دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کاردستی با پارچه جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۱

ایده هایی متفاوت و دوست داشتنی برای ساخت کاردستی با پارچه به همراه مدل های زیبای این سبک کاردستی که میتوانید به راحتی و با کمترین هزینه در منزل بسازید. در ادامه این مدل های زیبا و ایده های جدید را مشاهده فرمایید.

ساخت کاردستی به وسیله پارچه به دلیل فراوانی انواع پارچه و راحتی ساخت طرفدارهای زیادی دارد. بنابراین به کمک انواع پارچه و البته خلاقیت و ابتکار می توان کاردستی های متفاوتی را تهیه کرد که در ادامه این بخش، مدل های جدید و زیبای از این سبک کاردستی گردآوری کرده ایم و خواهشمندیم از این مدل های زیبا و جذاب دیدن کنید.

طرح های متنوع کاردستی با پارچه های مختلف:

طرح های زیبا و جالبی برای ساخت کاردستی های پارچه ای وجود دارند که می توانید علاوه بر کاردستی برای کودکان، انواع وسایل تزیینی و دکوری برای منزل را به کمک تکه پارچه هایی که دارید تهیه کنید. در ادامه چند مدل کاردستی جدید و زیبا را مشاهده می فرمایید که به وسیله تکه های پارچه، چسب و وسایل ریز برای تزیین کاردستی ساخته شده اند و کاربردی های زیادی در منزل دارند و هر یک می توانند ایده خوب و مناسبی برای ساخت کاردستی شما باشند.

کاردستی جدید با پارچهکاردستی با پارچهکاردستی جدید با پارچهکاردستی جدیدکاردستی خلاقانهکاردستی خلاقانه

انواع کار دست ساز ساخته شده با پارچه لی:

یکی از کارهایی که این روزها رایج شده و استفاده های زیادی نیز دارد، استفاده از پارچه شلوار لی های قدیمی و  کهنه است که با استفاده از آنها میتوان وسایل مختلفی تهیه نمود. تصاویر زیر مربوط به وسایل دست سازی است که با پارچه های لی تهیه شده اند.

کاردستی خلاقانهکاردستی با پارچهکاردستی خلاقانهکاردستی جدیدکاردستی خلاقانهکاردستی خلاقانه

ساخت کاردستی نمدی:

پارچه های نمدی جزء پارچه های زیبا و پرکاربرد هستند که اغلب برای ساخت عروسک های مختلف و کارهای تزیینی از آنها استفاده می شود.  کاردستی هایی که مشاهده می فرمایید ایده های جالب و جدیدی برای استفاده کاربردی از پارچه های نمدی است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی با پارچهساخت کاردستی جدیدکاردستی جدیدکاردستی خلاقانهکاردستی خلاقانهکاردستی جدیدساخت کاردستی جدید

خلاقیت جدید و زیبا با با پارچه های مختلف

زمانی که ذهنی هنرمند و پر ذوق داشته باشید می توانید انواع کاردستی های خلاقانه با وسایل دور ریختنی و بی استفاده بسازید. یکی از این وسایل لباس های قدیمی و کهنه شما است که با کمک ان ها و یا با استفاده از تکه پارچه های اضافی می توانید خلاقیت های زیبا و بسیار جذاب خلق کنید که هم برای شما جنبه تزیینی داشته باشد و هم جنبه کاربردی.

جدیدترین مدل کاردستی با پارچه

برای ساخت وسایل با پارچه های مختلف ایده های بسیار زیاد و جذابی همچون ساخت زیر بشقابی، دسته گل، آویز، روکش فنجان، تل پارچه ای، جا عینکی، دم دری، سبد میوه، پاپوش و روبالشتی وجود دارد که هر کسی بسته به سلیقه و خلاقیت خود می تواند هر یک از این وسیله های به درد بخور و زیبا را بسازد.

در ادامه این بخش برای آشنایی بیشتر با این وسایل و الگو برداری از ایده ها و مدل های موجود، ۲۰ نمونه زیبا از خلاقیت های جدید با استفاده از پارچه های رنگی، لی، گونی و نمد را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرند و ارائه این مدل های متنوع شما را در ساخت وسایل مورد نظرتان یاری نماید.

خلاقیت با پارچه در مدل های جدید

خلاقیت با پارچه در مدل های جذاب

خلاقیت با پارچه در مدل های متفاوت

خلاقیت با پارچه در مدل های جالب

خلاقیت با پارچه در مدل های هنرمندانه

قشنگ ترین مدل کاردستی با پارچه

خلاقیت با پارچه در مدل های خلاقانه

خلاقیت با پارچه در مدل های منحصر به فرد

خلاقیت با پارچه برای ساخت کیف

خلاقیت با پارچه برای ساخت سبد

خلاقیت با پارچه برای ساخت روکش لیوان

ساده ترین مدل کاردستی با پارچه

خلاقیت با پارچه برای ساخت وسایل شیک

خلاقیت با پارچه برای ساخت آویز

خلاقیت با پارچه برای ساخت کفش فانتزی

خلاقیت با پارچه برای ساخت دم دری

خلاقیت جدید با پارچه

خاص ترین مدل کاردستی با پارچه

خلاقیت جالب با پارچه

مدل های جدید و زیبای کاردستی با پارچه های مختلف را مشاهده نمودید، امیدوارم ایده های خوب و مناسبی برای ساخت این سبک کاردستی ها گرفته باشید و از این طرح های زیبا نهایت استفاده را ببرید. برای مشاهده آموزش ساخت کاردستی های متنوع و انواع وسایل تزیینی به بخش کاردستی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *