دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک با طراحی مدرن و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از دغدغه های افراد دارای خانه های کوچک طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک است که اگر با رعایت نکات و اصولی دکوراسیون خانه های کوچک را طراحی کنید می توانید خانه ای زیبا و متفاوتی داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک کار نسبتا سختی است که باید با دقت بیشتری انجام شود. در ادامه این مطلب انواع ایده ها و روش ها برای طراحی دکوراسیون خانه های کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب افراد تمایل دارند که دکوراسیون شیک و مدرنی را در خانه های کوچک و یا بزرگ خود ایجاد کنند. دکوراسیون داخلی منزل می تواند در روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است با حساسیت زیادی رنگ ها و وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک با ایده ها و روش های مدرن

بهتر است قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون خانه کوچک ابتدا به این مسئله توجه کنید که شما قصد دارید چه امکاناتی را در منزل خود داشته باشید و ابعاد منزل تان را برای طراحی دکوراسیون مورد نظر خود بررسی کنید, سپس بعد از بررسی همه جوانب دکوراسیون مورد نظر خود را در قسمت های مختلف منزل تان پیاده سازی کنید. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون داخلی خانه های کوچک با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک با طراحی شیک و کاربردی

پذیرایی و اتاق نشیمن مهمترین بخش از منزل را تشکیل می دهند در خانه های کوچک فضای یکسانی برای اتاق نشیمن و پذیرایی در نظر گرفته می شود. مبلمان مهمترین وسیله در دکوراسیون خانه های کوچک محسوب می شوند از این رو بهتر است مدل و رنگ مبلمان را به گونه ای انتخاب کنید که دکوراسیون شیک و بی نظیری در پذیرایی منزل به وجود آید. مبلمان با مدل های مربع شکل و ال می توانند برای خانه های کوچک انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک بهتر است از ترکیب حداکثر سه رنگ که باهم مطابقت و همخوانی بیشتری دارند استفاده کنید تا فضای خانه شما دلنشین و متفاوت تر به نظر برسد.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و زیبا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوچک

دکوراسیون شیک و زیبا خانه های کوچک

بهتر است برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک از همه ابعاد فضای پذیرایی نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر مبلمان میز تلویزیون و بوفه و پرده جزء وسایل مهم و ضروری در پذیرایی محسوب می شوند. امزوه اغلب میز تلویزیون ها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از قفسه هایی که در آن ها ساخته شده است برای قرار دادن وسایل تزیینی استفاده کنید و دیگر نیازی به استفاده از بوفه در فضای کوچک پذیرایی منزل خود نداشته باشید.
استفاده از شلف دیواری و تابلو های زیبا و …. برای تزیین دیوار اتاق پذیرایی کوچک می تواند ایده مناسبی باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوچک

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

 

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک با طراحی شیک

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

دیزاین دکوراسیون شیک و زیبا آشپزخانه کوچک

طراحان داخلی آشپزخانه را قلب تپنده خانه در نظر گرفته اند از این طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. کابینت ها مهم ترین وسایل و تجهیزان در آشپزخانه های کوچک هستند بنابراین بهتر است مدل و رنگ کابینت را به گونه ای انتخاب نمایید که فضای دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل شما بزرگ تر به نظر برسد. در آشپزخانه های کوچک بهتر است کابینت ها را تا سقف گسترش دهید تا فضای ذخیره سازی بیشتری را در محیط آشپزخانه بوجود آوید و علاوه بر این رنگ کابینت ها را بهتر است از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب نمایید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن دکوراسیون آشپزخانه کوچک با دیزاین شیک و زیبا دکوراسیون اشپزخانه با طراحی مدرن ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک طراحی دکوراسیون شیک و کاربردی آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کوچک

دیزاین دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک

اتاق خواب خصوصی ترین بخش در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و بزرگ است و طراحی دکوراسیون داخلی آن دارای اهمیت زیادی است زیرا می تواند در روحیه و آرامش افراد خانواده تاثیرگذار باشد. یکی از ایده های جالب برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب های کوچک استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. بهتر است در اتاق خواب های کوچک از مدل تخت خواب تاشو و یا کمد دیواری استفاده کنید تا فضای اتاق خواب شما مرتب تر به نظر برسد.
استفاده از سرویس خواب و روتختی و پرده با رنگ های روشن و سفید باعث بزرگتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی اتاق خواب می شود.

اتاق خواب کوچک

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون شیک و مدرن اتاق خواب

دکوراسیون مدرن و زیبا اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن و زیبا

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق خواب های کوچک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک

دیزاین دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

در گذشته به طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی اهمیتی داده نمی شد ولی امروزه طراحی این بخش از منزل نیز دارای اهمیت شده است. بهتر است برای قرار دادن وسایل لازم و ضروری در سرویس بهداشتی از شلف دیواری مخصوص به حمام استفاده کنید تا همه وسایل ضروری و لازم در فضای سرویس بهداشتی به صورت مرتب چیده شوند و در صورت نیاز بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک    دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و زیبا   دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون ها بتوانید دکوراسیون دلخواه و مورد نظر خود را در قسمت های مختلف خانه کوچک تان پیاده سازی کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *