دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژیم غذایی برای دختر دار شدن

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

تغذیه کافی و مناسب در دوران بارداری از مهم ترین مسائل می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت. در این مقاله ما قصد داریم تا شما مخاطبان عزیز را با رژیم غذایی برای دختر دار شدن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

هر مادری آرزو دارد تا فرزندی زیبا و سالم را به دنیا آورد از این رو تمام سعی خود را می کند تا از عواملی که بر زیبایی و هوش و جنسیت فرزند او تاثیر می گذارد بهره بجوید. همان طور که می دانید عوامل زیادی بر روند بارداری و بارداری صحیح تاثیرگذار هستند که مهم ترین آن نوع تغذیه می باشد. نوع تغذیه در دوران بارداری از مهم ترین عواملی می باشد که هر پدر و مادری باید به آن توجه داشته باشند. در این مقاله با رژیم غذایی برای دختردار شدن در خدمت شما دوستان عزیز می باشیم.

علاوه بر ژنتیک که بر زیبایی نوزاد تاثیر فوق العاده ای دارد برخی از مواد غذایی نیز وجود دارند که علاوه بر زیبایی نوزاد بر نوع جنسیت او نیز تاثیر می گذارند. پس بهتر است که از مواد غذایی که استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید که انرژی لازم را برای رشد جنین می توانند فراهم کنند یا نه ؟ در ادامه رژیم غذایی مناسب برای دختر دار شدن را می توانید مشاهده نمایید.

رژیم غذایی برای دختر دار شدن

رژیم غذایی برای دختر دار شدن

در دوران بارداری یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائل تغذیه مادر می باشد زیرا رشد جنین رابطه مستقیمی با تغذیه مادر دارد و تامین نیازهای جنین و انرژی لازم او با دریافت مواد غذایی مناسب توسط مادر امکان پذیر می باشد. اغلب زوج های جوان برای تعیین نوع جنسیت فرزند خود از برنامه غذایی مختلفی استفاده می کنند تا به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند. اگر می خواهید صاحب فرزند دختر شوید در ادامه برنامه غذایی مناسب را می توانید مشاهده نمایید.

مواد غذایی جهت دختردارشدن

افزایش مصرف کلسیم

مصرف مواد غذایی که سرشار از کلسیم می باشد می تواند شانس شما را برای دختردار شدن افزایش دهد. شیر و لبنیات، سویا، بادام، شلغم، اسفناج و ماهی ساردین از جمله منابع غنی کلسیم می باشند.

منیزیم

چغندر، گندم سبوس دار، اسفناج، گردو، مخمر آبجو، کاکائو، جوانه گندم، کاشو و سویا از منابع غنی منیزیم می باشند که اگر با کلسیم ترکیب شوند احتمال دختردار شدن را افزایش می دهند.

  •  آرون گروپس

برنامه غذایی برای دختر دار شدن

حذف کردن نمک

سدیم موجود در نمک به زنده ماندن اسپرم ها کمک کرده و موجب می شود تا صاحب فرزند پسر شوید پس اگر فرزند دختر می خواهید سدیم و مواد غذایی که سرشار از سدیم می باشند را از برنامه غذایی خود حذف کنید. ماهی دودی، تن ماهی، پنیر شور، زیتون، کالباس، اسنک های شور و سیب زمینی از جمله منابع غنی سدیم می باشند.

به حداقل رساندن پتاسیم

اگر می خواهید صاحب فرزند دختر شوید بهتر است که میزان مواد غذایی همچون خرما، آلو، برگه زردآلو، هویج، موز، آرد نخودچی، جگر گوساله و حبوبات را که سرشار از پتاسیم می باشند را در برنامه غذایی خود کاهش دهید.

مواد غذایی برای دختردار شدن

مصرف سبزیجات

کاهو، گوجه، خیار، کدو و گشنیز را در برنامه غذایی خود افزایش دهید و از مصرف سبزیجاتی همچون سیر، زنجبیل، فلفل، کنگر، انواع کلم و پیاز خودداری نمایید.

غذاهای مختص دختردار شدن

  • ماکارونی، برنج و گندم
  • فندق، بادام و گردو
  • توت فرنگی، گلابی و سیب
  • دوغ، ماست و خامه
  • کره و تخم مرغ
  • روزانه سه لیوان شیر
  • تره فرنگی، تربچه، شلغم و خیار
  • پنیر فاقد نمک
  • شیرینی های فاقد نمک
  • انواع دسرهای تهیه شده از محصولات لبنی و شیر

رژیم غذایی جهت دختر دار شدن

در این مقاله با رژیم غذایی برای دختر دار شدن و خوردن غذاهای مناسب جهت دختردار شدن آشنا شدید که امیدواریم از این برنامه غذایی لذت برده باشید و توانسته باشیم شما زوج های جوان را جهت رسیدن به اهدافتان یاری کرده باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش کودک و والدین مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *