دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی با فوم های رنگی برای کودکان

  • یلدا محمدی
  • ۷ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی با فوم گلسازی را در این مطلب معرفی می نماییم که با این روش های جدید می توانید زیباترین کاردستی ها را با فوم های رنگارنگ بسازید.

کاردستی با فوم را می توان از جمله کاردستی های جالب و زیبا دانست که دارای تنوع بالایی می باشند و شما به وسیله فوم های رنگی می توانید به راحتی اقدام به ساخت نموده و انواع کاردستی های جدید و جالب را تهیه نمایید. از این رو ، مجموعه ایی از بهترین ایده ها در این زمینه را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین الگو برای ساخت کاردستی کودکان به وسیله فوم باشند.

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی با فوم اکلیلی و ساده :

به وسیله فوم های رنگی و زیبا می توان کاردستی های جالبی برای کودکان ساخت، این نوع کاردستی تشابه زیادی به انواع کاردستی با کاغذ رنگی دارد، البته فوم های رنگی دارای مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای کودکان باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از ساده ترین و زیباترین مدل های کاردستی ساخته شده از فوم را نشان می دهد که می توان از آنها به عنوان الگو استفاده نمود.

کاردستی با فومکاردستی جالب با فوم کاردستی کودکان با فوم کاردستی کیف با فوم کاردستی ساده با فومکاردستی با فوم

برای ساخت کاردستی کودکانه از فوم سعی کنید از فوم های رنگارنگ که دارای تنوع بالایی می باشند استفاده نمایید. این نوع کاردستی های خلاقانه و جالب می توانند به عنوان وسایل تزیینی برای اتاق کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه چند ایده جالب برای ساخت وسایل تزیینی از فوم را مشاهده می فرمایید که امیدواریم به کمک این مدل های جالب و دیدنی، زیباترین کاردستی ها فومی رنگارنگ برای کودکان تهیه نمایید.

کاردستی با فومساخت قاب عکس با فومکاردستی کودکان جدیدکاردستی کودکان با فومکاردستی کودکان با فومکاردستی کودکانه جالب

خلاقیت ساخت جامدادی خروس با فوم

با استفاده از فوم های رنگی می توانید کاردستیهای خلاقانه و زیبایی برای کودکان بسازید، خلاقیتهایی مثل ساخت جامدادی در اشکال مختلف، سبد گل، گلسازی با فوم، ساخت دیوارکوب و … نمونه هایی از کاردستیهای فومی می باشند که علاوه بر ایجاد سرگرمی، بسیار جذاب بوده و در هزینه هایتان صرف جویی خواهد شد؛ خلاقیت ساخت جامدادی با استفاده از فوم های رنگی دلخواه و وسایل ساده دیگری همچون قوطی های کنسرو، قوطی فلزی نوشابه و یا قوطی های شیشه ای ایده جذابی است، از این رو در اینجا قصد داریم روش ساختن جامدادی خروس زیبا و جذاب برای کودکان را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین برای یادگیری آن در ادامه همراه ما شوید.

  •  آرون گروپس

روش درست کردن جامدادی خروس

برای ساخت جامدادی، در ابتدا مستطیلی بر روی فوم رسم کنید به طوری که طول آن با دور قوطی برابر بوده و عرض آن نیز در حدود یک و نیم برابر ارتفاع قوطی باشد، سپس آنها را برش دهید.

خلاقیت جالب با فوم

اکنون فوم مستطیلی شکل را به دور قوطی پیچانده و ابتدا و انتهای آن را چسب بزنید، قسمت بالای فوم را نیز به داخل قوطی برده و در داخل آن بچسبانید.

خلاقیت جدید با فوم

سپس مطابق تصاویر ارائه شده، چشم ها، نوک و قب قب خروس را روی فوم نقاشی کنید و برش بزنید.

چشم های خروس را به گونه ای روی قوطی بچسبانید که مانند تصویر، خط ابتدا و انتهای فوم در وسط آنها قرار گیرد، حال نوک خروس را در زیر چشم ها چسبانده و در اخر نیز قب قب را زیر نوک بچسبانید.

خلاقیت زیبا با فوم

با استفاده از فوم مشکی و یا ماژیک مشکی، چشم های خروس را پُر کنید، ضمناً برای زیباتر کردن جامدادی تان می توانید اطراف قوطی را با نقطه های سفید تزیین کنید، در پایان امیدواریم از ساخت این جامدادی زیبا لذت برده باشید، در زیر می توانید دو نمونه دیگر از جامدادی های زیبا برای کودکان را ببینید و ساخت آنها را الگو بگیرید.

خلاقیت با فوم

ساخت کاردستی با فوم

تصاویری که مشاهده نمودید، تنها بخشی از مدل های کاردستی کودکان به وسیله فوم بود، در صورت تمایل به ساخت کاردستی های متنوع و جالب دیگر به بخش کاردستی مراجعه نمایید و از دیگر ایده ها و آموزش ها برای ساخت کاردستی های متنوع دیدن کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *