دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ایده های ساخت کاردستی ترازو برای کودکان و نوجوانان

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

روش های جالب و خلاقانه برای ساخت کاردستی ترازو دوکفه ای را در این مطلب مشاهده نموده و با بهترین و جالب ترین ایده ها برای ساخت ترازوهای کودکانه و جالب با وسایل ساده و معمولی آشنا شوید.

انواع کاردستی ترازو و ایده های متنوع برای ساخت ترازوهای کودکانه زیبا را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از این مدل های زیبا اقدام به ساخت ترازوهای دست ساز زیبا و جذاب نمایید. این مدل ترازو ها می توانند ایده جالبی برای ساخت کارهای دست ساز برای سال سوم و چهارم ابتدایی نیز باشند. تا پایان همراه ما بوده و از این مدل های زیبا و خاص دیدن فرمایید.

مدل های کاردستی ترازو کودکانه و زیبا :

ساخت وزن سنج یا ترازو، اغلب به کودکان دوره ابتدایی آموزش داده می شود تا از این طریق با نحوه اندازه گیری و معیارهایی برای سنجش وزن اجسام آشنا شوند و در این حین از دانش آموزان تقاضا می شود با وسایل ساده و در دسترسی که دارند ترازوهای زیبا و متنوعی بسازند. اگر شما نیز قصد دارید برای ساخت این مدل کاردستی آسان علمی به کودک یا دانش آموزان کمک نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید تا با مدل های متنوع و زیبای انواع ترازوهای دو کفه ای دست ساز آشنا شوید.

ساخت ترازو با سی دی مدل کاردستی کودکانکاردستی ساده ترازو مدل ساخت ترازوی کودکانه کاردستی خلاقانه ترازو مدل کاردستی ترازوساخت کاردستی به شکل ترازو

یکی از ایده های جالب برای ساخت ترازو، استفاده از ظروف یکبار مصرف است، بدین منظور می توانید از انواع ظروف یکبار مصرف یا پلاستیکی به عنوان کفه استفاده نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کاردستی کودکانه با ظروف یکبار مصرف و روش هایی برای ساخت ترازوهای زیبا و جالب را ملاحظه فرمایید و از این ایده ها، استفاده نمایید.

مدل کاردستی ترازو کاردستی جدید ترازو دو کفه ای ساخت ترازو با وسایل ساده ایده ساخت ترازوی کودکانه کاردستی ترازوی دوکفه ای مدل کاردستی ترازو کلاس سومعکس کاردستی کودکانه ترازو کاردستی های کودکانه ترازو ساخت ترازو برای کاردستی کودکان

تصاویر دیگری از خلاقیت ساخت ترازو برای کودکان

ساخت کاردستیهای مختلف برای کودکان ضمن اینکه از جمله سرگرمی های مفید و جذاب می باشد، می تواند در رشد ذهنی و تقویت قوه تخیل کودکان و نیز پرورش استعداد و خلاقیت آنها در آینده نیز تاثیر زیادی داشته باشد؛ ساخت ترازو ایده جذابی برای این منظور است که کودکان می توانند مدلهای مختلف آن را به راحتی و با ساده ترین وسایل در منزل بسازند، در اینجا تصاویر دیگری از انواع ترازوی ساده با وسایل بازیافتی و دور ریختنی همچون لیوانهای پلاستیکی و یکبار مصرف، کاغذ، مقوا، توپ پلاستیکی و … به اشتراک گذاشته ایم که با کمی دقت در تصاویر و به کارگیری ذوق و خلاقیت می توانید الگوی ساخت آنها را بدست آورده و کاردستیهای زیبا در منزل بسازید.

  •  آرون گروپس

کاردستی ترازو کودکانه

ساخت این نوع کاردستی کودکانه همچنین می توانند برای بچه ها بسیار جالب و آوزنده باشد، طوری که می توان به وسیله ترازو، آنها را با مفهوم سنجش وزن و اندازه گیری آشنا کرد. در کنار ساخت انواع کاردستیهای ترازو به شکل سنتی، ساختن ترازوی دیجیتال نیز ایده جذابی است، در اینجا می توانید از انواع مختلف مدلهای ترازوی دست ساز دیدن کنید و الگو بگیرید.

تصاویر کاردستی کودکانه کاردستی میزان سنج کاردستی زیبای میزان سنج مدلهای ساخت ترازو ساخت ترازوی ساده ساخت ترازو برای کودک کاردستی ترازو ساده خلاقیت ساخت ترازو آموزش ساخت ترازو ایده ساخت ترازو ساخت ترازو

 همانطور که مشاهده نمودید برای ساخت وزن سنج های ساده و قدیمی از دو ظرف یا وسیله مشابه و یک چوب نازک یا چوب لباسی و همچنین مقداری نخ ضخیم استفاده شده است. شما نیز با اینگونه وسایل یا اقلام مشابه اقدام به ساخت ترازو نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی کاردستی با دیگر مدل ها و ایده های متنوع و جالب برای ساخت وسایل گوناگون برای دانش آموزان و کودکان آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *