دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بارانی دخترانه شیک و جدید با طرح های بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

بارانی از انواع لباس هایی که بیشتر در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد, در این مطلب ما قصد داریم تا جدیدترین انواع مدل بارانی دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل بارانی دخترانه در انواع طرح و رنگ های مختلفی طراحی می شود و همین تنوع زیاد گاهی کار انتخاب مدل بارونی مناسب را برای خانم ها کمی دشوار می کند که در این مواقع بهتر است از بین مدل های انتخاب شده طرحی انتخاب شود که با فرم اندام شما متناسب و همخوانی دارد.

مدل بارانی، پالتو و مانتو زمستانه از انواع لباس های پر استفاده در فصل های پاییز و زمستان هستند و می توان گفت بازار خرید این مدل لباس ها در فصل های سرد سال بسیار داغ است.

مدل بارانی دخترانه جدید و جذاب

انواع مدل بارانی دخترانه با طرح اسپرت و کوتاه

مدل بارانی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید با توجه به قد خود بارانی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید. بارانی و مانتو های پاییزه از انواع لباس های پراستفاده خانم ها در روز های خنک و بارانی پاییزی هستند.

طرح و رنگ بارانی می تواند در شیک پوشی و جذایت اندام شما تاثیر زیادی داشته باشد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل بارانی توجه لازم را داشته باشید.
بارونی های دخترانه در انواع طرح های اسپرت و ساده موجود هستند که شما می توانید از بین این طرح ها مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

مدل بارانی با طرح های زیبا و شیک

مدل های متنوع بارانی دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بارونی دخترانه با طرح اسپرت

مدل های شیک و زیبا بارانی بارانی اسپرت دخترانه

بارانی اسپرت شیک و زیبا

بارانی دخترانه با طرح اسپرت مدل بارانی زیبا و متفاوت دخترانه

مدل بارونی کوتاه دخترانه

انواع طرح های زیبا و متفاوت بارانی مدل های بارانی زیبا

 بارانی جدید مد سال

مدل بارانی کوتاه مدل بارانی اسپرت

بارونی زیبای دخترانه با طرح شیک

مدل بارانی با طرح شیک

مدل بارونی مشکی و زیبا دخترانه

مدل بارانی دخترانه با طرح های شیک و جذاب

مدل بارانی ساده دخترانه

مدل بارانی شیک و جدید

مدل بارانی اسپرت

مدل های بارانی با طرح های شیک و زیبا

علاوه بر طرح و رنگ بارانی برش بارانی و مدل یقه بارانی از مهم ترین عواملی هستند که باید در هنگام انتخاب بارانی مورد توجه شما قرار بگیرند. اگر مدل بارانی با فرم اندام شما مطابت و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید. بارانی ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که انتخاب رنگ بارانی به رنگ پوست شما بستگی دارد. بارانی ها را می توانید با انواع شلوارهای جین و ساپورت بپوشید.

مدل بارانی دخترانه با زیباترین طرح های مد سال

بارانی بلند شیک و زیبابارانی دخترانه مشکی

بارانی مشکی شیک

طرح های متنوع بارانی مدل بارانی با طرح بلند

بارانی بلند شیک

مدل های جدید بارانی دخترانه

طرح بارونی زیبای دخترانه

جدیدترین مدل های بارانی

مدل های زیبا و متفاوت بارانی دخترانه

بارونی بلند دخترانه جدید

مدل بارانی با رنگ روشن

جدیدترین مدلهای بارانی دخترانه و زنانه

اگرچه بارانی جزو لباسهای پاییزه و زمستانی دسته بندی می شود، اما علاوه بر اینکه می توان از آن در روز های سرد و بارانی استفاده کرد برای استفاده در روز های گرم نیز کاربرد دارد، زیرا جنس این نوع لباس ها به گونه ای طراحی شده است که هم برای روزهای سرد مناسب است و هم روز های گرم. از این رو استفاده از بارانی برای اوایل فصل بهار و اواخر شهریور ماه نیز بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی دارد. حال در صورتی که به دنبال یک بارانی شیک و در عین حال متناسب با استایل و اندام خود هستید، در ادامه مدلهای متنوع تری از انواع بارانی جدید و شیک گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل بارانی زیبا برای دختران

همانطور که گفتیم به هنگام انتخاب بارانی زنانه توجه به جنس و سایز این نوع لباس اهمیت زیادی دارد؛ جنس بارانی باید به گونه ای باشد که فرد را در برابر باران و تغییرات آب و هوایی محافظت نماید، از این رو بهتر است جنس رویی بارونی ضد آب باشد تا از نفوذ آب به لباس های دیگرتان جلوگیری کند و خیس نشوید.

شیک ترین مدل بارانی دختران

نکته مهم دیگر در رابطه با لباسهای بارانی توجه به سایز آن می باشد که باید یک سایز بزرگتر انتخاب شود، به طور کلی در هنگام خرید لباس های پاییزه یا زمستانی بهتر است همیشه لباس تان را یک سایز بزرگتر تهیه کنید، برخلاف لباسهای تابستنانی که باید خنک و نخی باشند، لازم است لباس های زمستانی کمی بزگتر بوده تا بتوانید به راحتی لباس دیگری را زیر آن بپوشید، مخصوصا برای فصل پاییز که آب و هوای آن دائما در حال تغییر است و ممکن است یک لباس نازک مثل تیشرت در زیر بارونی بپوشید و یا اینکه در روز های سرد لباس گرم بپوشید. در اینجا می توانید از مدلهای دیگر بارونی دخترانه جدید دیدن کنید.

تصاویر بارانی دختران

جدیدترین مدل بارانی دختران

تصاویری از بارانی دخترانه

جذاب ترین مدل بارانی دختران

انواع بارانی دخترانه

مدل بارانی زیبای دختران

مدل زیبای بارانی دختران

مدل بارانی دخترانه جذاب

مدل گرم بارانی دختران

مدل خاص بارانی دختران

مدل بارانی دخترانه جدید

مدل شیک بارانی دختران

مدل جذاب بارانی دختران

مدل بارانی دخترانه زمستانی

مدل جدید بارانی دختران

مدل شیک بارانی دختران

مدل بارانی جدید دختران

جدیدترین مدل بارانی دخترانه

مدلی از بارانی دخترانه

در این مطلب انواع مدل بارونی دخترانه با طرح های بلند و کوتاه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها بارانی با طرح متفاوت و جدیدی را برای خود انتخاب کنید. اگر تمایل دارید که با جدیدترین طرح های مد سال بارانی، و پالتو زنانه و دخترانه آشنا شوید به شما پیشنهاد می دهیم که به بخش مدل پالتو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *