دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن با انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

آشپزخانه از مهم ترین بخش های منزل است که طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است, در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع ایده های مدرن برای طراحی داخلی آشپزخانه های کوچک و بزرگ آشنا سازیم.

امروزه برای طراحی داخلی آشپزخانه از سبک های مدرن و جدید استفاده می شود و داشتن آشپزخانه با طراحی مدرن و به روز آرزوی هر کدبانویی است. اغلب آشپزخانه ها امروزه به صورت اپن طراحی می شوند که از قسمت پذیرایی قابل دید هستند بنابراین طراحی آشپزخانه می تواند در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی منزل تاثیرگذار باشد.

طراحی آشپزخانه می تواند در روحیه کدبانوی خانه تاثیرگذار باشد زیرا خانم ها بیشتر وقت خود را برای پخت و پز و انجام کارهای مختلف در آشپزخانه سپری می کنند از این رو بهتر است برای دیزاین داخلی آشپزخانه حساسیت های لازم را به خرج دهید تا بتوانید در فضای آشپزخانه خود طراحی مدرن و شیکی داشته باشید.

طراحی داخلی شیک و کاربردی برای آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه های با ایده های مدرن و جدید

کابینت و کفپوش از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در طراحی داخلی آشپزخانه های مدرن هستند. مدل و طرح کابینت و کفپوش تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. در ادامه انواع طراحی موفق برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های شیک و متفاوت نهایت لذت را ببرید.

طراحی داخلی آشپزخانه با ایده های مدرن و کاربردی

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بزرگ و شیک

آشپزخانه ها با متراژهای بزرگ فضای مناسبی را برای انجام فعالیت های روزانه در فضای آشپزخانه فراهم می آورند. در طراحی آشپزخانه های بزرگ و کوچک مهم ترین تجهیزات کابینت ها هستند زیرا در معرض دید قرار دارند و بیشتر فضای آشپزخانه را اشغال کرده اند بنابراین رنگ و طرح کابینت تاثیر زیادی در زیبایی دیزاین داخلی آشپزخانه دارد و اگر مدل کابینت آشپزخانه دارای طرح زیبایی باشد و با سبک دکوراسیون آشپزخانه همخوانی داشته باشد کابینت ها می توانند نمای خوبی را به آشپزخانه بدهد.

دیزاین داخلی آشپزخانه طراحی آشپزخانه های بزرگ و کوچک طراحی داخلی شیک و بی نظیر آشپزخانه
کفپوش آشپزخانه و رنگ دیوار ها و مدل اپن آشپزخانه از دیگر موارد تاثیرگذار در طراحی یک آشپزخانه مدرن هستند. بهتر است رنگ و طرح کفپوش را با توجه به رنگ دیوار ها و طرح اپن و طرح و رنگ کابینت ها انتخاب کنید. امروزه برای کفپوش آشپزخانه از موزاییک سیمانی و سنگ سرامیک و سنگ مرمر و سنگ کوتا استفاده می شود.
علاوه بر طراحی آشپزخانه چیدمان وسایل آشپزخانه نیز از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستند که بهتر است چیدمان آشپزخانه با شیوه ای اصولی انجام شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

  طراحی داخلی آشپزخانه بزرگ طراحی زیبا و متفاوت آشپزخانه طراحی آشپزخانه    آشپزخانه بزرگ با طراحی زیبا دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی زیبا و متفاوت برای آشپزخانه های لوکس طراحی آشپزخانه با کمک روش های خلاقانه و مدرن طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی آشپزخانه های کوچک با کمک روش های مدرن

با کوچک تر شدن متراژ خانه ها امروزه فضایی کمی از متراژ ساختمان به آشپزخانه اختصاص داده شود و می توان گفت آشپزخانه کوچک یکی از دغدغه های بزرگ برای کدبانوها است, اگر طراحی داخلی آشپزخانه کوچک به شیوه اصولی انجام شود می توانید آشپزخانه ای مدرن و زیبا را در منزل خود داشته باشید.
سه نقطه اصلی در آشپزخانه سینک و یخچال و اجاق گاز هستند که در طراحی آشپزخانه های کوچک باید این سه نقطه اصلی در بهترین حالت قرار بگیرند.

طراحی مدرن آشپزخانه کوچک طراحی داخلی برای آشپزخانه های کوچک طراحی داخلی آشپزخانه تیره دیزاین داخلی آشپزخانه کوچک و مدرن
بهتر است برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه های کوچک رنگ کفپوش و کابینت های آشپزخانه را از بین رنگ های سفید و روشن انتخاب کنید.
برای اینکه در فضای آشپزخانه بی نظمی بوجود نیاید بهتر است کابینت های فوقانی آشپزخانه را تا سقف گسترش دهید تا فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل و مواد غذایی در آشپزخانه ایجاد شود.

طراحی و نورپردازی مدرن برای آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه با رنگ های تیره

طراحی داخلی آشپزخانه کوچک طراحی شیک و کاربردی آشپزخانه طراحی زیبا و کاربردی آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه های کوچک دیزاین داخلی آشپزخانه زیبا و کوچک طراحی آشپزخانه با روش های اصولی طراحی داخلی آشپزخانه با روش های مدرن دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و متفاوت طراحی آشپزخانه کوچک با رنگ های روشن طراحی مدرن آشپزخانه

اگر طراحی داخلی آشپزخانه به صورت صحیحی انجام شود مدرن ترین و به روزترین آشپزخانه را در فضای منزل خود خواهید داشت. در این مطلب با انواع روش های مناسب برای طراحی آشپزخانه های کوچک و بزرگ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین ها بتوانید آشپزخانه ای با فضایی مدرن و جدید را برای خود طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع دکوراسیون های داخلی آشپزخانه به بخش دکوراسیون آشپزخانه مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *