دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نمای ساختمان دو طبقه با طراحی مدرن و کلاسیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

طراحی نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند بر ارزش مادی ساختمان بیفزاید, در ادامه این مطلب انواع ایده ها برای طراحی نمای ساختمان دو طبقه را مشاهده خواهید کرد.

نمای ساختمان ۲ طبقه در معرض دید قرار دارد و علاوه بر این نمای یک ساختمان سرنخ هایی را از سبک معماری داخلی ساختمان در اختیار هر بیننده ای قرار می دهد از این رو بهتر در طراحی نمای خارجی ساختمان ۲ طبقه و ساختمان های چند طبقه دقت لازم را به خرج دهید.

امروزه طراحی نمای بیرونی ساختمان ها توجه اغلب افراد و معماران ساختمان را به سوی خود جلب کرده است. در انتخاب مصلح و مدل طراحی نمای ساختمان عوامل زیادی می توانند تاثیرگذار باشد که یکی از مهم ترین عوامل توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگ شهری است که در آن زندگی می کنید.

نمای شیک و کاربردی ساختمان های دو طبقه

نمای ساختمان ۲ طبقه با طراحی زیبا و شیک

برای طراحی نمای ساختمان از دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده می شود, در ادامه تصاویری از انواع طراحی نمای ساختمان دو طبقه با سبک های مدرن و کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

طراحی نمای ساختمان دو طبقه

طراحی نمای ساختمان ۲ طبقه جدید و مدرن

امروزه برای طراحی نمای ساختمان های مدرن ۲ طبقه اغلب از ترکیب کردن دو و یا چند رنگ و مصالح ساختمانی و طرح استفاده می شود. توجه داشته باشید که طراحی نمای بیرونی ساختمان باید با سبک معماری داخلی آن همخوانی و مطابق داشته باشد.

نمای خارجی زیبا و جدید ساختماننمای ساختمان دو طبقه با طراحی شیک و کاربردیطراحی نمای ساختمان های دو طبقهدیزاین نمای خارجی ساختماننما جدید ساختمان

  •  آرون گروپس

طراحی نمای ساختمان هر چقدر زیباتر و جذاب تر باشد قیمت ساختمان افزایش می یابد. نمای ساختمان های دو و یا چند طبقه بیشتر در معرض دید هستند از این رو بهتر است در طراحی آن ها حساسیت های لازم را به خرج دهید.
علاوه بر طرح و نوع مصالح و رنگ نما نورپردازی نمای بیرونی ساختمان یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. با طراحی نورپردازی مدرن و شیک می توانید زیبایی و جذابیت نمای ساختمان خود را در شب چند برابر کنید.

    نمای ساختمان دو طبقه نمای ساختمان دو طبقه با طراحی شیک و مدرن نمای مدرن و شیک ساختمان طراحی نمای ساختمان دو طبقه مدرن و جدید نمای مدرن ساختمان دو طبقه طراحی شیک و مدرن نمای ساختمان طراحی زیبا و متفاوت نمای ساختمان نمای مدرن و متفاوت ساختمان نمای زیبا و شیک ساختمان دو طبقه نمای شیک و زیبا ساختمان طراحی جدید برای ساختمان های دو طبقه طراحی نمای سفید ساختمان طراحی مدرن و متفاوت نما برای ساختمان دو طبقه     نمای ساختمان دو طبقه مدرن با رنگ سفید

طراحی نمای بیرونی ساختمان دو طبقه با سبک کلاسیک

اغلب افراد تمایل دارند تا برای طراحی نمای خارجی ساختمان خود از نمای رومی و یا همان کلاسیک استفاده کنند. در نمای رومی از انواع سنگ ساختمانی با قیمت بالا استفاده می شود. نمای رومی و یا کلاسیک یکی از زیباترین و لوکس ترین نماهای خارجی ساختمان محسوب می شود.
امروزه علاوه بر نمای ساختمان های ۲ طبقه از نمای رومی در طراحی نمای ساختمان های ویلایی و چند طبقه استفاده می شود.

نمای رومی ساختمان دو طبقهنمای کلاسیک ساختمان دو طبقهنمای ساختمان با سبک رومینمای کلاسیک ساختماننمای کلاسیک ساختمان دو طبقه با طراحی شیکطراحی زیبا و شیک نمای ساختماننمای کلاسیک و رومی ساختمانطراحی کلاسیک و مدرن نمای خارجی ساختمان

نمای ساختمان های ۲ طبقه با انواع طراحی جدید

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر چقدر ساختمان نمای زیباتر و جدیدی داشته باشد بر ارزش و بهای ساختمان نیز افزوده خواهد شد، البته طراحی و زیباسازی نمای ساختمان دارای محدودیت ها و شرایط خاصی مانند بافت منطقه، موقعیت و مکان ساختمان، قوانین و شرایط تعیین شده از سوی شهرداری، مسائل اقتصادی و … می باشد، ضمن اینکه طراحی نمای مدرن برای ساختمان بسیار هزینه بر بوده، بنابراین قبل از انجام این کار حتما نمونه های موفق اجرا شده را ببینید و با ایده گرفتن از آنها و نیز با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین و مناسب ترین طرح را انتخاب کرده و الگو بگیرید.

نمایی زیبا از ساختمان دو طبقه

نمای ساختمان را می توان با انواع متریالهایی مثل آجر دست ساز، سنگ، چوب، مصالح ترکیبی، سیمان، کامپوزیت و غیره طراحی کرد؛ نمای کامپوزیت از جمله جدیدترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است که به خاطر زیبایی و مزیت های بی شماری که دارد، مورد توجه معماران و ساختمان ساز ها قرار گرفته است، ضمن اینکه استفاده از کامپوزیت جلوه شیک، مدرن و بسیار زیبایی به سازه می دهد و از این نظر توجه افراد را به خود جلب خواهد کرد. حال برای مشاهده این نوع طراحی زیبا از نمای ساختمان و نیز مدلهای جدیدتری از نمای ساختمان های ۲ طبقه می توانید این بخش را تا پایان دنبال کنید.

نمایی زیبا از ساختمان چند طبقه

نمای دیدنی ساختمان چند طبقه

نمای لوکس ساختمان چند طبقه

نمای مدرن ساختمان چند طبقه

نمای زیبای ساختمان چند طبقه

نمای شیک ساختمان چند طبقه

نمای جدید ساختمان چند طبقه

نمای ساختمان چند طبقه

طراحی نمای ساختمان دو طبقه

نمایی دیدنی از ساختمان دو طبقه

نمایی شیک ساختمان دو طبقه

نمایی از ساختمان دو طبقه

نمای شیک و جدید ساختمان دو طبقه

در این مطلب با انواع طراحی مدرن و کلاسیک نمای ساختمان ۲ طبقه آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این نماهای خارجی بتوانید به نمای ساختمان ایده آل و دلخواه خود دست یابید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طراحی نمای ساختمان کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *