دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با رژیم لاغری انار در ۹ روز لاغر شوید!

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

انار پرطرفدارترین میوه ای است که دارای خواص فوق العاده ای می باشد و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد. در این مطلب برای افرادی که با اضافه وزن روبه رو هستند و به دنبال برنامه رژیم غذایی مناسب می باشند برنامه رژیم لاغری انار را پیشنهاد می کنیم.

انار یکی از انواع میوه های خوشمزه و خوش طعمی می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که به این میوه علاقه نداشته باشد. این میوه علاوه بر آن که دارای خواص فراوانی می باشد می تواند در کاهش وزن و کاهش چربی های اضافه بدن نیز موثر باشد. اگر قصد دارید تا به وزن ایده آل خود دست یابید با ما همراه باشید و با رژیم لاغری انار که در این مقاله ارائه می دهیم آشنا شوید.

میوه ها برای سلامتی بدن مفید می باشند و همانند یک سم زدا در بدن عمل می کنند. برنامه رژیم های لاغری میوه مانند رژیم های دیگر طولانی نمی باشند و اغلب پس از طی چند روز می توانید شاهد تغییراتی در سیستم بدنی خود شوید. یکی از سالم ترین غذاهای گیاهی انار می باشد. انار میوه ای است که سرشار از ویتامین های C و A و E می باشد و آب انار منبع غنی پلی فنول می باشد که جزئی از آنتی اکسیدان های قوی می باشد. از انار و خواص انار برای مقابله با چاقی و کاهش وزن می توان استفاده کرد. در ادامه رژیم لاغری با استفاده از انار را برای شما دوستان عزیز قرار می دهیم.

لاغر شدن با انار

رژیم لاغری انار

استفاده از انار و رب انار و کنسانتره انار موجب می شود که به وزن ایده آل و دلخواه خود دست یابید. با مصرف این میوه بسیار مفید می توانید وزن خود را ثابت نگه داشته و چربی های اضافه دور شکم خود را کاهش دهید. این میوه به دلیل داشتن سدیم، کربوهیدرات، آهن، پتاسیم و ویتامین های C و B و کلسیم در درمان انواع بیماری ها موثر بوده و میزان اسیدهای چرب را در خون کاهش می دهد. با داشتن برنامه غذایی مناسب می توانید از شر چربی های زائد خود برای همیشه نجات یابید. در ادامه برنامه غذایی انار برای لاغر شدن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم.با ما همراه باشید.

آشنایی با رژیم لاغری انار

اگر می خواهید که لاغر شوید آب انار بخورید زیرا انار میزان کلسترول خون را کاهش داده و موجب لاغری شکم می شود. این میوه به عمق بافت ها نفوذ کرده و از تجمع چربی ها جلوگیری می کند. اسید لینولنیک و پولیفنول موجود در انار باعث سوخت و ساز بدن می شود و چربی های اضافه بدن را می سوزاند. با داشتن برنامه رژیمی مناسب می توانید در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل و دلخواه خود دست یابید. برای این منظور می توانید علاوه بر رژیم سیب که موجب لاغری می شود از برنامه غذایی انار برای کاهش وزن خود نیز استفاده نمایید.

انار و روش های لاغر شدن

  •  آرون گروپس

برنامه غذایی با میوه انار و کاهش وزن در ۹ روز

شما عزیزان باید همراه این برنامه رژیمی روزانه ۳ لیوان آب انار را به عنوان میان وعده میل نمایید. با این برنامه هفتگی و رعایت نکات مربوطه پس از ۹ روز می توانید کاهش وزن را در خود احساس کنید. این برنامه غذایی علاوه بر کاهش چربی های بدن و کاهش وزن موجب بهبود دستگاه گوارش و شادابی و طراوت پوست نیز می شود.

صبحانه

یک لیوان شیر – یک قاشق غذاخوری عسل- سه عدد خرما

دهانه

دو لیوان آب لیمو شیرین

ناهار

سالاد کاهو یک بشقاب

عصرانه

یک لیوان آب لیمو شیرین- سه عدد خرما

شام

یک لیوان آبغوره- عدسی یک بشقاب- ۱/۴ ماهی- یک عدد خرما- دو قاشق روغن زیتون

رژیم لاغری با استفاده از انار

آشنایی با رژیم سه روزه انار

یکی از قوانین این رژیم این است که برای مصرف انار هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و باید یک کاسه انار را جایگزین وعده های غذایی و میان وعده های پر کالری کنید که رژیم سه روزه انار از روش هایی کاهش وزن فوری با انار محسوب می شود که علاوه بر انار می توانید از آب انار نیز کمک بگیرید فقط باید این نکته را به خاطر داشته باشید که بیش تراز سه روز از این رژیم استفاده نکنید زیرا ممکن است به دلیل اینکه بدن مواد معدنی کافی دریافت نمی کند باعث آسیب رساندن به سلامتی تان شود.

در این رژیم می توانید از چای و انواع دمنوش های نیز استفاده کنید و همچنین می توانید از سالاد هایی که با انار نیز تهیه می شوند مانند : سالاد گل کلم و انار، سالاد اسفناج و انار و سالاد کاهو و انار استفاده کنید که البته باید به این نکته توجه کنید که در تهیه این سالادها از سس های مختلف، توت فرنگی و گردو استفاده می شود که شما نباید این دسته سالاد ها مصرف کنید.

کاهش وزن با انار

در این رژیم نکته مهمی که باید رعایت کرد خوردن دمنوش ترکیبی از زنجبیل، چای سبز و انار است که باید مواد را ترکیب کرده و اجازه دهید به مدت هفت دقیقه بماند تا به خوبی با هم ترکیب شوند و این معجون را به صورت ناشتا در صبح بنوشید.

نکته: در صورتی که از بیماری دیابت و یا دیگر بیماری های مزمن رنج می برید باید پیش از استفاده از این رژیم با دکتر خود مشورت نمایید.

بررسی عوارض انار

۱. زیاده روی در مصرف آن سبب بروز اختلالات در هضم می شود و همچنین ممکن است باعث ایجاد استفراغ، حالت تهوع، اسهال و درد شکم شود.

۲. مصرف انار باعث بروز آلرژی در برخی از افراد می شود.

۳. افرادی که از بیماری زخم معده رنج می برند باید در مصرف انار احتیاط کنند.

لاغری سه روزه با انار

 

انار علاوه بر اینکه دارای ویتامین های فراوانی بوده و برای سلامتی مفید می باشد در کاهش وزن نیز نقش اساسی دارد و میزان چربی های بدن را کاهش داده و موجب سوخت و ساز چربی در بدن می شود. در این مقاله با رژیم انار در خدمت شما دوستان عزیز بودیم که امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت تمایل برای آشنایی با انواع رژیم غذایی کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *