دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش نقاشی سه بعدی روی کاغذ

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش نقاشی سه بعدی روی کاغذ و یا مقوا از جمله آموزش های بسیار جالب و جذاب است که با یادگیری آن می توانید به راحتی نقاشی های سه بعدی بسیار زیبایی با طرح های متنوع و جالب بکشید.

نقاشی سه بعدی یکی از سبک های نقاشی مدرن محسوب می گردد که محبوبیت زیادی یافته است و اغلب افراد ترجیح می دهند با یادگیری آن، به گونه ایی استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند، از این رو نقاشی سه بعدی از جمله نقاشی های بسیار پرطرفدار است، اگر شما نیز از آن جمله افرادی هستید که قصد فراگیری این هنر زیبا را دارید، این مقاله را از دست ندهید و با آموزش نقاشی سه بعدی همراه ما باشید.

آموزش نقاشی سه بعدی ساده و آسان :

نقاشی سه بعدی که در این مطلب به ارائه آن می پردازیم، روی کاغذ یا مقوای سفید انجام می گیرد. اولین اقدام برای کشیدن نقاشی سه بعدی، انتخاب طرح مورد نظر و کشیدن آن بر روی کاغذ سفید است. نوشته های انگلیسی یا فارسی می توانند بهترین طرح برای یادگیری نقاشی سه بعدی باشند و اصولا افراد مبتدی با اینگونه طرح ها شروع به کار می نمایند. بعد از انتخاب طرح، آن را با فونت مناسب پرینت بگیرید و سپس در صورت دلخواه روی کاغذ سفید منتقل نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، طرح انتخابی برای این آموزش، کلمه ایران به لاتین می باشد.

آموزش نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی را با انواع ابزارهای مخصوص نقاشی از جمله: آبرنگ، گواش، رنگ روغن و… می توان انجام داد که در این آموزش از مداد رنگی استفاده می نماییم و با آن شروع به رنگ آمیزی طرح می نماییم.

آموزش کشیدن نقاشی سه بعدی

توجه داشته باشید که مهم ترین اصل در کشیدن نقاشی های سه بعدی، ایجاد خطوط منظم و سایه روشن های مناسب است. سایه روشن های ایجاد شده به گونه ایی نشان دهنده ابعاد نقاشی و حجم ها هستند که در این سبک نقاشی حرف اول را می زنند.

  •  آرون گروپس

کشیدن نقاشی سه بعدی آموزش نقاشی جدید سه بعدی

همانطور که در آموزش نقاشی با مداد رنگی نیز مطرح نمودیم، استفاده از مداد رنگی ممکن است سرعت نقاشی را پایین بیاورد اما این سبک نقاشی دقت بالاتری دارد و به خوبی می توان سایه روشن ها را در آن نشان داد. تمام قسمت های نقاشی را همانند تصاویر زیر رنگ آمیزی نمایید.

نقاشی سه بعدی زیبا روی کاغذآموزش مرحله به مرحله نقاشی سه بعدی

بعد از پایان رنگ آمیزی با استفاده از قیچی تیز، لبه های طرح را برش بزنید و به اصطلاح دوربری کنید. در این مرحله و قبل از اقدام به برش خطوط را مجسم نمایید و سعی کنید آنها را از مکان مشخص شده برش بزنید.

آموزش نقاشی سه بعدی زیبا روی کاغذ

حال نقش خود را بر روی کاغذی سفید قرار داده و از آن عکس بگیرید. شاهد نقاشی سه بعدی زیبا و جالبی خواهید بود.

مراحل کشیدن نقاشی سه بعدی

مدل نقاشیهای سه بعدی فوق العاده زیبا و جالب

یکی از پرطرفدارترین سبک نقاشی ها، طراحی های سه بعدی می باشند که کشیدن این نقاشی ها و واقعی بودن طرح نقاشی شده به مهارت افراد و هنرمندان نقاش بستگی دارد. افراد مبتدی برای توانایی در کشیدن طرح های سه بعدی سخت تر و پیچیده تر باید ابتدا از طرح های بسیار ساده و آسان شروع نمایند و با تمرین زیاد، مهارت طراحی کردن نقاشی های سه بعدی را بدست آورند.

گاه طراحی های سه بعدی از اجسام پیرامون آنقدر به واقعیت نزدیک می باشد که در تصویر یا فیلم تشخیص طراحی با جسم واقعی سخت و یا حتی غیر ممکن می شود. بنابراین برای رسیدن به این درجه از مهارت در کشیدن نقاشی های سه بعدی افراد باید دست از تمرین زیاد همراه با دقت در جزئی ترین ابعاد طرح برندارند و به این طریق بتوانند در این سبک از طراحی توانایی لازم را به دست آورند. بهره گیری از مدل طراحی های سه بعدی نیز می تواند در روند آموزش نقاشی سه بعدی به افراد به خصوص کسانی که در این زمینه تازه کار هستند بسیار کمک نماید. از این رو شما همراهان عزیز را در ادامه به تماشایی مدل طراحی های سه بعدی زیبا با طرح های مختلف دعوت می کنیم.

جدیدترین آموزش نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی با طرحی جدید

نقاشی سه بعدی با طرحی جذاب

نقاشی سه بعدی با طرحی منحصر به فرد

نقاشی سه بعدی با طرحی دوست داشتنی

نقاشی سه بعدی با طرحی فوق العاده

جذاب ترین آموزش نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی با طرحی منحصر به فرد

نقاشی سه بعدی با طرح توپ

نقاشی سه بعدی با طرحی تماشایی

نقاشی سه بعدی با طرحی هنرمندانه

نقاشی سه بعدی با طرح مناسب

بهترین آموزش نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی با طرح پلکان نقاشی های زیبا با طرح سه بعدی

نقاشی های قشنگ با طرح سه بعدی

نقاشی های دیدنی با طرح سه بعدی نقاشی های فوق العاده با طرح سه بعدی

ساده ترین آموزش نقاشی سه بعدی

امیدواریم از طریقه کشیدن نقاشی سه بعدی که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان واقع شده باشد و با استفاده از این مطلب و تمرین و کسب مهارت، نقاشی های زیبا و متنوع دیگری نیز بکشید. شما دوستان علاقه مند همچنین می توانید با کلیک بر روی نقاشی با دیگر مدل های متنوع و جالب نقاشی آشنا شوید.

منبع : تصاویر: salso.ir

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *