دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

متن های زیبا برای تقدیم پایان نامه دانشجویی به افراد مختلف

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

سری جدید انواع متن تقدیم پایان نامه برای پایان نامه های مختلف را در این مقاله ملاحظه خواهید نمود که هر یک از این متن های ادبی و رسمی به زیبایی نوشته شده و می توانند برای صفحه تقدیم پایان نامه شما بسیار مفید و ارزشمند باشند.

هرگونه مقاله علمی و پژوهشی از جمله انواع پایان نامه ها با دو بخش تشکر و منابع به پایان می رسند. در بخش تقدیم و تشکر اغلب سعی می گردد از همه اساتید و همکاران و همچنین خانواده و دوستان تشکر و سپاسگزاری گردد. پس انتخاب متنهای تقدیم پایان نامه از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان با انتخاب متنی زیبا برای صفحه تقدیم پایان نامه، آن را به بهترین شکل به پایان رسانید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع متنهای ادبی و رسمی در این زمینه آشنا نماییم، تا پایان همراه ما باشید.

انواع متن تقدیم پایان نامه زیبا و رسمی :

نگارش متن تقدیم پایان نامه اغلب به صورت کاملا رسمی و ادبی انجام می گیرد و سعی می شود در آن از الفاظ و جملاتی زیبا و دلنشین و در عین حال رسمی و در کمال رعایت ادب و نزاکت استفاده گردد. برای نگارش اینگونه متن ها، همچون متن انواع نامه اداری و همچنین تقدیر و تشکر های مختلف سعی کنید، با توجه به فواعد و اصول نگارش، بهترین متن را بنویسید و مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با اینگونه متون در ادامه به معرفی زیباترین متن های تقدیم پایان نامه می پردازیم.

متن زیبا برای تقدیم پایان نامه

متنی زیبا برای تقدیم پایان نامه

به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار و از خودگذشتگان
به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است
به پاس قلب های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می گراید
و به پاس محبت های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی کند
این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم

******

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

متن تقدیر و تشکر پایان نامه

 با سپاس ازسه وجود مقدس:
آنان که ناتوان شدند تا ما به توانایی برسیم…
موهایشان سپید شد تا ماروسفید شویم…
و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند…
پدرانمان… مادرانمان… استادانمان

******

متن پایان نامه و تشکر از خانواده و اساتید

بعد از مدتها، پس از پیمودن راههای فراوان که با حضور شیرین اساتید عزیزم، با راهنماییها و دغدههای فراوانشان و شیطنتهای زیبای آن دوران، نگاههای پدر مادرم، با چشمهای پر از برق شوق، و زیبایی حضور خواهرم در کنارم، که خستگیهای این راه را به امید و روشنی راه تبدیل کرده و امیدوارم بتوانم در آینده ی نزدیک جوابگوی این همه محبت آنها باشم …
اکنون، با احترام فراوان برای این همه تلاش این عزیزان برای موفقیت من ….
این پایان نامه را به پدر و مادرم، اساتید عزیز و خواهر مهربانم تقدیم میکنم
امیدوارم قادر به درک زیباییهای وجودشان باشم

******

متن برای تقدیم پایان نامه

متنی برای تقدیم پایان نامه

 ماحصل آموخته هایم را تقدیم می کنم به آنان که مهر آسمانی شان آرام بخش آلام زمینی ام است
به استوارترین تکیه گاهم،دستان پرمهر پدرم
به سبزترین نگاه زندگیم،چشمان سبز مادرم
که هرچه آموختم در مکتب عشق شما آموختم و هرچه بکوشم قطره ای از دریای بی کران مهربانیتان را سپاس نتوانم بگویم.
امروز هستی ام به امید شماست و فردا کلید باغ بهشتم رضای شما
را آوردی گران سنگ تر از این ارزان نداشتم تا به خاک پایتان نثار کنم،باشد که حاصل تلاشم نسیم گونه غبار خستگیتان را بزداید.
بوسه بر دستان پرمهرتان

******

متن برای تقدیم پایان نامه دانشجویان

خداوندا به ما توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی، رفتن بی همراه، جهاد بی سلاح، کار بی پاداش، فداکاری در سکوت، دین بی دنیا، مذهب بی عوام، عظمت بی نام، خدمت بی نان، ایمان بی ریا، خوبی بی نمود، گستاخی بی خامی، مناعت بی غرور، عشق بی هوس، تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی آنکه دوستت بدارند، را عنایت فرما.
این پایان نامه را تقدیم می کنم به : پدر و مادرم…. که از نگاهشان صلابت، از رفتارشان محبت و از صبرشان ایستادگی را آموختم.

******

متن تقدیر و تشکر زیبا برای پایان نامه

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم، پدر و مادری فداکار نصبیم ساخته تا در سایه درخت پربار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم و دانش تلاش نمایم. والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم، چرا که این دو وجود، پس از پروردگار، مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند. آموزگارانی که برایم زندگی، بودن و انسان بودن را معنا کردند….

******

متن تقدیم پایان نامه

متن های بلند تقدیر و تشکر پایان نامه

پایان نامه ها حاصل ماه ها تلاش و پشتکار دانشجویان می باشد که مسلما در این راه افراد بسیاری مشوق آن ها بودند، کمک های مادی و معنوی بسیاری کرده اند و در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای آنان بوده اند. بنابراین شایسته است در زمان تقدیم پایان نامه، از همراهان عزیز و اساتید گرامی تشکر و قدردانی به عمل آورده و چند خطی برای تقدیر و تشکر از آن ها در پایان نامه آورده شود.

در مطلب پیش رو ، مجموعه ای چند از متنهای سپاس و قدردانی پایان نامه با محتوای بسیار زیبا و خواندنی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از مطالعه متن های بلند تقدیر و تشکر بی نهایت لذت ببرید و برترین و دلنشین ترین متن را انتخاب و در پایان نامه تقدیم کسانی نمایید که همراهی بسیاری در این زمینه با شما داشتند.

متن رسمی تشکر از همراهان و اساتید برای پایان نامه

این پایان نامه را تقدیم می‌کنم به مهربانترین همراهان زندگیم، پدر، مادر، همسر عزیزم که حضورشان همیشه گرما بخش روح من بوده است.

از اساتید بزرگوارم …. برای تمام حمایت‌ها و زحمات بی دریغ‌شان سپاسگزاری می‌کنم. از جناب آقای دکتر …. که زحمت داوری این رساله را به عهده داشتند سپاس فراوان دارم.

از دوستان و همکلاسی‌های گرامی آقایان … و خانم‌ها … که ایام خوشی را در کنار هم سپری کردیم و مرا در رسیدن به اهدافم یاری نمودند صمیمانه تقدیر می‌کنم.

در پایان از کلیه دوستان خوبم که مطالب زیادی را به من آموختند تشکر کرده و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

******

سپاس خدای بزرگ را که مرا یاری رساند تا بتوانم این مقطع تحصیلی را به پایان رسانده و گامی در راستای اعتلای علم بر دارم. از استاد راهنمای گرانقدرم جناب آقای/ سرکار خانم … که وجودشان همیشه قوتی برای انجام کارهایم بوده است و بدون شک انجام این پایانامه بدون کمک و راهنمایی‌های ارزنده آنها امکان پذیر نبوده است، کمال تشکر را دارم. اساتید گرامی جناب آقای/ سرکار خانم … که زحمت داوری این رساله را داشتند نیز سپاسگزارم.

تشکر از تمامی معلمان اساتیدی که توفیق دانش آموزی و دانشجویی در محضرشان را داشتم.

از دوستان عزیزم … که همراهان همیشگی من بوده‌اند و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کرده‌ایم، تقدیر و تشکر دارم.

و در پایان از تمامی عزیزانی که در طول انجام این پروژه مرا یاری کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را ابراز می‌نمایم.

******

اکنون که به یاری پروردگار و یاری و راهنمایی اساتید بزرگ موفق به پایان این رساله شده‌ام وظیفه خود دانشته که نهایت سپاسگزاری را از تمامی عزیزانی که در این راه به من کمک کرده‌اند را به عمل آورم:

در آغاز از استاد بزرگ و دانشمند جناب آقای/سرکار خانم …. که راهنمایی این پایانامه را به عهده داشته‌اند کمال تشکر را دارم.

از جناب آقایان/ خانم‌ها …. که اساتید مشاور این پایانامه بوده‌اند نیز قدردانی می‌نمایم.

از داوران گرامی … که زحمت داوری و تصحیح این پایانامه را به عهده داشتند کمال سپاس را دارم.

خالصانه از تمامی اساتید و معلمان و مدرسانی که در مقاطع مختلف تحصیلی به من علم آموخته و مرا از سرچشمه دانایی سیراب کرده‌اند متشکرم.

از کلیه هم دانشگاهیان و همراهان عزیز، دوستان خوبم خانم‌ها و آقایان …. نهایت سپاس را دارم.

و در پایان این پایان نامه را تقدیم می‌کنم به …. که با حضورش و همراهی اش همیشه راه را به من نشان داده و مرا در این راه استوار و ثابت قدم نموده است.

******

متن تقدیکر و تشکر پایان نامه

متن تشکر و قدردانی برای پایان نامه

اکنون که به یاری خداوند این دوره را به پایان رسانیده‌ام، بر خود واجب می‌دانم از اساتید راهنمای بزرگوارم جناب آقای دکتر … به پاس زحمات بی شائبه شان در طی انجام این تحقیق سپاسگزاری نمایم.

همچنین از اساتید گرانمایه، جناب آقای دکتر … که زحمت داوری این پایان نامه را بر عهده داشتند نهایت تشکر را دارم.

از سایر اساتید بزرگ جناب آقایان/ خانم‌ها … که شاگردی محضرشان از بزرگترین افتخارات زندگی علمی‌ام می‌باشد، کمال تشکر را دارم.

در نهایت از دوستان عزیزم آقا / خانم … و همه دوستان و نیز … کمال تشکر و قدردانی را دارم.

******

بر خود واجب می‌دانم از استاد فرزانه جناب آقای دکتر … که به عنوان استاد راهنما در مراحل مختلف این پایانامه همواره با سعه صدر و گشاده رویی در کنار من بودند و در طول مدت تحصیل از راهنمایی‌های اخلاقی و علمی ایشان بهره جسته‌ام تشکر و قدردانی نمایم.

جناب آقای دکتر … به عنوان استاد مشاور مسئولیت سنگینی را قبول زحمت فرمودند: و مطمئنا بدون حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و روحیه بخشی ایشان، انجام بخش مهمی از این رساله میسر نمی‌شد. بدین وسیله از بزرگواری، حسن سلوک و حمایت بی دریغ ایشان تشکر کرده و برای ایشان طول عمر توام با سربلندی را آرزومندم.

از اساتید گرامی جناب آقایان … که مشاوره رساله اینجانب را عهده دار بودند و در سایه توجهات ایشان و راهنمائی‌های سودمندشان توانستم گامی درجهت کسب علم و دانش بردارم کمال تشکر را دارم. در این میان و در امر داوری از اساتید گرانقدر جناب آقای دکتر … از دانشگاه … و آقای … از دانشگاه … که زحمت داوری رساله اینجانب را قبول فرمودند، قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی طول عمر و سربلندی دارم.

******

خداوند سبحان را سپاسگذارم که به بنده حقیر توفیق انجام و اتمام پژوهش حاضر را عنایت فرمود.

از تمامی اساتید، دوستان و خانواده‌ام که در تمام دوران تحصیلی مرا حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و این پایانامه را تقدیم می‌کنم به … که پشتیبان همیشگی من در زندگی بوده است.

******

انواع متن تقدیم پایان نامه

امیدواریم انواع متن تقدیم پایان نامه که در این مقاله به ارائه آنها پرداختیم مورد استفاده دانشجویان و محققین گرامی قرار بگیرد و با الگوبرداری از متن های ارائه شده، زیباترین تقدیر و تشکر ها را در پایان پایان نامه ها داشته باشند. همچنین می توانید با مراجعه به بخش مطالب خواندنی با دیگر متن های زیبا و شیوا با موضوعات مختلف آشنا شده و نهایت استفاده را از سایر مطالب ارائه شده ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *