از این رو، انتخاب یک لحاف و تشک مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا نوزادان با آرامش بتوانند بخوابند که باید در این مورد والدین اطلاعات کافی داشته باشد و تشک و لحافی مناسب را خریداری نمایند.

لحاف و تشک نوزادان در مدل های شیک

از مهم ترین لوازم اتاق نوزادان ست سرویس خواب نوزاد می باشد که باید به نوع مدل آن دقت داشته باشید همچنین، در زمان خرید سرویس خواب نوزاد به نوع پارچه آن دقت داشته باشید زیرا، معمولا از پارچه های مختلفی دوخته می شوند که باید برای کودکان از پارچه نرم و نخی استفاده شود، مواد نایلونی و پلاستیکی سبب ایجاد حساسیت در کودکان خواهد شد، در ادامه مطلب مدل های جدیدتری از لحاف و تشک دخترانه و پسرانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید اتاق نوزادتان بسیار شیک و زیبا کنید و همچنین نوزادتان خوابی همراه با آرامش داشته باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ست لحاف و تشک نوزاد

مدل های جدید لحاف و تشک نوزادان

ست خواب نوزادی پسر

مدل لحاف و تشک نوزاد پسر

لحاف و تشک نوزادان در طرح های شیک

مدل های زیبای لحاف و تشک نوزادان

مدل ست سرویس خواب نوزاد

ست جدید لحاف نوزادی

لحاف و تشک نوزادی

تشک زیبا و جدید نوزاد دختر

ست لحاف و تشک نوزاد پسر

لحاف و تشک نوزاد پسر

تشک نوزاد دختر در طرح شیک

شیک ترین لحاف و تشک نوزادان

ست لحاف و تشک کودک

انواع مدل لحاف و تشک نوزاد با طرح های فانتزی و شیک را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید کالای خواب زیبا و بی نظیری را برای نوزاد خود انتخاب کنید. در پابان به شما دوستان عزیز، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده سایر وسایل ضروری و مورد نیاز در اتاق نوزاد دختر و پسر می توانید به بخش سیسمونی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *