دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل ساعت ایستاده با طرح های مدرن و سلطنتی بسیار زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل ساعت ایستاده جدید و شیک و زیباترین مدل های ساعت دیواری سلطنتی و مدرن از جنس چوب، برنز، استیل و… را در این مطلب مشاهده نمایید با الگوبرداری از این عکس ها، زیباترین ساعت ایستاده را برای منزل تان انتخاب نمایید.

انواع مدل ساعت ایستاده که به ساعت های زمینی و کمدی نیز معروف اند، حدود پنج یا شش سالی می شود که وارد بازار ایران شده اند و از بدو ورود جای مخصوصی در دیزاین منازل ایرانی یافته اند. انواع مدلهای ساعت ایستاده اغلب بر اساس دکوراسیون داخلی انتخاب و تهیه می گردند. در صورتی که شما نیز قصد خرید این ساعت ها را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و ضمن مشاهده جدیدترین مدلهای ساعت ایستاده با معیارهایی برای داشتن بهترین انتخاب آشنا شوید.

تصاویر انواع مدل ساعت ایستاده و پاندول دار جدید و شیک :

ساعت های ایستاده با جنس های مختلف وارد بازار شده اند و شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. همانطور که می دانید انواع مدلهای ساعت ایستاده همچون مدل های ساعت دیواری دارای تنوع بالایی از لحاظ مدل، رنگ و جنس می باشند. اگر سری به فروشگاه های مختلف بزنید، متوجه خواهید شد که این ساعت های ایستاده از جنس چوب، استیل، فایبر گلاس و… در رنگ های مختلف تهیه شده اند که برای منازلی با دکوراسیون های متفاوت طراحی شده اند. ساده ترین نوع ساعت های ایستاده که به ساعت کمدی نیز معروفند اغلب از جنس چوب و با رنگ قهوه ای به فروش می رسند که در ادامه تصاویری از آنها را مشاهده می فرمایید.

مدل ساعت ایستاده چوبی مدل ساعت ایستاده جدید ساعت ایستاده سلطنتی مدل جدید ساعت ایستاده پاندول دارساعت ایستاده پاندول دار مدل های ساعت ایستاده زیبا ساعت ایستاده کمدی

مدلهای ساعت ایستاده سلطنتی :

انواع مختلف ساعت ایستاده سلطنتی را می توان برای منازلی با دکوراسیون داخلی کلاسیک مورد استفاده قرار داد، این ساعت ها اغلب از جنس چوب و یا فایبرگلاس با روکش های مختلف می باشند و زیبایی بی نظیری به فضای منزل می بخشند. عکس های زیر جدیدترین مدلهای ساعت ایستاده سلطنتی را نشان می دهند که با توجه به طراحی منزل می توانید یک از این مدلهای زیبا را انتخاب نمایید. و در کنار سایر دکوری های زیبا و شیک منزل آنها را مورد استفاده قرار دهید.

ساعت ایستاده چوبیساعت ایستاده سلطنتیمدل ساعت کمدی ایستاده ساعت ایستاده جدید و زیبا ساعت ایستاده پاندول دار مدل ساعت پاندول دار ساعت های ایستاده جدید و شیکمدل جدید ساعت ایستاده

اگر از طرفداران دکوراسیون مدرن هستید و ترجیح می دهید فضایی مدرن و به روز در منزل ایجاد نمایید، پیشنهاد می کنیم از جدیدترین مدلهای ساعت ایستاده که دارای طراحی مدرن و خاصی می باشند استفاده نمایید. این نوع ساعت های زیبا و شیک همچون انواع مدلهای ساعت دیواری فانتزی می توانند زینت بخش منزل شما می باشند و با استفاده از آنها به فضای و طراحی ایده آل خود دست یابید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل ساعت ایستاده جدیدمدل زیبای ساعت ایستادهمدل ساده ساعت ایستادهمدل ساعت ایستاده جدید و شیکساعت ایستاده جدید و زیباساعت ایستاده مدرن و لوکسساعت ایستاده طلایی شیکساعت ایستاده زیبا و جدید

انواع ساعتهای ایستاده با طرح های فانتزی و جالب

ساعت از جمله وسایل مهم در طراحی داخلی فضای منزل می باشند که بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون خانه می توان آن را انتخاب و در جای جای منزل قرار داد. تنوع طرح در انواع ساعت دیواری، ساعت مچی، ساعت رومیزی و ساعت ایستاده بسیار بسیار زیاد می باشد به همین جهت می توان به سادگی ساعت مدنظر خود را با طرح متناسب با دکوراسیون اتاق پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کار و … را پیدا کرد و مورد استفاده قرار داد.

در بالا مدلهای متفاوت از انواع ساعت های ایستاده را ملاحظه کردید که اغلب آن ها ساعت پاندول دار و از جنس چوب، فلز و یا شیشه بودند. در ادامه این بخش سعی کرده ایم مدلهای جدیدتری از ساعت های ایستاده فانتزی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. هر کدام از این ساعت ها به دلیل نوع طراحی متفاوت و ویژه ان ها می توانند به عنوان بهترین انتخاب برای طراحی فضای داخلی خانه، اداره شرکت و دفتر کار با سبک و دکوراسیون مدرن و فانتزی در نظر گرفته شوند و زیبای خاصی به محیط پیرامون ببخشند.

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی منحصر به فرد

خاص ترین مدل ساعت ایستاده

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی ایده آل

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی مد روز

ساعت ایستاده قشنگ با طرح فانتری

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی به روز

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی لوکس

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی زیبا

ساعت ایستاده فانتزی با طراحی مدرن

مدرن ترین مدل ساعت ایستاده

ساعت ایستاده دوست داشتنی با طرح فانتری

ساعت ایستاده ایده آل با طرح فانتری

ساعت ایستاده فوق العاده با طرح فانتری

ساعت ایستاده جذاب با طرح فانتری

ساعت ایستاده منحصر به فرد با طرح فانتری

ساعت ایستاده عالی با طرح فانتری

قشنگ ترین مدل ساعت ایستاده

ساعت ایستاده قشنگ با طرح فانتری

ساعت ایستاده چوبی با طرح فانتری

جدیدترین مدل ساعت ایستاده

عکس های انواع مدلهای ساعت ایستاده جدید و شیک را ملاحظه نمودید، امیدواریم این تصاویر مورد توجه شما دوستان واقع شده باشند و از این طریق بتوانید ساعت ایستاده دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نمایید. همچنین اگر قصد خرید دیگر وسایل تزیینی و دکوریجات منزل را دارید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی دکوری از دیگر مدلهای دکوری جدید و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *