دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین سفره شب یلدا بسیار زیبا و شیک برای این شب باستانی

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر و مدل های تزیین سفره شب یلدا با ایده های جدید و زیبا را در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو برای تزیینات شب یلدا امسال شما باشند.

به کارگیری جدیدترین ایده ها برای تزیین سفره شب یلدا یکی از از مهم ترین مواردی است که اغلب افراد با سلیقه و خصوصا خانم های اهل هنر به آن توجه می نمایند و ترجیح می دهند زیباترین تزیینات را در شب یلدا داشته باشند. ما نیز برای کمک به این افراد و ارائه ایده های جدید، در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر و تزیینات زیبای سفره شب یلدا را معرفی می نماییم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرند و از این ایده ها نهایت استفاده را ببرید. تا پایان با این تزیینات زیبا همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین سفره شب یلدا :

ایده های متنوع و جالبی برای چیدمان سفره شب چله وجود دارد و شما می توانید با کمترین امکانات و به راحتی سفره های زیبایی را برای شب یلدا بچینید. همانطور که می دانید تزیینات سفره شب یلدا نیز همچون تزئین سفره غذا کاملا سلیقه ایی است و افراد با تمایلات مختلف می توانند این سفره را به شکل های متنوع دیزاین نمایند. عکس های زیر نمونه هایی از تزیینات ساده و در عین حال زیبا را نشان می دهند که این مدل های زیبا ایده های مناسبی برای سفره شب یلدا شما محسوب می گردند.

تزیین وسایل سفره شب یلدا تزیین ساده و سنتی شب یلدا تزیین میوه های شب یلداتزیینات شب یلدا تزیین جدید سفره شب یلدا

اگر طرفدار تزیینات سنتی و کلاسیک هستید، می توانید سفره شب یلدا را با ایده های سنتی بچینید. برای این کار می توانید از وسایل قدیمی همچون کرسی یا چراغ های مختلف استفاده نمایید. دیوان حافظ و تار نیز می تواند زینت بخش سفره شب یلدای شما باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از اینگونه تزیینات را نشان می دهد که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند.

تزیین سفره شب یلداسفره شب یلدا سنتیتزیین سفره شب یلدا برای عروستزیین زیبای سفره شب یلداتزیین سنتی سفره شب یلدادیزاین شب یلدا

برای زیبایی بیشتر سفره شب چله سعی کنید تمامی اجزا سفره را دیزایین نمایید، بدین منظور می توانید به تزئین هندوانه شب یلدا و دیگر میوه ها خوراکی های مختلف و حتی دیزایین لبو  یا آجیل بپردازید و سپس با قرار دادن این خوراکی های دیزایین شده بر روی سفره، زیبایی سفره خود را چندین برابر کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیزاین میوه برای شب یلداتزیین میز شب چلهچیدمان سفره شب یلداتزیین سفره شب یلدا جدید و زیباچیدمان میز برای شب یلداتزیین سفره برای شب یلداتزیین میز شب یلدا

در صورتی که برای شب یلدا مهمان دارید می توانید از طریق ساخت کاردستی شب یلدا، گیفت هایی را بدین منظور تهیه نموده و آنها را به مهمان ها هدیه دهید. قبل از حضور مهمان ها این کاردستی ها و گیفت های تهیه شده را روی سفره و در کنار دیگر وسایل قرار دهید.

تزیین زیبا و شیک سفره شب یلداتزیین جدید و شیک سفره شب یلداتزیین ساده سفره شب یلدا برای مهمانیتزیینات سفره شب یلداچیدمان سفره شب یلدا

تزیینات سفره شب یلدا شیک و لاکچری

شب یلدا بی شک جذاب ترین و بهترین دورهمی خانواده های ایرانی است که این جشن کوچک خانوادگی ریشه در فرهنگ و سنت کشور عزیزمان دارد و از سالیان دور تا به امروز برپایی این جشن و به کارگیری تزیینات مربوط به آن هیچ گاه به فراموشی سپرده نشده است بلکه امروزه با تجملات بسیار بیشتری برگزار می گردد. خیلی از خانواده ها برای این شب طولانی سال، برنامه های زیادی تدارک می بینند و به دنبال ایده های شیک و لاکچری برای برپایی بهتر جشن شب یلدا می باشند.

در ادامه این بخش نمونه های دیگری از انواع تزیینات سفره شب یلدا با ایده های دوست داشتنی و به روز را به اشتراک گذاشته ایم که هر یک از اجزای سفره شب یلدا به شکل های متنوع دیزاین شده اند و همچنین ایده های شیکی برای تزیین تنقلات شب یلدا مورد استفاده قرار گرفته است. البته فراموش نکنید وجود این تزیینات و چیدمان های زیبا تضمینی برای شاد بودن در این ضیافت و دورهمی خانوادگی نمی باشد و در واقع اصل مهم و هدف از برگزاری این جشن در شب یلدا برای در کنار هم بودن می باشد تا بیشتر به یکدیگر نزدیک شوید و شب خوشی  را همراه با هم سپری نمایید.

جدیدترین تزیین سفره شب یلدا

ایده های زیبا برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های منحصر به فرد برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های خاص برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های قشنگ برای دیزاین سفره شب یلدا

بهترین تزیین سفره شب یلدا

ایده های ایده آل برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های عالی برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های خلاقانه برای دیزاین سفره شب یلدا

ایده های متنوع برای دیزاین سفره شب یلدا

سفره شب یلدا با دیزاینی زیبا

خاص ترین تزیین سفره شب یلدا

سفره شب یلدا با دیزاینی قشنگ

سفره شب یلدا با دیزاینی لاکچری

سفره شب یلدا با دیزاینی مدرن

سفره شب یلدا با دیزاینی بی نظیر

سفره شب یلدا با دیزاینی دیدنی

با بهترین و جذاب ترین ایده ها در زمینه تزیینات سفره شب یلدا آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص بتوانید زیباترین دیزاین را انجام دهید و به چیدمان دلخواه و ایده آل دست یابید. همچنین می توانید در بخش سفره آرایی با دیگر ایده ها و مدل های اینگونه تزیینات آشنا شده و از آن طرح ها نیز استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *