دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه تصاویر عجایب طبیعت زیبا و شگفت انگیز

  • مرضیه شاکری
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در مجموعه زیر می توانید تصاویر عجایب طبیعت را ببینید. عجایبی که شاید باور کردنشان مشکل باشد اما حقیقت دارند. قدرت خداوند در یکایک تصاویر دیده می شود اگر کمی تامل کنیم. با مجموعه تصاویر عجایب طبیعت همراه باشید.

عجایبی که بی نظیرند و باور کردنشان مشکل را در این بخش خواهید دید. شاید شما هم عاشق چیزهای عجیب و غریبی هستید که معلوم نیست طبق چه قائده و اصولی پدیدار شده اند، اگر جزء آن دسته افرادی هستید که دوست دارید طبیعت را مورد کنکاش و بررسی قرار دهید، با این بخش همراه باشید. مجموعه تصاویر عجایب طبیعت، نماینده زیبایی های خدا دادی.

تصاویر عجایب طبیعت باورنکردنی و شگفت آور

مجموعه ای که در ادامه خواهید دید، به گونه ای می خواهد شما را با دنیایی که در آن زندگی می کنیم آشنا سازد و هدفش معطوف کردن ذهن های شما به یک قدرت بی همتا و بی مثل است که هیچ کس حتی قدرتمندترین افراد قادر نیستند با نیرو و دانش خود نظیرش را خلق کنند. این بسیار زیباست که ما همگی مخلوق کسی هستیم که همتایی نداشته و نخواهد داشت. با مجموعه تصاویر طبیعت در خدمت شما هستیم.

  • دریاچه صورتی در استرالیا

این دریاچه در غرب استرالیا با 600 متر طول و عمق کم دارای آب شوریست. محققان دریافته اند که نمک موجود در این دریاچه در واکنش با نوعی باکتری و اشعه خورشید، رنگی صورتی تولید می کند که باعث شده این دریاچه به رنگ صورتی معروف شود. لازم به ذکر است که این باکتری ها برای انسان خطری نداشته و باعث سهولت در شنا کردن در این دریاچه می شوند.

تصاویر عجایب طبیعت 1

دریاچه صورتی در طبیعت

  • سنگ های رونده ای که راه می روند

شاید شما هم نام دره مرگ را شنیده باشید. در این دره که واقع در جنوب کالیفرنیاست و دمایی بسیار بالا دارد، سنگ ها حتی در سنگین وزن ترینشان، شروع به حرکت می کنند، بدون اینکه هیچ نیروی محرکی داشته باشند و رد پایی از خود به جا میگذارند. اما نکته جالب تر این است که سنگ ها با مسیری موازی هم حرکت می کنند و به یکدیگر بر نمی خورند. و هر سنگی تنها یک مسیر را برای حرکت انتخاب می کند. (همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید.)

تصاویر عجایب طبیعت 3

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سنگ های روان در طبیعت

  • گودال های آبی طبیعی

وقتی سراغ تصاویر عجایب طبیعت می رویم نمی توانیم از گودال های آبی طبیعی چشم پوشی کنیم.

تصاویر عجایب طبیعت 4

  • بزرگترین و عمیق ترین گودال آبی جهان

گودال آبی بلیز واقع در آمریکای مرکزی، یکی از عمیق ترین گودال های آبی جهان است و امروزه غواصان و شناگران شجاعی را می طلبد. نکته حائز اهمیت این گودال آین است که این گودال شکلی دایره ای و مرتب دارد و عمق ان تقریبا نصف عمق گودال آبی “دین ” است . دین بسیار عمیق تر و مخوف تر از این گودال آبی است.

عجایب طبیعت 7

  • صخره ای به شکل فیل

این صخره که به صورت طبیعی به شکل فیل است که در ایسلند واقع شده است. که به عنوان یکی از عجایب طبیعت بازدیدکنندگان بسیاری را به ایسلند می کشاند.

تصاویر عجایب طبیعت 5

  • چشمه سحرآمیز و شفاف که سنگ ها و تنه درختان در کف آن به راحتی قابل مشاهده است

چشمه سحر آمیز در برزیل و در پارک ملی چاپادا واقع شده که عمقی حدود 36 متر دارد. هنگامی که خورشید از روزنه ای در سمت راست آن می تابد ، منظره ای بسیار زیبا را تشکیل می دهد اما به دلیل موقعیت این چشمه، دسترسی به آن بسیار مشکل است.

عجایب طبیعت 6

چشمه سحر آمیز در طبیعتچشمه سحرآمیز 2 در طبیعت

  • آبفشان هفت رنگ

در پی چاهی که در منطقه نوادا حفاری شد، این چاه، به آب خنک در دل این بیابان رسید. پس از گذشت چندی، مواد معدنی موجود در چاه که با فوران آب به بیرون می ریخت، منظره ای این چنین زیبا را ایجاد کرد. درواقع تنوع رنگ در مواد معدنی این رنگ ها را روی این آبفشان زیبا ایجاد کرده است.

عجایب طبیعت 8

آبفشان در طبیعت

  • سنگ های شفافی که درونشان آب است

اوپال یک نوع خاص از سنگ های شیشه ای شفاف است که در اقیانوس می توان یافت و به نوعی عقیق دریایی معروف است. نکته جالب تر این است که درون این سنگ ها می توان نمایی کوچک از اقیانوس را دید. درواقع برخی معتقدند که 10 درصد از این سنگ ها را آب تشکیل داده، و قیمت هر سنگ با میزان آب داخل آن رابطه مستقیم دارد زیرا هر مقدار که آب بیشتر باشد، نمای اقیانوس بهتر دیده می شود. تصاویر زیبا از طبیعت این عکس های تماشایی را مشاهده می کنید.

سنگ های عجیب در طبیعت سنگ های عجیب در طبیعت 2

  • درخت رنگین کمانی

درخت اکالیپتوس رنگین کمانی که در نیمکره شمالی به صورت طبیعی می روید. در فیلیپین از این نوع درخت برای صنعت چوب سازی استفاده می شود.

درخت رنگین کمانی در طبیعت

  • درختی جالب و شبیه به قارچ

درختی عجیب که بسته به شرایط محیطی به ظاهری این چنین تبدیل شده است.

درختان عجیب در طبیعت 1

  • استخر آب، زرد رنگ

این استخر در پارک ملی آمریکا واقع شده که به دلیل وجود نوعی باکتری به رنگ زرد درآمده است.

استخر زرد در طبیعت

  • قلعه پنبه ای یا پاموکل در ترکیه

این قلعه در ترکیه واقع شده که به زبان ترکی پاموکل به معنی قلعه پنبه ایست، این نام به این دلیل است که وجود چشمه های آب گرم با رنگ سفید سنگ های آن منظره ای زیبا و خارق العاده ایجاد کرده که به عنوان یکی از عجایب طبیعی، سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن آن به ترکیه مسافرت میکنند.

قلعه پنبه ای در طبیعت قلعه پنبه ای در طبیعت 2 قلعه پنبه ای در طبیعت 3   

امیدواریم که توانسته باشیم برای لحظاتی شما را با دنیای ماورایی که در آن زندگی میکنیم آشنا کرده باشیم و اینکه امیدواریم از این مجموعه تصاویر عجایب طبیعت لذت برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *