دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل دامن کوتاه دخترانه برای مجالس و مهمانی های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

دامن کوتاه از پرطرفدارترین مدل دامن ها در بین خانم های جوان است این مدل دامن هیچوقت قدیمی نمی شود و شما می توانید در مجالس و مهمانی های مختلف از آن استفاده کنید, در ادامه این مطلب انواع مدل دامن کوتاه دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

دامن های کوتاه از انواع لباس های مجلسی زیبا و جذاب است که اگر با مدل بلوز و کفش و تاپ و یا کت مناسبی پوشیده شود می تواند جزء زیباترین لباس های مجلسی به شمار رود. مدل دامن کوتاه در انواع طرح و رنگ های مختلفی دوخته می شود که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نیاز خود مدل و رنگ دامن را انتخاب کنید.

دامن های کوتاه برای دختران جوانی که دارای پاهای خوش فرم و جذابی هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. اگر شما تمایل دارید که شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید بهتر است دامن با طرح کوتاه و مناسبی را در مهمانی های مختلف بپوشید.

مدل دامن کوتاه دخترانه با طرح زیبا و اسپرت

مدل دامن کوتاه دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

اغلب خانم های جوان تمایل دارند تا در مهمانی های کوچک و غیر رسمی از دامن کوتاه و دامن بلند مجلسی استفاده کنند توجه داشته باشید که اگر لباس مناسبی را به همراه دامن بپوشید ظاهر شما رسمی تر می شود. مدل دامن کوتاه با طرح های شیک و مجلسی را در ادامه مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت داشته باشند.

مدل دامن زیبا و ساده دخترانه

مدل دامن مجلسی دخترانه

مدل دامن دخترانه در انواع طرح های تنگ و کلوش موجود هستند. اگر شما پاهای زیبا و جذابی دارید بهتر است دامن های کوتاه، تنگ را برای پوشیدن در مهمانی های مختلف انتخاب کنید این مدل دامن ها برای دختران جوان می توانند یک انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. دامن های کوتاه، با کمری بلند یکی دیگر از انواع مدل های دامن مینی هستند که برای خانم های جوان می توانند مناسب باشد.

مدل دامن حریر کوتاه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل دامن حریر کوتاه

مدل دامن طرح دار دخترانه

مدل دامن دخترانه طرح دار

مدل دامن زیبا دخترانه

مدل دامن کلوش دخترانه

مدل دامن کوتاه دخترانه با طرح جدید

دامن دخترانه شیک و جدید

مدل زیبا و شیک دامن دخترانه

دامن دخترانه با طرح اسپرت

مدل تاپ و دامن دخترانه

دامن طرحدار دخترانه

دامن دخترانه تنگ

مدل دامن تنگ و کوتاه

اگر شما تمایل دارید که در مهمانی ها ظاهری رسمی داشته باشید بهتر است دامن های کوتاه را با ساپورت نپوشید زیرا ساپورت باعث امی شود تا شما تیپ و ظاهری اسپرت پیدا کنید. دامن های کوتاه را می توانید در مهمانی ها با انواع جوراب ها با رنگ مشکی و قهوه ای و رنگ پوست بپوشید.

مدل دامن قرمز دخترانه

دامن قرمز دخترانه

مدل دامن اسپرت دخترانه

مدل دامن اسپرت دخترانه

مدل دامن ساده دخترانه

مدل دامن دخترانه کوتاه جدید

مدل دامن کوتاه دخترانه زیبا و شیک

دامن دخترانه مجلسی

مدل دامن طرح دار دخترانه

دامن کوتاه فانتزی شیک و مجلسی

مدل دامن کمربند دار دخترانه

دامن دخترانه با طرح ساده

مدل دامن مجلسی با طرح ساده

مدل دامن دخترانه با طرح زیبا و ساده

دامن مجلسی دخترانه با طرح زیبا و شیک

مدل دامن کوتاه شیک

مدل های دامن مشکی دخترانه

مدل دامن کوتاه مشکی از انواع دامن های زیبا و محبوب در بین خانم های جوان است شما می توانید برای داشتن ظاهری جذاب این مدل دامن را با لباس مناسبی بپوشید. همچنین اگر می خواهید ظاهری رسمی داشته باشید پوشیدن دامن کوتاه با یک کت کوتاه و رسمی می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.
یکی دیگر از مهم ترین مواردی که می تواند روی زیبایی و جذابیت دامن شما تاثیرگذار باشد مدل کفش مجلسی تان است. خانم هایی که پاهای باریک دارند بهتر است با دامن های مجلسی کوتاه کفش های ظریف و فانتزی بپوشند تا جذاب تر از همیشه به نظر برسند.

مدل دامن کوتاه دخترانه با طرح زیبا

دامن چرم و مشکی دخترانه

مدل دامن مشکی دخترانه

دامن مشکی و مجلسی دخترانه

مدل دامن مشکی و مجلسی دخترانه

مدل تاپ و دامن ساده دخترانه

مدل دامن جدید دخترانه

دامن دخترانه با طرح ساده و زیبا

دامن مشکی دخترانه

مدل دامن مجلسی شیک و زیبا دخترانه

اگر تمایل دارید که ظاهر و تیپ خود را حفظ کنید می توانید دامن های کوتاه را با کفش های بدون پاشنه بپوشید. دامن های کوتاه برای خانم ها با قد کوتاه می توانند انتخاب مناسبی باشند و بهتر است برای اینکه خانم های قد کوتاه بلندتر و خوش اندام تر به نظر برسند دامن های کوتاه را با کفش های مجلسی پاشنه بپوشند.

مدل دامن ساده

دامن دخترانه با طرح ساده و شیک دامن مجلسی زیبا

دامن توری و شیک دخترانه

دامن دخترانه با طرح شیک و متفاوت

دامن دخترانه با طرح کلوش

مدلهای دامن کوتاه پفی و توری دخترانه

دامن های کوتاه مجلسی از جمله لباسهای محبوب دختران جوان هستند که در انواع چین دار، پیلی دار، تنگ، کلوش، پیشبندی و … طراحی می شوند؛ حال از میان آنها دامن های پفی دخترانه یکی از لباس های پرطرفدار و محبوب خانم ها، دختر خانوم ها و به خصوص دختر بچه ها برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها می باشند، در ادامه این مطلب مدلهای جدید و زیبایی از دامن های پفی کوتاه و شیک دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلی از دامن کوتاه دخترانه

دامن های پفی را می توان در جنس های مختلف حریر، گیپور دار، دانتل و تور تهیه کرد و در مراسم های عروسی و … پوشید، اگرچه این دامن ها در گذشته بیشتر مُد بود، اما با این وجود هنوز هم دمده نشده و استفاده از آن در مجالس مختلف طرفداران زیادی دارد، از این رو می توانید این مدل دامن ها را با کفش های پاشنه بلند ست کنید و استایل دخترانه شیک و جذابی داشته باشید.

مدلهای جدید دامن دخترانه

دامن های پفی را می توان با انواع لباس های تاپ مجلسی، شومیز مجلسی، نیم تنه و بلوز آستین بلند ست کرد؛ قد این مدل دامن ها به روی زانو می رسد و به دلیل طرح پف دار آنها بیشتر برای دختران لاغر اندام مناسب تر می باشد، همچنین دختر خانوم های حدود سنین ۱۵ تا ۲۰ سال نیز می توانند با پوشیدن دامن های پفی و توری استایل زیبا و جذابی در مجالس داشته باشند، در اینجا می توانید از مدلهای متنوع دامن های کوتاه پفی و توری دخترانه دیدن کنید.

انواع دامن دخترانه کوتاه

جدیدترین مدلهای دامن کوتاه دخترانه

انواع مدلهای دامن دخترانه

تصاویری از دامن کوتاه دخترانه

مدلی زیبا از دامن کوتاه دخترانه

مدلهای زیبای دامن کوتاه دخترانه

مدل دامن پفی کوتاه دخترانه

مدلهای جدید دامن کوتاه دخترانه

مدل دامن کوتاه دختران

مدلهای دامن کوتاه دخترانه

مدل دامن پرنس کوتاه دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل دامن کوتاه دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دامن با طرح ساده و یا مجلسی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده مدل های متنوع دامن به شما پیشنهاد می دهیم به بخش مدل دامن مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *