دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با انواع طرح ها و مدل های کاشی آشپزخانه شیک و جذاب آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های منزل آشپزخانه است که طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است, در ادامه این مطلب انواع مدل کاشی آشپزخانه با طرح های کاربردی و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کاشی و کابینت از مهم ترین تجهیزات در هر آشپزخانه ای هستند و می توانند در زیبایی و جذابیت دیزاین داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل کاشی آشپزخانه و مدل کابینت آشپزخانه حساسیت های لازم را به خرج دهید.

طرح و رنگ دیوار پوش و کفپوش آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه دارد. برای کفپوش و دیوارهای آشپزخانه معمولا از سرامیک و کاشی استفاده می شود که امروزه سرامیک و کاشی های آشپزخانه در طرح های مختلفی موجود هستند و اگر طرح سرامیک ها و کاشی آشپزخانه تان را به درستی انتخاب کنید فضایی متفاوت و جذاب در محیط آشپزخانه ایجاد می شود.

مدل کاشی ریز آشپزخانه

مدل کاشی آشپزخانه با طرح های شیک و متفاوت

اولین نکته در انتخاب مدل کاشی آشپزخانه مشخص کردن محل نصب کاشی ها است. آشپزخانه تنها مکانی از منزل است که در طراحی داخلی آن از کاشی های مختلف برای دیوار پشت ظرفشویی و دیوار پشت اجاق گاز و کف و دیوار های آشپزخانه استفاده می شود, در ادامه انواع مدل های کاشی آشپزخانه با طرح های متنوع را مشاهده خواهید کرد.

مدل کاشی طرحدار آشپزخانه

مدل های کاشی طرح دار آشپزخانه

کاشی ها از انواع مصالح مقاومی هستند که به صورتی ردیفی کنار یکدیگر چیده می شوند و سطحی را پوشش می دهند. کاشی های آشپزخانه دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند که همین تنوع زیاد کار انتخاب مدل کاشی مناسب را کمی دشوار کرده است. بهتر است طرح و رنگ کاشی های آشپزخانه را با توجه به طرح و رنگ کابینت انتخاب کنید.
کاشی های طرح دار از انواع کاشی های زیبایی هستند که بیشتر در دیوار پشت اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند از این مدل کاشی ها همچنین می توانید برای همه دیوار آشپزخانه و یا بخشی از دیوار استفاده کنید.

کاشی آشپزخانه با طرح ساده و جذاب

  •  آرون گروپس

مدل کاشی آشپزخانه طرح دار کاشی طرحدار آشپزخانه
کاشی های گلدار یکی دیگر از انواع مدل کاشی آشپزخانه هستند که کمی قدیمی به نظر می رسند و اگر این مدل کاشی های قدیمی به صورت هوشمندانه در فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند می توانند زیبایی و جذابیت بیشتری را به فضای آشپزخانه بدهند.

 مدل کاشی گلدار آشپزخانه    مدل کاشی آشپزخانه با طرح گل کاشی آشپزخانه با رنگ تیره مدل کاشی گلدار و زیبا آشپزخانه مدل کاشی مدل کاشی برای دیوار پشت اجاق گاز

انواع مدل های کاشی آشپزخانه با طرح ساده

کاشی ها با طرح ساده از انواع مدل کاشی های پرطرفدار و محبوب هستند که از این مدل کاشی ها می توانید برای دیوار و کف آشپزخانه استفاده کنید. کاشی ها با طرح ساده در اندازه های مختلف موجود هستند, اگر شما تمایل دارید که محیط آشپزخانه تان حس شادابی و طراوت بیشتری داشته باشد می توانید از کاشی های ریز و شیشه ای با رنگ های روشن و براق در محیط آشپزخانه استفاده کنید.  از کاشی های ریز بیشتر در قسمت بالای کانتر آشپزخانه و یا در میان کابینت های بالا و پایین استفاده می شود.

مدل کاشی آشپزخانه با طرح ساده مدل کاشی سفید و خاکستری آشپزخانه مدل کاشی آشپزخانه با رنگ های مختلف مدل کاشی دیوار آشپزخانه کاشی آشپزخانه با طرح ساده و زیبا مدل کاشی مدرن و جدید آشپزخانه مدل کاشی سفید آشپزخانه مدل کاشی براق آشپزخانه مدل کاشی سفید آشپزخانه مدل کاشی با رگ های مختلف برای آشپزخانه مدل کاشی با رنگ روشن و طرح ساده مدل کاشی برای دیوار آشپزخانه با طرح ساده و زیبا مدل کاشی آشپزخانه کاشی آشپزخانه با طرح ریز مدل کاشی آشپزخانه با طرح ریز و جذاب مدل کاشی آشپزخانه برای فاصله بین کابینت های آشپزخانه مدل کاشی ریز و خاکستری آشپزخانه مدل کاشی برای دیوار پشت اجاق گاز مدل کاشی ریز برای دیوار آشپزخانه

کاشی های آشپزخانه از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی آشپزخانه محسوب می شوند و می توانند فضای آشپزخانه را متفاوت و جذاب تر نشان دهند. انواع مدل کاشی آشپزخانه با طرح های زیبا و شیک را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کاشی های مناسبی را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع طرح های متنوع کاشی می توانید در صورت تمایل به بخش مدل کاشی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *